Huawei Consumer anunță venituri în creștere și 75 milioane de smartphone-uri livrate în 2014
Huawei Consumer Business Group (BG) a anunțat astăzi rezultatele financiare pentru anul 2014.
Astfel, veniturile din vânzări au crescut cu 30% și au ajuns la 12,2 miliarde de dolari, depășind pentru prima dată pragul de 10 miliarde de dolari.
Livrările de produse au crescut cu 7,8 % și au ajuns la 138 de milioane de dispozitive livrate, dintre care 75 milioane de smartphone-uri, ceea ce reprezintă o creștere pe acest segment cu 45%, în comparație cu anul anterior.
“Strategia noastră de a ne concentra pe produse premium-accesibile a dat roade, iar rezultatele obținute în 2014 vorbesc de la sine: inovația continuă și dezvoltarea de produse noi, notorietatea brand-ului, creșterea cotei de piața – prin care ne-am poziționat ca cel de-al treilea jucător pe piața globală a smartphone-urilor. De asemenea, influența globală a brand-ului nostru a continuat să crească, iar Huawei a devenit prima companie chineză care a fost inclusă în Top 100 mărci globale în 2014, potrivit Interbrand,” a declarat Richard Yu, CEO al Huawei Consumer BG.
Succesul produselor premium-accesibile
Una dintre cele mai importante realizări din anul 2014 o reprezintă creșterea livrărilor de smartphone-uri premium accesibile, cu 18%.
Smartphone-ul Huawei Ascend P7, unul dintre vârfurile de gamă ale companiei, a fost livrat în 4 milioane de unități în doar șase luni de la lansarea sa globală de la Paris, în luna mai a anului trecut, în timp ce Huawei Mate 7 a fost extrem de bine primit de către comunitățile oamenilor de afaceri de pe toate piețele, fiind livrat în 2 milioane de unități în doar trei luni de la data lansării, care a avut loc în luna septembrie a anului trecut.
Expansiune rapidă în open market
Canalele de distribuție deschise, inclusiv magazinele online, au înregistrat o creștere
semnificativă, care a contribuit la cifra de afaceri realizată de către companie. În plus, acestea însumează în prezent 41 de procente din venitul total realizat de Huawei Consumer.
De asemenea, la finalul anului 2014, la nivel global, divizia Huawei Consumer număra 630 de magazine sub brand propriu, acești factori contribuind la îmbunatățirea experienței de cumpărare pentru consumatori, atât în mediul online, cât și în cazul comerțului clasic.
Creșterea popularității brandului la nivel global
Creșterea popularității produselor premium accesibile în rândul consumatorilor a fost determinată și de către proiectele de comunicare online, ceea ce a permis Huawei să-și crească notorietatea la nivel global.
Un raport recent al agenției de cercetare IPSOS, care a inclus 32 de țări, arată că notorietatea brand-ului Huawei a crescut de la 52 de procente, în 2013, la 65 de procente în 2014, ceea ce înseamnă că brand-ul Huawei este recunoscut de către aproape două treimi din populația acestor țări. Potrivit IPSOS, scorul de promovare obținut de Huawei (consumatori care au recomandat smartphone-urile Huawei altor persoane) a ajuns la 43 de procente, ceea ce clasează Huawei printre primele trei mărci din top.
De asemenea, Huawei se numără printre primele trei brand-uri și în ceea ce privește “Brandul Momentului”, ceea ce reflectă succesul Huawei în îmbunătățirea experienței de brand, în raport cu consumatorii, și în consolidarea avantajului competitiv al brandului pe piața globală.
Strategia de brand dual Huawei-Honor
Gama Honor, lansată de Huawei anul trecut, a obținut de asemenea rezultate remarcabile în 2014. Livrările de dispozitive Honor au ajuns la 20 de milioane de unități, astfel că modelul Honor 3C a depășit 8 milioane de unități, Honor 3X a fost livrat în peste 4 milioane de unități, iar Honor 6 a depașit 3 milioane de unități. La sfârșitul anului 2014, gama Honor era prezentă în peste 60 de țări și regiuni din întreaga lume.
Huawei Consumer BG a început să pună accentul pe produsele premium accesibile încă din anul 2012. De la Huawei P1 până la P7, din seria P; de la Huawei Mate până la Mate 7, din seria Mate, de la Honor 6 până la Honor 6 Plus, toate smartphone-urile vârf de gamă Huawei au avut ca obiectiv să se diferențieze prin experiența de utilizare extraordinară oferită consumatorilor. Seria P redefinește designul smartphone-urilor și oferă camere foto performante; seria Mate se evidențiază prin dimensiunile ecranelor și bateria cu autonomie mărită, iar produsele Honor oferă conectivitate impresionantă, calitate și durată mare de viață a bateriei.
“Strategia brand-ului dual Huawei – Honor s-a dovedit a fi de un real succes, creând legături care au determinat creșterea notorietății brand-ului și a cotei de piață a Huawei Consumer BG, ca întreg. Brand-ul Huawei și-a consolidat poziția de top pe piața produselor premium accesibile, în timp ce brand-ul Honor s-a consacrat ca un brand popular și îndrăzneț printre consumatorii nativi de internet”, a declarat Shao Yang, Vicepreședintele Departamentului de Marketing al Huawei Consumer BG.
Susținerea creșterii în 2015
2015 va fi un an strategic pentru Huawei Consumer BG, în care vor fi exploatate oportunitățile oferite de mediul online, pentru a reuși să inovam la capitolul produse, brand, marketing, canale de distribuție, retail și e-commerce.
Huawei Consumer BG se va concentra pe promovarea produselor vârf de gamă pentru a fixa imaginea brandului Huawei ca un simbol al inovației și al produselor de calitate.
Pentru gama Honor, la nivel global, Huawei își va concentra atenția tot pe piețele online, bazându-se pe succesul anterior avut pe acest sector de distribuție și vânzare.
“Privind înainte, Huawei Consumer BG își propune să susțină creșterea din 2014 și să consolideze mai departe poziția de lider al Huawei pe piața smartphone-urilor premium accesibile, având ca target creșterea la 100 milioane a unităților livrate în 2015. Datorită capabilităților și a expertizei în tehnologie a companiei Huawei, Huawei Consumer BG va continua să ofere experiențe extraordinare consumatorilor din întreaga lume și să îndeplinească vise pentru oamenii de pretutindeni.” a concluzionat Richard Yu, CEO al Huawei Consumer BG.
27 ianuarie 2015 – Huawei Consumer Business Group (BG)
Views: 0