Telekom anunță rezultatele proiectului „Cea mai mare oră de sport”, ediția 2015: peste 50.000 de participanți

  • Trei evenimente sportive în aer liber, în București, Brașov și Mamaia, în perioada iunie – august 2015
  • 89 de demonstrații sportive susținute de 115 instructori locali și internaționali
  • Peste 1.000 de persoane au beneficiat de teste medicale gratuite

În perioada iunie – august 2015, Telekom Romania, în parteneriat cu SmartAtletic și Getfit, a organizat cea de-a cincea ediție a evenimentului sportiv „Cea mai mare oră de sport” în București, Brașov și Mamaia. În total, peste 50.000 de persoane au luat parte la clasele de sport, ca participanți activi sau susținători.

Cea mai mare ora de sport

Anul acesta, «Cea mai mare oră de sport» a sărbătorit cinci ani de la prima ediție. Impactul proiectului a crescut de la an la an și pot spune că în 2015 a fost cea mai de succes ediție de până acum. Asta ne oferă energie și motivație să continuăm misiunea noastră de a promova un stil de viață sănătos, prin sport, a afirmat Ruxandra Vodă, Director Comunicare, grupul de companii Telekom Romania.

Programele sunt adaptate pentru ca orice trecător să se îndrăgostească de mișcare, așa se explică numărul impresionant de participanți”, a declarat Cristian Mărgărit, specialist în nutriție, GetFit.

La „Cea mai mare oră de sport” au avut loc 89 de clase de fitness, precum Steel Combat, Steel Tonic, Rebound AAS, Functional Training, Kangoo Jumps, Zumba, Khai Bo, Aerobic, Skandenberg, Spinning, Ultimate Workout și Onekor. Au fost amenajate zone speciale pentru biciclete staționare, Boot Camp, Real Ryder (antrenament cu 20 de biciclete staționare), Gravity (antrenamente cu aparate cu scripeți), TRX și fotbal. Sesiunile au fost susținute de 115 instructori renumiți la nivel național și international.

Cea mai mare ora de sport1

În București, aproximativ 500 de iubitori de aventură au participat la o cursă cu obstacole în noroi, The Ultimate Mudness, organizată de Asociația Runsilvania în Pădurea Motoc, lângă Parcul Mogoșoaia și în Brașov, la cea de-a doua ediție a crosului caritabil „Mișcarea face bine”. Prin intermediul Fundației Telekom Romania, fondurile strânse din taxele de participare la crosul caritabil au fost folosite pentru procurarea de medicamente necesare copiilor bolnavi de cancer.

Totodată, 6 copii cu probleme de greutate au terminat programul de educație nutrițională „Emoțiile nu sunt de mâncare”.

„Cea mai mare oră de sport” este cel mai mare eveniment sportiv desfășurat sub umbrela campaniei „Mișcarea face bine” powered by Dolce Sport. Din 2011, prin intermediul campaniei pro-sănătate „Mișcarea face bine” au fost desfășurate și susținute zeci de evenimente sportive, numărul acestora crescând de la an la an

Cea mai mare ora de sport2

Partenerul medical al evenimentului a fost Fundația Policlinici Sociale Regina Maria, care a oferit gratuit teste medicale generale și sfaturi medicale pentru un stil de viață sănătos pentru mai mult de 1,000 de persoane.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet fix de până la 1Gbps și televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum și conținut de calitate și exclusivități – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE întărește poziția Telekom Romania de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C, pentru comaniile din România, indiferent de mărimea lor.

Până la finalul lunii iunie 2015, 124.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

Despre Fundația Telekom Romania

Fundația Telekom Romania este o organizație non-profit care sprijină diferite categorii de persoane aflate în situații speciale, cauze sociale, copii diagnosticați cu boli grave, tineri talentați și răspunde apelurilor umanitare în cazul calamităților naturale. Fundația Telekom Romania se implică activ în identificarea oportunităților, dar și în rezolvarea situațiilor sociale dificile care apar în comunitate.

Despre Dolce Sport

Dolce Sport, televiziunea de sport a Telekom Romania, este prezentă pe piaţa audiovizualului din România din 2010. În timp, conţinutul Dolce Sport a fost transmis pe patru canale SD (Dolce Sport 1, Dolce Sport 2, Dolce Sport 3 şi Dolce Sport 4) şi două HD (Dolce Sport 1HD şi Dolce Sport 2HD). Programele acestora pot fi urmărite şi prin intermediul platformei Telekom TV Web & Mobile.

Telekom Romania – 17 august 2015

 

Views: 0

Lasă un răspuns