Nouă oportunitate pentru companiile de advertising: Sony lansează în premieră conceptul ‘Microtising’

Anunțuri publicitare de dimensiuni reduse plasate pe ghetele jucătorului de fotbal Olivier Giroud de la Arsenal Londra, imagini care pot fi observate doar la rezoluția 4K Ultra HD

În premieră în lumea fotbalului, Sony a încheiat un parteneriat cu fotbalistul francez Olivier Giroud, jucător al clubului Arsenal Londra, pentru promovarea campaniei „Microtising‟ care subliniază calitatea culorilor și bogăția de detalii redate de televizoarele cu tehnologie 4K.

Gazon Microtising

Datorită calității imaginilor redate de televizoarele Sony BRAVIA 4K Ultra HD, care oferă de patru ori mai multe detalii decât cele Full HD, Sony a identificat o nouă oportunitate pentru companiile de advertising. Anunțurile publicitare nu trebuie să mai aibă dimensiuni la fel de mari ca înainte, iar acest nou mediu poate merge mână în mână cu publicitatea tradițională, arătând fanilor tehnologiei 4K un nou mod de împachetare a reclamelor în timp ce urmăresc meciul de fotbal la o calitate fără precedent.

Cea mai nouă campanie de „Microtising‟ – cuvântul fiind un hibrid între microscopic și advertising – va promova logoul 4K tipărit pe ghetele jucătorului de fotbal Giroud în încercarea de a sublinia calitatea și claritatea imaginilor– un detaliu care poate fi observat doar cu ajutorul tehnologiei Sony 4K Ultra HD.

Olivier Giroud explică de ce a ales să se implice în această campanie: “Fotbalul este pasiunea mea și am vrut ca toți cei care urmăresc jocul să trăiască aceleași sentimente ca și mine când alerg pe teren. Televizoare 4K sunt cele care pot transpune cel mai ușor telespectatorul în acest sentiment. Campania Sony „Microtising‟  este cu atât mai interesantă cu cât aceste detalii pot fi observate doar cu ajutorul tehnologiei 4K. Astfel, cu cât fanii mei reușesc să vadă mai multe detalii și să se simtă mai aproape de mine, cu atât este mai bine. Detaliile sunt foarte importante și atunci când joci, și atunci când privești, iar televizoare Sony 4K Ultra HD îți oferă detalii fără precedent.”

Parteneriatul are la bază succesul primei campanii de ‘Microtising’ lansată de Sony la turneul de tenis de la Wimbledon 2013, în timpul căreia jucătoarea britanică Anne Keothavong a purtat anunțuri publicitare microscopice pe unghii, pe șireturile de la pantofi și pe echipamentul sportiv, evidențiind astfel profunzimea și claritatea de care te poți bucura doar pe un ecran 4K care arată de patru ori mai multe detalii decât unul Full HD.

Motoi Kawamura, șeful departamentului European de Marketing și Product Planning al diviziei de televizoare explică: “Televizoarele noastre 4K Ultra HD sunt într-adevăr potrivite pentru programele sportive, pentru că poți sesiza orice detaliu și orice avantaj care justifică frumusețea fotbalului. Giroud este unul dintre cei mai buni atacanți din Europa și un maestru al fotbalului, astfel că ‘Microtising’-ul pe ghetele sale va pune în evidență frumusețea și claritatea imaginilor 4K prin frumusețea jocului său. El aduce calitatea care aprinde fiecare meci al său, iar tehnologia 4K aduce calitatea care să aprindă fiecare meci pe care telespectatorii îl urmăresc. Giroud a fost alegerea perfecta pentru această campanie. ”

“Campania va integra de asemenea anunțuri plasate pe iarbă, pentru că și gazonul constituie un punct important în evoluția unui jucător. Această relație dintre jucător și gazon este la fel de potrivită cum sunt televizoarele Sony 4K pentru fotbal – sperăm ca telespectatorii să se identifice cât mai mult cu trăirile din stadion”, completează Motoi Kawamura.

Sony are disponibile în acest moment nouă televizoare 4K Ultra HD, începând cu seria X85, seria X9 cu sunet superior, proaspăt lansatul model curbat S90 și, nu în ultimul rând, seria X95.

Pentru mai multe informații urmăriți web-site-ul http://4k.sony.ro/.

26 Noiembrie 2014 – SONY

Views: 0

Lasă un răspuns