Moneypenny e protagonista celui mai nou scurtmetraj Sony

  • Noul spot publicitar produs de Sony prezintă tehnologii noi, create special pentru Bond
  • Moneypenny, aflată în South Bank din Londra, folosește camera foto Sony RX100 IV pentru a înregistra mișcări în super slow-motion, în contextul unei curse dramatice pentru a-i livra lui Bond smartphone-ul Xperia Z5
  • Mini-filmul a fost regizat de Danny Kleinman – omul din spatele unui număr mare de secvențe de titlu din cadrul seriei Bond

Cu puțin timp înainte de lansarea mult-așteptatului film Spectre, Sony prezintă campania publicitară ‘Made for Bond’, având-o în prim-plan pe Moneypenny, interpretată de celebra actriță Naomie Harris. Filmul Spectre, produs de EON Productions, Metro-Goldwyn-Mayer Studios și Sony Pictures Entertainment, va avea premiera în Marea Britanie pe 26 octombrie, iar în Statele Unite ale Americii pe 6 noiembrie.KH5314_6s_Sony_BRAND_Money_Penny_MASTER.indd

Scurtmetrajul prezintă o urmărire plină de suspans în zona South Bank din Londra, în care Moneypenny luptă împotriva răufăcătorilor pentru a-i livra telefonul Xperia Z5 lui James Bond. Folosind device-uri de ultimă generație cum ar fi camera compactă RX100 IV Cyber-shot, Moneypenny filmează scene de monitorizare în regim super slow-motion.

Filmul de 60 de secunde a fost regizat de legendarul Danny Kleinman. Produs de agenția adam&eveDDB și compania Rattling Stick, o mare parte din scurtmetraj scurt metraj a fost filmat cu camera video profesională 4K Sony F65, în timp ce secvențele de ‘slow-motion’ sunt redate pe display-ul camerei foto compactă RX100 IV, iar fotografiile pot fi văzute pe ecranul smartphone-ului Xperia Z5.

“Filmul de campanie surprinde urmărirea spectaculoasă, ideea de a fi într-o misiune și de a purta telespectatorul într-o călătorie, într-un scenariu londonez reprezentativ”, a declarat Kleinman.

“Londra este locul perfect pentru pentru scurtmetraj. În fond, Bond este definit de spiritul britanic, de aceea a fost importat ca filmările să aibă loc aici. Nu este un spot publicitar obișnuit, ci un mini-film încărcat cu acțiune”, a declarat Naomie Harris.

”Sony a fost partenerul celebrei serii de filme Bond încă de la producția Casino Royale. Chiar dacă Xperia Z5 și RX100 IV abundă în caracteristici tehnice special create pentru acțiune, ele sunt și gadget-uri ideale în viața de zi cu zi. Fie că sunt folosite de Moneypenny pentru a supraveghea răufăcători sau de un fotograf creativ pentru a realiza și share-ui fotografii spectaculoase pe rețelele de socializare, aceste device-uri sunt ușor de folosit și pot fi ținute în buzunar, fiind adecvate atât pentru viața de zi cu zi cât și pentru agenții secreți”, a adăugat Kazuo Hirai, președinte și CEO al Sony Corporation.KH5314_DPS_Sony_BRAND_Money_Penny_MASTER.indd

Campania va fi lansată simultan cu spotul publicitar, care va rula în premieră în Marea Britanie începând cu 1 octombrie 2015, până pe 8 noiembrie. Campania media derulată de MediaCom va include apariții în mediul print, retail, digital și OOH.

Dimensiunile compacte, primul[1] senzor Exmor RS CMOS de 1.0 inch, capacitatea de a filma la 40x super-slow-motion cu până la 1000fps[2] și de a citi date de cinci ori mai rapid decât modelele anterioare fac din RX100 IV accesoriul perfect pentru Moneypenny.

Smartphone-ul Xperia Z5 este ideal pentru James Bond, având cel mai rapid autofocus dintre telefoanele premium,[3] cu o viteză de doar 0.03 secunde[4], un senzor pentru amprente integrat în butonul de pornire și un design rezistent la apă[5]. Noul Xperia Z5 a fost prezentat pe 2 septembrie 2015 și va fi disponibil la nivel global începând cu luna octombrie 2015.

Sony. Made for Bond.

[1] Pentru camere foto digitale (in conformitate cu cercetarile Sony din Iunie 2015).

[2] In PAL. PAL/NTSC este comutabil in meniul sistemului. Imaginile inregistrate in slow-motion pot fi capturate la 1000fps, 500fps si 250 fps. Sunetul nu poate fi inregistrat atunci cand se inregistreaza in slow-motion. Este nevoie de un card de memorie SDXC de clasa 10 sau mai mare.

[3] Conform rezultatelor testelor tehnice pentru viteza de autofocus ale telefoanelor Sony Xperia™ Z5 compact si Xperia™ Z5, in comparatie cu Apple iPhone 6 Plus, HTC One M9, LG G4, Samsung Galaxy S6 (fiind numite “telefoanele de top” de catre Strategy Analytics si definite ca fiind primele sase dispozitive emblematice in functie de cota piata din 2015). Cercetarea a fost realizata de Strategy Analytics intre 5 si 6 August in 2015. Pentru mai multe informatii mergeti la: Sony Mobile Communications

[4] In conformitate cu ghidul CIPA (CIPA-Camera & Imaging Products Association).

[5]Seria Xperia Z5 este rezistent la apa și la praf, cu conditia respectarii unor instrucțiuni simple: toate porturile și capacele atașate sunt închise ferm; nu puteți lua telefonul în ape mai adânci de 1,5 m sau pentru mai mult de 30 de minute, iar apa ar trebui să fie dulce. Utilizarea normală în bazinele clorurate este permisă cu condiția ca acesta să fie clătit în apa dulce după aceea. Fără apa de mare și fără bazine cu apa sărată. Abuzul și utilizarea necorespunzătoare a dispozitivului va anula garanția. Telefonul are un grad de protecție IP65 și IP68. Pentru mai multe informații, vizitați http://support.sonymobile.com/global-en/dm/waterproof.

București, România – 14 septembrie 2015 – Sony

Views: 0

Lasă un răspuns