Interes crescut pentru eMAG Talent Internship: peste 1.200 de aplicanți și 10 locuri suplimentate
- Pentru pozițiile deschise în echipele Software Development, Web&Mobile Platforms, Targeting Search&Listing Platform, Commercial Platform, Finance și HR au aplicat peste 1.200 de studenți, cu o concurență de 62 aplicanți pe loc.
- Numărul pozițiilor disponibile a fost suplimentat cu 10roluri, datorită interesului crescut pentru programul eMAG Talent Internship.
- Majoritatea aplicanților sunt studenți ai instituțiilor de învățământ: Academia de Studii Economice București (ASE), Universitatea Politehnică București și Universitatea București
În cadrul programului eMAG Talent Internship, 1.231 de studenți și absolvenți din București, Iași și Craiova au aplicat pentru cele 20 de poziții deschise în echipele Software Development, Web&Mobile Platforms, Targeting Search & Listing, Commercial Platform, Finance și HR. În medie, concurența în cele 3 orașe a fost de 62 de aplicanți pe loc, cea mai strânsă competiție fiind la Iași, unde s-au înscris 198 de candidați pentru cele 2 locuri din centrul de dezvoltare software. În București, pentru cele 17 poziții deschise au aplicat 956 de studenți.
Topul echipelor care au beneficiat de cel mai mare interes din partea aplicanților este condus de Code Gods (642), urmată de HR Architects (282) și de Money Rulers (155).
Datorită interesului crescut pentru eMAG Talent Internship, compania a suplimentat programul cu încă zece poziții:2 pentru HRArchitects și 2 în centrul de dezvoltare software din Craiova. În plus, 6 poziții noi sunt deschise în echipa Comercială, unde internii vor avea ocazia de a se implica în diferite activități comerciale și își vor aduce aportul în luarea de decizii de business alături de mentorii lor.
„eMAG Talent Internship este despre modul în care candidații își structurează ideile și viziunea lor. Tocmai de aceea, un pas din procesul de aplicare i-a provocat pe candidați să răspundă unui mini-interviu atipic, prin care vrem să cunoaștem mai bine gândirea din spate a acestora (e.g.“Te-ai obișnuit deja cu întrebarea <<De ce te-am alege pe tine>>. Noi îți propunem să schimbăm abordarea: tu dacă ai fi în locul nostru ce ai căuta la un intern?”, “Dacăți-ai înființa propriul business, cum l-ai numi și care ar fi sloganul?”).
Am avutocazia să întâlnim tineri curioși, dornici să învețe și să se dezvolte profesional, cu un potențial enorm, cu multe idei și abordări creative. Interesul și entuziasmul lor ne-a determinat să crește mnumărul pozițiilor disponibile în București și Craiova și credem că mulți dintre ei vor face echipă bună cu mentoriilor și după perioada de internship”, spune Cristina Șolea, manager de recrutareîncadrul eMAG.
În topul instituțiilor de învățământ de unde provin candidații din Bucureștise află Academia de Studii Economice (ASE), Universitatea Politehnică și Universitatea București. Majoritatea aplicanților pentru pozițiile disponibile în centrul de dezvoltare software din Iași sunt studenți ai Universității „Alexandru Ioan Cuza”, urmată de Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi”. În ceea ce privește Craiova, aproape toți cei care au aplicat sunt studenți ai Universității din Craiova.
Pentru pozițiile deschise în cadrul eMAG Talent Internship au aplicat și 37 de tineri care studiază în Marea Britanie, în universități din Londra, Edinburgh, Manchester, Worcester și Birmingham, și Franța, în cadrul Universității„Jean Jaures” din Toulouse.
Programul de Internship va fi plătit și se va derula în perioada iulie – august, iar la finalul acestui a cei mai performanți dintre participanți pot fi angajați în cadrul eMAG.
Fondat în 2001 de antreprenori români, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, cu prezență în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 15 ani investește constant în servicii care ajută clienții să salveze timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.
Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și „Plata cu un click”, serviciul de comandă instant prin swipe.
București, 16iunie 2016 – eMAG
Views: 0