Noul CEO al LG Home Entertainment Company vorbeşte despre strategiile de business pentru 2015

 

LG Electronics (LG) a prezentat în cadrul CES 2015 strategia sa privind electronicele de consum, care se va axa pe punerea în valoare a produselor de top cu scopul de a extinde oportunităţile de business în Statele Unite şi în întreaga lume. În cadrul unei conferinţe media, noul vice-preşedinte executiv şi CEO al LG Home Entertainment Company a schiţat planurile companiei în privinţa produselor, marketing-ului şi tehnologiei TV pentru anul acesta, strategii agresive care au ca scop îmbunătăţirea competitivităţii şi profitabilităţii LG.

LG_CES2015_G-Watch-R-zone-2

“Suntem determinaţi să stimulăm creşterea din domeniul business-ului de home entertainment de generaţie viitoare prin furnizarea de soluţii şi servicii inovatoare,” a declarat Kwon. “Vom creşte profilul brand-ului LG pe pieţele din întreaga lume prin realizarea de produse foarte diferenţiate, de talie mondială, inclusiv televizoare OLED şi ULTRA HD. În acelaşi timp, vom îmbunătăţi strategia de convergenţă, care ne va permite să integrăm o multitudine de soluţii din categoria Internetul Tuturor Lucrurilor (ITL), integrare care, la rândul său, va permite utilizatorilor de produse LG să îşi conecteze televizoarele cu uşurinţă a altor dispozitive,” a adăugat.

Privind condiţiile de pe piaţa globală actuală de televizoare, Kwon a arătat că LG va pune accentul pe competitivitatea produselor şi a costurilor, fapt care va pune compania într-o poziţie favorabilă în contextul competiţiei în creştere din partea producătorilor chinezi şi care o va proteja de repercursiunile scăderii puterii yen-ului japonez. “Implementăm o serie de strategii de marketing şi de produs care vor poziţiona LG favorabil în contextul competiţiei intense.”

Kwon a menţionat patru strategii globale care au ca scop consolidarea poziţiei LG de lider pe piaţa de home entertainment: (1) menţinerea poziţiei de lider pe piaţa mondială de televizoare OLED, (2) extinderea gradului de penetrare al LG pe piaţa de televizoare 4K, (3) dobândirea unei poziţii dominante în ceea ce priveşte o experienţă de utilizare excelentă şi (4) consolidarea competitivităţii produselor sale IT şi AV.

Menţinerea poziţiei de lider pe piaţa mondială de televizoare OLED

“În 2014, LG s-a concentrat pe creşterea business-ului şi poziţionarea sa pentru viitor prin promovarea activă a gamei de televizoare OLED,” a declarat Kwon. “Anul acesta, intenţionăm să extindem semnificativ gradul de penetrare a pieţei pentru televizoarele LG OLED, care au fost foarte apreciate ca fiind viitoarea generaţie de televizoare. LG OLED înseamnă o nuaţă perfectă de negru, culori perfecte şi o experienţă de vizualizare uluitoare. Împreună, tehnologiile noastre OLED ne vor propulsa în poziţia de lider pe piaţa mondială de televizoare premium.”

LG a lansat primul televizor 4K OLED din industrie în august 2014. Demonstrând posibilităţile tehnologice pentru 2015, LG a lansat o serie de noi televizoare OLED în cadrul CES 2015, inclusiv modele de 77, 65 şi 55 de inci cu ecrane curbate, plate sau flexibile. LG ţinteşte spre consolidarea unui sistem de producţie global dedicat televizoarelor OLED în America de Nord, America Centrală şi de Sud, Europa şi Asia. Kwon a adăugat că doreşte să crească investiţiile companiei în privinţa tehnologiei OLED, iar compania-soră, LG Display, deja a investit 700 miliarde KRW în această direcţie, pentru îmbunătăţirea echipamentelor care vor permite producţia de panouri OLED mai mari.

În acelaşi timp, LG se concentrează pe îmbunătăţirea competitivităţii preţurilor televizoarelor sale OLED prin încurajarea unei sinergii în rândul asociaţilor, precum şi prin îmbunătăţirea componentelor şi a tehnologiilor avansate de producţie, a explicat Kwon. Împreună, aceste eforturi vor ajuta la creşterea vânzărilor de televizoare OLED şi vor permite mai multor consumatori să experimenteze avantajele pe care tehnologia OLED LG le deţine faţă de alternativele de pe piaţa de televizoare premium. În acelaşi timp, LG îşi va extinde gama de televizoare OLED, crescând producţia pentru a putea satisface cererea şi implementând o strategie de marketing agresivă care include alianţe strategice cu retailer-i cheie din fiecare regiune.

Extinderea gradului de penetrare pe piaţa de televizoare 4K ULTRA HD

În cadrul CES International 2015, LG lansează gama de televizoare ColorPrime. Această gamă include apreciatele televizoare LG 4K ULTRA HD, care dispun de o gamă de reproducere a culorilor impresionantă, design de talie mondială, sunet bogat şi noua platformă Smart TV a companiei, webOS 2.0. Gama ColorPrime mai include şi televizoare 4K ULTRA HD cu tehnologie Quantum Dot care demonstrează angajamentul LG de a aduce consumatorilor tehnologie de ultimă oră.

“Per total, CES este o bună oportunitate pentru utilizatori să se familiarizeze cu toate televizoarele 4K ULTRA HD din oferta LG,” a spus Kwon. Gama extinsă LG include ecrane de dimensiuni care variază între 40 şi 105 inci, iar acestea pot fi curbate sau plate, incluzând tehnologii inovative care diferenţiază LG de competitori.

Având aceste lucruri în vedere, LG plănuieşte să îşi crească rapid cota de piaţă globală a televizoarelor 4K ULTRA HD în 2015 şi după. LG mai doreşte şi să îşi îmbunătăţească capabilităţile de marketing prin eforturi comune împreună cu partenerii săi, aceştia reprezentând o arie largă de domenii de business, inclusiv R&D, planificare de produs, vânzări şi marketing.

Experienţă de utilizare extraordinară cu ajutorul webOS 2.0

Noua platformă LG Smart TV, webOS 2.0, prezentată în cadrul CES 2015, este o variantă îmbunătăţită a apreciatei platforme webOS. Kwon a declarat că ultima versiune permite LG să îşi păstreze poziţia de lider atunci când este vorba de oferirea unei experienţe captivante utilizatorilor. Iniţial, webOS a fost creat sub deviza “Să facem televizorul simplu din nou” pentru a contracara frustrarea utilizatorilor generată de sisteme prea complexe. LG preconizează că televizoarele smart care rulează platforma webOS vor atinge vânzări de 1 milion în prima jumătate a anului 2015.

Consolidarea competitivităţii produselor IT şi AV

Pentru 2015, LG plănuieşte să modifice structura departamentelor sale de home theater şi aparatură video pentru a îmbunătăţi profitabilitatea. Aceşti paşi includ îmbunătăţirea activităţilor de marketing pentru monitoare high-end, precum monitoarele 21:9 Ultra Wide, monitoare curbate şi monitoare ULTRA HD. LG se va concentra, de altfel, pe îmbunătăţirea creşterii companiei prin marketing activ al noilor sale bare de sunet şi ale produselor audio multi-room, care devin din ce în ce mai populare. În acelaşi timp, LG va continua să caute noi oportunităţi de business prin utilizarea capabilităţilor tehnologice ale companiei în domeniile convergenţei IT şi ale inovaţiilor Smart Home bazate pe ITL.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi camera de presă online LG la adresa www.LGnewsroom.com/ces2015 .

Bucureşti, 8 ianuarie 2015LG Electronics (LG)

Lasă un răspuns