Customer Loyalty & CRM Forum 2013

Fiindca am lucrat de multe ori cu clienti mi-am dat seama ca nu este asa de greu sa-i castigi cat de greu devine sa ii mentii in portofoliul tau si trebuie sa recunosc, acest lucru il resimt de multe ori si pe blog. Cei care iti acorda credit prima oara si vin la tine cu sufletul deschis, de cele ma multe ori pleaca de la tine atunci cand nu le mai poti oferi ce intr-adevar asteptau de la tine. De aceea mi se pare important sa particip la anumite conferinte si sa cunosc tendintele in aceasta armonie ce trebuie sa existe intre cei doi protagonisti.

Expo Media organizeaza cel mai important eveniment cu tematica atragerii si fidelizarii clientilor, “Customer Loyalty & CRM Forum 2013”, in data de 21 noiembrie 2013, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel din egida de conferinte.

Sintagma “consumatorul este rege” a devenit din ce in ce mai vehiculata in lumea oamenilor de marketing. Azi mai mult decat oricand traim intr-un mediu in care consumatorul este liber sa aleaga orice, iar lupta companiilor pentru atentia lui a devenit acerba. Diferentierea este o provocare si revolutia digitala schimba cu rapiditate comportamentul consumatorilor. A detine un produs sau un serviciu de calitate nu mai este suficient pentru a atrage clienti. Ei au nevoie de povestea din spatele brandului  – o poveste autentica, cu care se pot identifica – si de comunicare personalizata.

Mai mult, peste 50% din companiile care au crescut bugetele de loializare a clientilor in ultimii doi ani au inregistrat si cresteri ale cifrelor de afaceri, conform unei cercetari realizate de Forrester in 2013. Aceste rezultate se observa si prin cresterea numarului de programe de loializare.  De asemenea, studiul arata ca cele mai importante obiective de business pentru programele de loializare sunt: retentia clientilor – 70%, implicarea clientilor – 64% si castigurile – 34%. Doar 14% dintre companii au trecut experienta consumatorului la obiective, ceea ce demonstreaza ca inca mai avem multe de invatat in acest domeniu.

Mediul online joaca un rol crucial in stabilirea relatiilor cu clientii si unul dintre factorii decisivi in fidelizare a devenit rapiditatea cu care compania reactioneaza la cererile clientului. Prezenta in mediul online fara activitate permanenta nu mai intoarce rezultate.

Pornind de la aceste realitati punctuale si de la ultimele tendinte globale de Customer Retention Management (CRM), Expo Media organizeaza cea de-a cincea editie a Customer Loyalty & CRM Forum, un eveniment de business ce reuneste experti din companii recunoscute in plan local si international cu un know-how solid si aplicat in zona de loializare, retentie si CRM. Ducand traditia mai departe, conferinta va aduce si in acest an in prim plan cele mai utile si eficiente instrumente din ariile tematice Customer Relationship Management, Loializare si Retentie, tehnologie si strategie.  Printre temele ce vor fi abordate se numara:

–          Clienti Fideli – Teorie versus Practica;

–          Modalitatea corecta de a crea si a investi intr-un program de loializare;

–          Reclamatiile vazute ca o un element strategic pentru fidelizarea clientilor;

–          Feedbackul consumatorilor versus cifra de afaceri;

–          Cum sa identificam CRM-ul si furnizorul potrivit;

–          Cum sa masuram impactul unei aplicatii de tip CRM in marketing, vanzari, operatiuni cu clientii.

Evenimentul de nisa va avea loc in data de 21 noiembrie 2013, in cadrul Hotelului JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Speakerii acestei conferinte sunt lideri autentici, a caror reputatie se bazeaza pe profesionalism si performanta in activitatile profesionale intreprinse. Acestia vor asigura cadrul ideal pentru prezentari complexe si dezbateri interesante, cu focus pe interesele audientei. Iata doar cativa dintre acestia:  Mihai Dragnea – Global Retention Manager, Bitdefender, Gabriel Prefac – Experienced Customer Operations Manager, Groupama Asigurari Romania, Marcela Stoica – Senior Management Skills Developer, Customer Service School, Teodora Migdalovici – Ambassador Cannes Lions Romania, Bogdana Baltasiu – Business Development Director, CuponReducere.

Pentru eveniment va puteti inregistra aici.

Bucuresti, 11 noiembrie 2013 – Comunicat de Presa Expo Media

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: