Loializarea si retentia un obiectiv de criza

Customer Loyalty & CRM Forum initiat de catre conferinte.ro asa cum am mai scris si aici in data de 21 noiembrie 2013, la Hotel JW Marriott, intr-o zi cu multa ceata atmosferica, m-am mai luminat in mintea mea de inginer, referitor la o ramura de mare importanta pentru zilele noastre.

Atunci cand clientii de o viata se pot pierde foarte usor deoarece, comunicarea asteptarilor lor nu ajunge catre  companie, ca un feedback absolut necesar, sau adaptarea cerintelor nu se realizeaza in baza unei comunicari bidirectionale, sunt lucruri foarte serioase, care au facut subiectul unui Forum ce se desfasoara anual si are deja o traditie.

Ca un novice in aceasta directie mi-am dat seama ca orice se intreprinde in legatura cu clientul in perioada de criza poate mentine un brand acolo unde ii este locul, ascultand de fiecare data cand este cazul nemultumirea clientului, chiar si atunci cand exista o campanie puternica de marketing.

De cele mai multe ori arta si stiinta de a asculta clientul si a te orienta dupa expectatiile acestuia, recunoscand anumite deficiente ale produsului pe care l-ai promovat, poate face un partener de viata lunga din clientul care in mod cinstit iti arata barna din ochiul tau.

Mie mi-a placut atmosfera dintre acesti teoreticieni dar si practicieni ai retentiei romanesti intrucat am avut cate ceva de invatat de la ei, mai ales prin participarea unor nume interesante de companii, dar si organizarea deosebita a evenimentului. Mai jos puteti sa admirati cateva poze de la eveniment.

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: