Telekom lansează o soluție de tip „smart office” dedicată companiilor pentru monitorizarea şi controlul spaţiilor de birouri

  • Cu Pachetele Smart pentru birou de la Telekom, clienţii pot controla, monitoriza şi automatiza de la distanţă sediul companiei lor
  • Telekom Romania, operatorul cu cele mai variate soluții M2M de pe piața locală

Telekom Romania adaugă în portofoliul său două pachete de tip M2M prin care clienţii persoane juridice pot controla, monitoriza şi automatiza de la distanţă sediul companiei lor: Pachetul Security și Pachetul Comfort.

Pachetele Smart pentru birou sunt gestionate prin intermediul aplicaţiei mydlink Home, disponibilă gratuit în AppStore și Google Market. Aplicația conectează și coordonează intuitiv toate echipamentele incluse în pachet, setarea programelor de funcționare putând fi stabilită în funcție de nevoile fiecărui utilizator.

10423794_991187027560230_8008118944447632573_n

Pachetul Comfort include o priză inteligentă (Smart Plug), un senzor de mişcare şi o cameră de filmat HD cu o rază de acțiune în întuneric de până la 5 m. Aceste echipamente comunică între ele prin intermediul reţelei Wi-Fi din birou şi sunt controlate cu ajutorul aplicației mydlink Home. În pachet pot fi integrate şi alte echipamente de tip „smart”, precum senzori de apă, alarme, camere IP sau amplificatoare de semnal.

Pentru cei care îşi doresc un plus de siguranţă, Pachetul Security conţine un Hub de conectare, un senzor de tip 3-in-1 pentru deschiderea uşilor/ferestrelor, de temperatură, respectiv lumină, o alarmă şi o cameră de filmat HD. Connected Home Hub asigură legătura între reţeaua Wi-Fi şi celelalte echipamente, iar prin intermediul aplicaţiei mydlink Home utilizatorul poate controla şi monitoriza de la distanţă sediul companiei. În pachet pot fi integrați suplimentar senzori de mișcare, de apă, dar și alarme, camere IP care permit rotirea la 360̊, prize inteligente sau senzori de tip 3-in-1 pentru deschiderea uşilor/ ferestrelor, de temperatură şi lumină.

Pachetele pot fi achiziționate pentru 1 an, respectiv 2 ani și pot fi achitate integral sau cu plata în rate. Soluția de Internet Telekom poate fi achiziționată independent, dar pachetele Smart pentru birou pot deveni funcționale cu ajutorul oricărui router Wi-Fi.

Prin intermediul soluţiilor standard M2M, cum sunt și Pachetele Smart pentru birou, Telekom traduce inovațiile tehnologice din domeniul IT&C în soluții concrete menite să ajute companiile mici și mijlocii să își administreze mai eficient resursele și să identifice noi oportunități de dezvoltare a propriilor afaceri”, a afirmat Răzvan Ionescu, Director Marketing, segment business, Telekom Romania.

În prezent, Telekom Romania este operatorul telecom cu cele mai variate soluții de tip M2M de pe piața locală: GPS Tracking pentru management-ul flotei de autovehicule; Vending Telemetry (soluţie E2E pentru gestionarea de la distanţă a automatelor); M2M Data & Service Portal (portal pentru management de SIM-uri M2M); M2M Channel (platformă destinată automatizărilor industriale, de monitorizare a mediului și de gestionare a dispozitivelor de la distanță); Real Time Location (sistem de localizare în timp real); Elevator Emergency (soluție de alarmare în caz de urgență pentru ascensoare)  şi Taxi Management (soluție de dispecerat online pentru taxiuri).

Mai multe detalii despre Pachetele Smart Pentru Birou ale Telekom Romania sunt disponibile pe https://www.telekom.ro/business/pachete-smart-pentru-birou/.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii, precum și un timp de preluare preferențial de 10 secunde în call center. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet fix de până la 1Gbps și televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum și conținut de calitate și exclusivități – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolidează poziția Telekom Romania de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C, pentru companiile din România, indiferent de dimensiunea lor.

La finalul lunii septembrie 2015, peste 160.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții IT&C pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

Telekom Romania – 21 decembrie 2015

Hits: 0

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: