nJoy lanseaza Seria Helios 1500 si Helios 3000 – UPS-uri High End destinate segmentului Business

Brandul romanesc nJoy lanseaza seria Helios, UPS-uri pe tehnologia dubla-conversie cu factor de putere la iesire de 0.9, o gama profesionala de tip “convertible” conceputa pentru a ataca segmentul high-end a industriei .

Compania timisoreana nJoy isi respecta promisiunea facuta utilizatorilor si lanseaza o noua gama de UPS-uri profesionale destinata segmentului business.

Seria Helios raspunde nevoilor clientilor Business si a fost special conceputa pentru a oferi o solutie eficienta din punct de vedere al stabilitatii proceselor critice in timpul unei caderi electrice sau a unor fluctuatii de curent.

comunicat-de-presa-HELIOS

Seria dispune de doua capacitati: 1500 VA/1350W si 3000 VA/ 2700W ambele cu iesire sinusoidala pura prin prize IEC.

Modelele Helios 1500 si Helios 3000 permit managementul grupurilor de prize oferind astfel posibilitatea de a prioritiza oprirea echipamentelor mai putin importante pentru a putea maximiza disponibilitatea serviciilor critice.

Aceste modele sunt destinate in special aplicatilor pretentioase, unde disponibilitatea tensiunii si calitatea acesteia este critica, precum servere, retele de date si voce, telecom, centre de date, echipamente medicale si de laborator.

Cu un factor de putere la iesire de 0.9 UPS-urile Helios ofera cu 28% mai multa putere in comparatie cu UPS-urile traditionale din aceeasi clasa. Cu cat factorul este mai mare cu atat puterea de iesire a UPS-ului este mai ridicata, fiind astfel capabil sa protejeze mai multe dispozitive.

Din lista beneficiilor acestei serii amintim claritate optima pe linie cu distorsiuni armonice minime, de sub 2%, managementul prizelor, modul invertor, functia ECO, ECO avansat si EPO, posibilitatea de schimbarea a bateriilor de tip hot-swap si nu in ultimul rand functia de intelligent charging ce reuseste concomitent atat incarcarea bateriilor la un nivel de 90% in mai putin de 4 ore cat si prelungirea vietii acestora.

Cu un nivel de eficienta de pana la 90% in modul AC, 86% in modul battery si 97% in modul ECO seria Helios se axeaza pe nevoile specifice companiilor care isi doresc eficienta si siguranta maxima pentru echipamentele si procesele pretentioase din dotare.

Ecranul LCD din partea frontala, cu rotire automata in functie de pozitionarea UPS-ului afiseaza un set complet de date despre starea echipementului permitand astfel utilizatorului sa obtina toate informatiile necesare in timp real.

Pentru a asigura o montare cat mai convenabila si mai simpla, dispozitivele pot fi folosite atat in pozitie orizontala (montate in rack 19”) cat si verticala (tower).

UPS-urile comunica cu echipamentele PC prin conexiunile USB, RS232, cat si prin portul inteligent cu ajutorul unui card SNMP (neinclus in pachet).

Adorian Demeter, Managerul General nJoy, declara: “Seria Helios apare ca un pas natural al dorintei noastre de a fi prezenti in segmentul de business si a echipamentelor profesionale. Helios este o gama high-end, special conceputa pentru a rivaliza producatorii consacrati in aceasta indrustrie precum APC si Eaton oferind totodata partenerilor o margine de profit semnificativ mai ridicata.

Suntem increzatori in munca noastra si convinsi ca aceasta noua generatie de UPSi nJoy va depasi asteptarile chiar si a celor mai pretentiosi consumatori.”

Modelele beneficiaza de Garantia Pickup and Return oferita de nJoy.

Pretul recomandat pentru UPS Helios 1500 este de 2014.9 Ron, respective 3014,9 Ron pentru Helios 3000.

Pentru a afla mai multe date despre seria Helios vizitati site-ul www.njoy.ro . Pentru cele mai noi stiri ne puteti urmari pe pagina de Facebook sau Twitter.

nJoy este un brand romanesc detinut de catre DAI-TECH S.R.L. si asupra caruia compania a inceput sa isi concentreze eforturile incepand cu iunie 2010. Compania este formata dintr-un grup de oameni tineri, cu o varsta medie de 27 de ani, ce au in comun pasiunea pentru tehnologie si dorinta de a reusi, de a arata lumii cine sunt si ce pot realiza impreuna. Ei s-au strans in jurul companiei pentru a realiza lucrurile intr-un mod diferit si pentru a aduce un plus de valoare fiecarui produs pe care il realizeaza. In acest scurt timp de la lansare au reusit sa se impuna pe pietele din Romania, Ungaria, Bulgaria, Serbia, Macedonia si urmaresc in continuare o extindere teritoriala pe pietele vecine. De la infiintare si pana in prezent, compania a realizat peste 20 de categorii de produse (incepand de la periferice si pana la componente hardware PC), insumand peste 100 de modele si a vandut peste 1 milion de unitati.

nJoy – 9.02.2015

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: