Telekom Romania majorează prețurile serviciilor începând cu 1 martie 2020

Telekom Romania își propune să ofere cele mai bune servicii la cele mai competitive prețuri, răspunzând cerințelor românilor referitoare la ceea ce își doresc în materie de telecomunicații și
divertisment.
Reacțiile clienților la serviciile și ofertele lansate anul trecut demonstrează că Telekom Romania acționează potrivit angajamentului său. Astfel, sondajele realizate în rândul clienților companiei arată că aceștia sunt dispuși să recomande produsele și serviciile Telekom: 69% dintre utilizatorii Mobil Nelimitat* ar recomanda cu mare încredere produsul prietenilor și familiilor, iar 74% dintre cei care dețin serviciul Smart WiFi** ar face același lucru. Toate transformările realizate de Telekom Romania pentru a îmbunătăți experiența clienților săi au avut ca rezultat performanțe remarcabile și în Call Center. Conform datelor interne, în al patrulea trimestru al anului trecut, peste 92% dintre întrebările și solicitările clienților au fost soluționate de către agenții Telekom de la primul apel.
În contextul creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicații, precum și pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, compania Telekom Romania este nevoită să modifice condițiile de furnizare a serviciilor de comunicații electronice și să majoreze o parte din tarifele serviciilor de comunicații din portofoliul său. Această modificare este influențată și de creșterea costurilor în toate sectoarele de business, în peisajul economic actual. Astfel, pentru clienții rezidențiali, începând cu data de 1 martie 2020, prețul pentru fiecare serviciu fix (internet, TV și voce) și pentru fiecare abonament mobil va fi majorat cu 2 lei (TVA inclus), adică 0,42 de euro (TVA inclus). Toți clienții rezidențiali vor fi informați cu privire la aceste
modificări, atât prin canale de informare electronice, cât și prin intermediul notificărilor transmise prin serviciile de curierat. Această ajustare nu se aplică prețurilor pentru echipamentele contractate, terminalele sau echipamentele fixe închiriate. De asemenea, majorarea nu se aplică serviciului de telefonie fixă, în cazul în care acesta este singurul tip de serviciu contractat de la Telekom Romania. Totodată, clienții companii vor fi informați prin intermediul notificărilor scrise de schimbări aferente contractelor de furnizare a serviciilor de comunicații electronice încheiate cu Telekom Romania. În acest context, clienții noștri vor continua să beneficieze de servicii de înaltă calitate, la prețuri competitive.
Telekom Romania mulțumește clienților pentru cele aproape opt milioane de contracte retail și corporate, pentru înțelegerea constrângerilor macroeconomice și de afaceri care au condus la
această decizie. Suntem încrezători că nivelul de calitate a serviciilor furnizate va compensa această ajustare de prețuri. Telekom Romania a lansat, în premieră, ofertele #Netliberare, cu internet nelimitat 4G și fără perioadă minimă de contract, în abonamentele de telefonie mobilă. Mobil Nelimitat este un produs inovator care permite clienților să se aboneze, în medie, în mai puțin de 5 minute, printr-o experiență complet digitală, cu pași ușor de urmat.
București, 23 ianuarie 2020 – Telekom Romania
%d blogeri au apreciat: