Telekom Romania îi provoacă pe utilizatori să transforme povestea lor de Crăciun într-o urare originală

  • Telekom Romania lansează o campanie inovatoare de promovare a ofertelor speciale de Crăciun
  • Sloganul campaniei este „Share-uiește povestea ta și fă o surpriză din ea”
  • Campania include și o platformă cu conținut creat de utilizatori, www.shareuiestefericit.ro

shareuiestefericit

Sărbătorile de Crăciun sunt momentul din an în care bucuria poate lua cele mai diferite forme, fie că este vorba despre a face un cadou sau de a share-ui un clip amuzant sau emoționant pe rețelele de socializare. Conceptul campaniei porneşte de la premisa că, deși poveștile trăite de Crăciun sunt autentice, urările sunt bazate pe clișee pe care am putea să le înlocuim cu felicitări neconvenţionale. Fără a încerca să se substituie farmecului urărilor tradiţionale, campania caută să provoace inventivitatea şi imaginaţia utilizatorilor tineri în spirit, chemându-i să devină vedete prin poveştile lor despre sărbătorile de iarnă. Telekom Romania își propune să construiască o interacțiune autentică cu brandul, bazată pe un concept de comunicare original: „Share-uiește povestea ta și fă o surpriză din ea”. Pornind de la esenţa brandului său, EXPERIENȚE ÎMPREUNĂ, campania Telekom Romania de promovare a ofertei speciale de Crăciun este una originală, cu o prezență puternică în online, media tradiţionale (audiovizual, outdoor şi print), comunicare în interiorul și exteriorul magazinelor și altele.

„Nu este niciodată prea devreme să intrăm în spiritul sărbătorilor de iarnă împărtășind experienţe împreună, cu care să ne surprindem prietenii și familia într-un mod neaşteptat. Experiența ta devine urare de Crăciun neconvenţională dacă o shareuieşti cu noi. Intră pe www.shareuiestefericit.ro și postează-ţi povestea ca imagine, text sau video în formatele predefinite. Odată ce ţi-ai creat felicitarea, poţi să le-o trimiţi prietenilor tăi pe e-mail, pe Facebook, Twitter și nu numai. Mai mult, vom selecta cele mai interesante şi originale felicitări pentru a le include în campania TV și outdoor de promovare a ofertelor de Crăciun, ca un premiu pentru creativitatea utilizatorilor noştri”, a declarat Todor Dimitrovski, Director Comunicare și Strategie Marcă, grupul Telekom Romania.

Utilizatorii sunt invitați să își urce pe www.shareuiestefericit.ro poveştile cele mai speciale, amuzante, emoționante. Tot aici, utilizatorii pot găsi mai multe materiale pe aceeași temă. Cu noua ofertă de Crăciun a Telekom Romania Mobile Communications, clienţii noi şi cei existenţi, atât abonaţi cât şi utilizatori de cartele preplătite, beneficiază de bonusuri atractive şi gadgeturi la preţuri speciale, astfel încât aceştia să-și poată împărtăşi poveştile fără griji.Mai multe informaţii sunt disponibile la www.shareuiestefericit.ro.

26 noiembrie 2014, București – Telekom Romania

 

 

 

 

 

 

 

Views: 0

Lasă un răspuns