Vonino țintește piața smartphone-urilor după un parcurs foarte bun în ultimul an pe segmentul tabletelor

Compania americană Vonino, reprezentată în România prin distribuitorul Advanced Technologies, analizează parcursul ultimului an pe piața locală și care sunt oportunitățile de creștere pentru viitor. În ultimele 12 luni, Vonino și-a consolidat și dezvoltat portofoliul de produse și poziția pe piața din România, prin lansarea primei tablete iMart QS cu Windows și a modelelor low-to-mid range cu Android și ecrane de șapte sau opt inci.Bilantul Vonino pe ultimul an

Creșterea Vonino pe piața din România în ultimul an a depășit estimările companiei și i-a adus o poziție de lider pe fiecare canal de vânzare și pe fiecare categorie de tablete. În fiecare lună a ultimului an, compania avut cel puțin trei dispozitive în top 20 pe segmentul tabletelor cu modele de 7 inci cu WiFi entry-level, 7 inci cu 3G entry-level și 8 inci cu 3G mid-range vândute în România. Cele mai populare produse printre utilizatori au fost cele de 7 inci din seriile Otis, Orin și Onyx cu conectivitate 3G, și cele business din gama Sirius.

În ceea ce privește strategia de dezvoltare pentru următoarea perioadă, Vonino va urma strategia livrării de produse accesibile, dar cu performanțe și design superioare. Actuala tendință a pieței de tablete este alegerea produsului în funcție de preț, o atitudine normală față de o gamă nouă de dispozitive, dar în momentul upgrade-ului utilizatorii devin mai atenți la dotări tehnice, țin cont de impresiile altor utilizatori și pun preț pe design și calitatea construcției.

„Smartphone-ul a devenit cel mai folosit gadget din viața noastră, iar tableta a ajuns un dispozitiv central al familiei și divertismentului. Ne bucurăm că estimările ne-au fost depășite, am reușit să avem produse în ofertele celor mai mari operatori din România și acum suntem atenți la evoluția opțiunii clienților de la criteriul prețului cât mai mic la cel al mixului calitate -dotări – preț. Aceasta reprezintă o oportunitate foarte bună pentru Vonino, deoarece acest mix este punctul nostru forte, stând la baza tuturor produselor pe care le introducem pe piață“, a declarat Dragoș Vasile, Director Executiv Vonino România.

Vonino iMartQS cu Windows

Pentru următorul an, compania estimează că valoarea medie a unei tablete WiFi low-end va rămâne la circa 300 de lei, dar cele care dispun de conectivitate 3G sau 4G vor crește peste nivelul prețului de 400 de lei pe măsură ce tehnologia 4G va fi tot mai răspândită. În ceea ce privește segmentul telefoanelor smart, este o piață matură în care mixul preț – design – brand reprezintă criteriul de alegere a produsului. De asemenea, schimbarea telefonului nu se mai face din motive de necesitate, ci atunci când utilizatorul este atras de un produs mai nou și mai interesant. Cele mai vândute smartphone-uri au un preț între 500 și 700 lei, iar Vonino și-a propus pentru 2015 o dezvoltare în forță pe această piață.

Vonino – București, 14 mai 2015

Views: 0

Lasă un răspuns