Future of Media & Mobile 2013 si tendintele in 2014 in media, advertising si mobile

Pe 5 decembrie 2013 va avea loc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel intalnirea asteptata intre canalele media si platformele mobile Future of Media unde va puteti inscrie aici.

O suma de idei isi vor afla raspunsul:

  • Cum poti oferi audientei experiente inedite
  • Care sunt noile platforme media
  • Cele mai inovatoare si creative campanii
  • Ultimele tendinte din industrie
  • Noi oportunitati in diferite sectoare de activitate
  • Cum se creeaza campanii de impact
  • Cum influenteaza media domeniul comunicarii

1424327_579716498750661_1909171096_n

Din agenda evenimentului

  • 09.00 – 11.00 Sesiunea 1: Dezbatere: Tendintele anului 2014
    O sesiune de deschidere interactiva in care oameni din media, advertising, mobile dezbat avantajele, provocarile si tendintele anului 2014 in comunicare si afaceri.
  • 11.30 – 13.00 Sesiunea 2: Mobile Second Screen
    Second Screen reprezinta utilizarea unui device aditional (tableta sau smartphone) in timp ce telespectatorul vizioneaza un program TV. In acest fel audienta poate interactionna chiar daca este vorba de un joc video, un show TV sau un film. Odata cu conceptul de Second Screen, televiziunile au inceput sa utilizeze tot mai mult social media, in special Facebook si Twitter, dar si aplicatii speciale pentru mobile si site-uri specifice fiecarui program TV. Participantii vor afla metodele prin care televiziunile utilizeaza platformele online pentru a se promova, avantajele si dezavantajele pe care le aduce Second Screen.
    Mobile Content and Apps
    Continutul mobile reprezinta orice forma media (imagini, muzica, text, video) care poate fi utilizata pe device-uri precum telefoanele inteligente si tabletele. Cererea pentru continut mobile va continua sa creasca pe masura ce pe piata apar tot mai multe device-uri mobile. Aparitia device-urilor mobile a schimbat modul in care utilizatorii folosesc continutul, iar imbunatatirea si dezvoltarea serviciilor pe care le ofera acestea au influentat cresterea continutului mobile. Sesiunea va prezenta modul in care se poate crea un continut mobil eficient, elementele esentiale in crearea si gestionarea unei campanii, instrumente mobile de succes si dezvoltarea si monetizarea aplicatiilor mobile.
  • 11.30 – 13.00 Sesiunea 3: Media Social TV
    Intr-o perioada scurta, social media a schimbat fundamental modul oamenilor de a interactiona, dar si modul in care toate aceste mijloace de comunicare interactioneaza cu publicul tinta. Social TV se refera la tehnologiile prezente in programele de televiziune care promoveaza in mod special interactiunea sociala si comunicarea. Social TV imbina componenta de Social Media si cea a televiziunii. In timp ce o persoana urmareste un program TV discuta despre continutul programului respectiv, folosind Internetul ca mediu de comunicare. Acestia se conecteaza virtual cu persoane din diferite parti ale lumii sau poate chiar apropiatii lor, pentru a discuta pe baza unui show TV, a unei emisiuni etc. Sesiunea va prezenta modul in care reprezentantii social media fac fata acestor provocari si parerea specialistilor despre crearea continutului si despre monetizare.
    Smart TV este termenul utilizat in general pentru a descrie televizoarele capabile sa fie conectate la Internet. Ca si telefoanele inteligente, acestea au capacitatea de a se conecta la Internet, la retele sociale precum Facebook si Twitter. De asemenea, utilizatorii beneficiaza de aplicatii, media streaming, web browsing, jocuri si multe alte facilitati. Sesiunea prezinta care sunt schimbarile pe care le aduce aceasta noua tehnologie, cum influenteaza comunicarea in media si in online, dar si care sunt modalitatile de promovare prin intermediul acestei platforme.
    On Demand TV & Music Streaming Services
    Televiziunile ofera telespectatorilor posibilitatea de a urmari o emisiune/program TV si prin intermediul Internetului, prin transmisiune live sau inregistrare. Astfel, utilizatorii pot urmari pe Internet emsiunea preferata in orice zi, pe site-ul programului TV sau pe site-uri specializate, precum Youtube. Optiunea de a alege pe ce canal va urmari emisiunea sau in ce zi, ii apartine telespectatorului, iar acest serviciu este numit si TV on demand. Serviciile de online music streaming permit utilizatorilor sa asculte muzica pe Internet prin intermediul unor platforme precum: Spotify, iTunes sau Last FM, avand acces la o melodie, nu doar la un sample
  • 14.00 – 15.30 Sesiunea 4: Advertising
    Case Studies: Innovative Advertising Campaigns
    Publicitatea integrata a evoluat o data cu dezvoltarea noilor tehnologii, in special o data cu explozia digitala din ultimii 5 ani, iar creativitatea ramane o strategie de captivare a atentiei intr-o perioada in care tot mai multe produse se promoveaza online. In prezent, publicitatea integrata utilizeaza o varietate de mijloace media, de la metode traditionale precum printul, sau new media precum online-ul. In cadrul sesiunii veti afla care sunt cele mai inovatoare campanii de publicitate si strategii eficiente de creare a acestora.
    Real Time Marketing
    In zilele noastre, consumatorii si-au dezvoltat mai mult ca oricand asteptarile fata de comunicarea online si offline a brandurilor. 42% dintre consumatori considera ca brandurile trebuie sa la raspunda la intrebari sau preocupari in fiecare zi. Real time marketing este un proces care la permite oamenilor de marketing sa livreze mesaje relevante pentru persoanele potrivite la momentul potrivit. Ideile trebuie sa fie dezvoltate in cateva minute si aplicate pe moment. In cadrul acestei sesiunii, participantii vor afla cum se pot obtine idei intr-un timp scurt, care sunt beneficiile acestui proces si care sunt strategiile de dezvoltare si implementare a campaniilor de tip real time marketing.
    Deci fratilor inscrieti-va si participati la un eveniment interesant! Future of Media

Views: 0

Lasă un răspuns