Telekom invită startup-urile să depună propuneri pentru potențiale colaborări

  • Telekom Romania se implică în activitatea start-up-urilor locale şi internaţionale, prin proiecte pilot şi parteneriate
  • Secţiune specială pe wwww.telekom.ro dedicată start-up-urilor, în care sunt listate instrumentele de sprijin pentru acestea

Telekom susţine inovaţia şi se implică activ în dezvoltarea start-up-urilor, atât prin proiecte pilot, cât şi prin intermediul unor parteneriate cu acestea. Astfel, Telekom Romania invită antreprenorii aflați la început de drum să își depună propunerile în vederea unor potențiale colaborări cu furnizorul de servicii inovatoare IT&C. Serviciile sau aplicațiile vor fi evaluate de o echipă de profesioniști, iar în funcție de stadiul de dezvoltare al produsului, start-up-ul respectiv va primi recomandări personalizate pentru dezvoltarea ulterioară și, de asemenea, propuneri de potențiale colaborări cu Telekom. Punctul de contact este disponibil aici.

10423794_991187027560230_8008118944447632573_n.jpg

La nivelul grupului Deutsche Telekom sunt derulate periodic sesiuni de evaluare a proiectelor inițiate de start-up-uri de tehnologie, prin intermediul incubatorului hub:raum, cu sedii la Cracovia (pentru zona de sud-est a Europei), respectiv Berlin (pentru restul Europei).

Pe plan local, Telekom Romania sprijină o serie de comunităţi aflate în principal în zona de tehnologie, oferindu-le internet de mare viteză, mentoring sau susţinere financiară.

În calitate de partener activ, compania susţine spaţii de tip co-working precum TechHub Bucharest (spațiu de co-working și punct de întâlnire al comunității profesioniștilor în tehnologie din București), NOD Makerspace (spațiu creativ de lucru destinat pasionaților de design și arhitectură) sau WeLoveDigital (hub dedicat antreprenorilor cu proiecte online), şi furnizează servicii de internet de mare viteză membrilor acestora. Totodată, Telekom Romania participă, în calitate de partener principal, la evenimentele industriei precum How to Web, cel mai important eveniment dedicat inovației în tehnologie și antreprenoriatului din Europa de Sud-Est, sau MVP Academy, program de pre-accelerare adresat start-up-urilor din Europa Centrală şi de Est, contribuind cu sesiuni de mentoring şi coaching.

De asemenea, prin intermediul hub:raum, incubatorul de star-tup-uri al Deutsche Telekom, compania sprijină echipele care au idei revoluționare și companiile inovatoare aflate la început de drum din Europa, oferind acces la o reţea internaţională de mentori şi specialişti tech.

Pe lângă aceste forme de implicare, Telekom Romania oferă soluţii complete de telecomunicaţii şi IT pentru start-up-uri, de la abonamente de voce şi date, echipamente IT&C, conexiuni Wi-Fi şi servicii de hosting şi promovare online, până la soluţii software pentru protecţia datelor, găzduirea datelor în Cloud, servicii de suport şi administrare prin asistenţă distanță pentru software, calculatoare şi echipamente periferice sau pachete Office 365.

Toate aceste soluții sunt prezentate pe o pagina dedicată a www.telekom.ro, disponibilă aici. Aceasta va fi actualizată permanent, urmând să fie afișate noi parteneriate, precum și proiectele pilot în derulare.

„Telekom este o companie orientată către inovație, care preţuieşte creativitatea şi ideile revoluţionare în misiunea sa de a contribui la dezvoltarea spaţiului digital local și regional. Start-up-urile din domeniul tehnologiei au în Telekom un partener solid, cu experienţă, care le înţelege nevoile şi le oferă soluţiile şi instrumentele cele mai potrivite pentru ca ele să crească” a declarat Olaf Lausen, Chief of Staff și Director Dezvoltarea Afacerii, Telekom Romania.

Printre proiectele-pilot susţinute de Telekom în Romania se numără soluţia SEMSEYE, care monitorizează fluxul vizitatorilor, fiind un serviciu destinat retailerilor; DeviceHub.net, platforma IoT ce permite utilizatorilor și companiilor acces la un panou de control comun al proiectelor și un control al acestora de la distanță; aplicația Omnipaste, care permite conectarea PC-ului cu un device Android pentru a putea să faci copy-paste între ele, să vezi apelurile, mesajele și notificările direct de pe PC sau SafeDrive, aplicația care recompensează șoferii care nu vorbesc la telefon în timpul condusului.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm vizitaţi:

www.telekom.ro sau www.telekom.ro/business/start-ups

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii, precum și un timp de preluare preferențial de 10 secunde în call center. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet fix de până la 1Gbps și televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum și conținut de calitate și exclusivități – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolidează poziția Telekom Romania de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C, pentru companiile din România, indiferent de dimensiunea lor.

La finalul lunii septembrie 2015, peste 160.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții IT&C pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

Telekom Romania – 21 ianuarie 2016

Hits: 0

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: