Fashion Fusion: Deutsche Telekom lansează o competiţie internaţională de idei de smart fashion

  • „Fashion Fusion Challenge” caută concepte vizionare care îmbină moda cu înalta tehnologie;
  • Intel, WIRED, Adidas şi #FASHIONTECH susţin iniţiativa;
  • Fashion Fusion este o componentă a strategiei de inovaţie a Deutsche Telekom.

Moda şi înalta tehnologie converg pentru a crea vestimentaţii inteligente – în acest context, Deutsche Telekom a lansat iniţiativa „Fashion Fusion”.

Încurajarea ideilor inovatoare pentru moda de mâine face parte din planul companiei de a deveni un brand digital de lifestyle. Făcând echipă cu parteneri renumiţi, Deutsche Telekom demarează „Fashion Fusion Challenge”: într-o competiţie internaţională, tinere talente din întreaga Europă vor avea şansa unică de a schiţa, cu ajutorul experţilor din industrie, concepte vizionare pentru vestimentaţie high-tech, accesorii care încorporează noile tehnologii, precum şi produse digitale de lifestyle, şi de a le lansa pe piaţă.

story

Dezvoltarea de parteneriate reprezintă un concept cheie pentru Deutsche Telekom, care prezintă această iniţiativă inovatoare împreună cu parteneri de excepție: compania globală de tehnologie Intel şi revista WIRED Germania vor susţine „Fashion Fusion” cu expertiză, materiale şi acțiuni dinamice. Brandul global de sport Adidas contribuie la proiect cu know-how în domeniul modei, iar Dirk Schönberger face parte din juriul Fashion Fusion. În calitate de expert internaţional şi promotor al inovaţiei în industria modei, partenerul PREMIUM cu #FASHIONTECH oferă cadrul profesionist de prezentare a Fashion Fusion.

Promotoarea Fashion Fusion este Claudia Nemat, membră în Board-ul Deutsche Telekom şi responsabilă pentru Europa şi Tehnologie, care spune că iniţiativa face parte din strategia pe termen lung de inovare a companiei. „Următorul pas major în modă va fi vestimentaţia inteligentă şi conectată. Conceptele vizionare de astăzi se vor putea regăsi în garderoba noastră de mâine. De aceea este foarte important pentru noi să fim parteneri pentru produse şi servicii inovatoare, conectate. Cu Fashion Fusion, aducem împreună jucători importanţi şi talente promiţătoare din toată Europa şi le oferim ocazia de a-şi transforma viziunile în realitate”.

De acum, faza de înscriere pentru competiţie este deschisă. Studenţi, tineri profesionişti şi start-up-uri din modă, design şi tehnologie își pot depune conceptele până la 1 august 2016. Înscrierile pot fi înregistrate la una din cele trei categorii: dispozitive şi accesorii conectate (Connected Devices & Accessories), Modă cu elemente digitale (Digitally Enhanced Fashion), respectiv Servicii inteligente (Smart Services).

Un juriu format din reprezentanţi de prestigiu ai industriei – precum Anita Tillmann (Premium Exhibition), Dirk Schönberger (Adidas), Christin Eisenschmid (Intel Germania), Gesche Joost (Digital Champion) şi Nikolaus Röttger (Redactor şef WIRED Germania) vor selecta cele mai bune idei.

„Ar putea fi un ceas inteligent sau o geantă cu încărcător solar. Vestimentaţie sport care este inteligentă şi sustenabilă prin reciclarea materialelor sau a produselor, sau jachete care oferă o izolare mai bună iarna. Fashion Fusion susţine ideile şi conceptele vizionare care au potenţial pe termen lung de a se impune pe piaţă”, explică producătorul de Smart Fashion Lisa Lang, curatorul conceptului competiţiei, care a jucat un rol major în lansarea acesteia.

În centrul competiţiei se află Fashion Fusion Lab: un atelier cu durata de trei luni în cursul căruia un număr de până la zece echipe selectate vor lucra la finisarea conceptelor lor de modă. Împreună cu experţi din industrie şi specialişti în domeniile modei inovatoare şi tehnologiei, echipele vor produce prototipuri ale conceptelor lor. Participanţii pot crea în baza expertizei Laboratorului şi vor beneficia de cazare şi de toate materialele necesare pentru a-şi concretiza ideile. Laboratorul este o platformă deschisă de inovaţie, susţinută de hub:raum, incubatorul grupului Deutsche Telekom.

Prima ediție a Fashion Fusion Challenge va culmina cu prezentarea prototipurilor la #FASHIONTECH, în cadrul Săptămânii Modei de la Berlin, din ianuarie 2017. Cea mai bună echipă va primi de asemenea un premiu în bani în valoare de 20.000 de euro şi ocazia de a-şi lansa pe piaţă creaţiile, împreună cu Deutsche Telekom şi partenerii săi.

Fashion Fusion Lab este un proiect pe termen lung şi fiecare an ar putea aduce deschiderea de spaţii de cooperare şi ateliere în diferite metropole europene.

Pentru mai multe informaţii despre competiţia Fashion Fusion vizitaţi:

fashionfusion.telekom.com.

Despre Fashion Fusion

Fashion Fusion este o iniţiativă a Deutsche Telekom, având misiunea de a crea modă relevantă, funcţională, sustenabilă și inteligentă și servicii care îmbogățesc viețile oamenilor. Iniţiativa se bazează pe ideea fuziunii dintre modă și tehnologie prin susținerea ideilor inovatoare şi pregătirea lor pentru lansarea pe piaţă. Fashion Fusion este susţinut de Intel, WIRED Germania şi Adidas, precum și de târgul de modă Premium Exhibition.

Despre Deutsche Telekom

Deutsche Telekom este una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane de linii broadband (la 31 decembrie 2015). Grupul oferă produse şi servicii de internet fix în bandă largă, comunicaţii mobile, internet şi servicii TV prin internet pentru consumatorii rezidenţiali, soluţii ITC pentru clienţii de business şi corporate. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.200 de angajați la nivel mondial. Grupul a generat în anul financiar 2015 venituri de 69,2 miliarde de euro, din care aproximativ 64% din afara Germaniei.

Deutsche Telekom – Bonn, Germania, 31 mai 2016

Lasă un răspuns