QuickMobile a înregistrat afaceri de peste 45 mil. euro în 2014

QuickMobile, a înregistrat anul trecut afaceri de peste 45 milioane de euro, în creștere cu circa 20% comparativ cu anul 2013. Creșterea a fost susținută în mare parte de introducerea în ofertă a unei noi categorii de produse – gadget-urile, din care fac parte ceasurile inteligente, brățările de monitorizare a activităților zilnice, ochelarii inteligenți, camerele sport și cele outdoor.

Tudor Tiboc - director general QuickMobile (s)

„În 2014, ca și în anii anteriori, ne-am concentrat pe distribuția și lansarea în premieră pe piața românească a telefoanelor mobile și tabletelor de la cei mai mari producători premium la nivel mondial, într-un timp cât mai scurt de la lansarea pe piața internațională. În plus, am inclus în ofertă și categoria de gadget-uri, care estimez că va cunoaște o explozie în rândul utilizatorilor în următorii 2 sau 3 ani”, a declarat Tudor Țiboc, General Manager QuickMobile.

Printre produsele aduse în premieră pe piața din România de către QuickMobile în 2014 se numără iPhone 6 și 6 Plus, Samsung Galaxy Note Edge, Motorola Nexus 6, LG G3, Sony Xperia Z3 sau ochelarii Google Glass. În ceea ce privește produsele cele mai comercializate anul trecut, pe segmentul de telefoane mobile și tablete, acestea au fost vârfurile de gamă, precum: iPhone 6 în versiunea de 16GB/Silver, urmat în topul vânzărilor de LG G3, Samsung Galaxy S5, Xiaomi Redmi 1s și Sony Xperia Z3 Compact. De altfel, categoria telefoanelor mobile și a tabletelor reprezintă 65% din cifra de afaceri din 2014, în timp ce gadget-urile au contribuit în proporție de 15%.

„O nouă categorie introdusă în business-ul QuickMobile în 2014 a fost cea a brandurilor de lux, destinată în mare parte femeilor. Aceasta a contribuit la afacerile companiei cu aproximativ 2%, însă estimăm că treptat ponderea va creşte deoarece tot mai multe femei îşi doresc să investească în accesorii premium pentru telefoanele pe care le deţin”, a declarat, la rândul său, Angela Ţiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle.

Printre cele mai comercializate produse din categoria brandurilor de lux s-au numărat căștile cu fir și microfon de la Frends, din colecția Taylor, preferate și de marile vedete internaționale, precum Emma Watson, Drew Barrymore sau Jessica Hart. În topul preferințelor brandurilor de lux comercializate de către QuickMobile s-a numărat Moschino, urmat de Guess şi Christian Lacroix.

„Clientele care au optat pentru accesoriile de lux, fie că vorbim de huse sau căşti, au ales culori vii, puternice, care să urmeze tendinţele în modă şi care să fie foarte versatile şi uşor de asortat oricărei ţinute”, a mai spus Angela Ţiboc.

Investiții de peste 6 milioane lei într-un sediu nou și platformă online în 2014, plus inaugurarea unui nou concept de magazin 360° pentru acest an

Anul trecut, QuickMobile a realizat investiții de peste 5 milioane de lei într-un nou sediu în Baia Mare, cu o suprafață de peste 2.000 metri pătrați. Mai mult de 70% din spațiu este destinat desfășurării proceselor operaționale de manipulare și livrare a produselor atât pe piața locală, cât și către destinații internaționale, precum Germania, Marea Britanie și Franța.

„Extinderea operațiunilor și către piețele internaționale a impus dezvoltarea spațiilor logistice din Baia Mare, astfel încât, în prezent, ne desfășurăm activitatea într-un sediu care corespunde pe deplin nevoilor noastre și ne ajută să livrăm în continuare produse și servicii de calitate tuturor clienților”, a adăugat Tudor Țiboc.

Mai mult, anul trecut, compania a continuat investițiile în dezvoltarea site-ului pentru a asigura o experiență de shopping similară cu cea a marilor retaileri internaționali. „Pe partea de servere, investițiile s-au ridicat la aproximativ 1 milion de lei, în timp ce investițiile în site au cumulat peste 450.000 de lei și au reprezentat peste 8.000 de ore de muncă, pentru a putea asigura o experiență de navigare perfectă”, a mai spus directorul QuickMobile.

Pe lângă platforma online, compania mai deține o rețea națională cu 14 puncte de vânzare, în cele mai importante centre comerciale din țară. Pentru acest an, QuickMobile vizează investiții în reamenajarea tuturor spațiilor într-un nou concept – open space 360° – care să asigure clienților o și mai bună experiență de cumpărare.

Tot pentru acest an, directorul QuickMobile estimează creșterea ponderii în business a produselor premium, precum și o dezvoltare a segmentului de gadget-uri, pe fondul noilor lansări la nivel mondial. De altfel, și anul acesta QuickMobile va continua să pună la dispoziția clienților din România cele mai noi produse, în cel mai scurt timp de la lansarea lor în cadrul celor mai importante evenimente internaționale din industria telecom, precum Mobile World Congress din Barcelona, CeBit din Hanovra sau IFA Berlin.

București, 23 februarie 2015 QuickMobile

Views: 0

0 comentarii la „QuickMobile a înregistrat afaceri de peste 45 mil. euro în 2014

Lasă un răspuns