Telekom introduce AXN NOW, o nouă opțiune VOD, în platforma Telekom TV

  • În exclusivitate pe piaţa din România, AXN NOW este disponibil începând cu 1 noiembrie pe platformele Telekom TV Interactiv şi Web & Mobile;
  • Cu AXN NOW, clienții serviciilor Telekom TV beneficiază, în luna noiembrie, de filmele, documentarele și animația Războiul stelelor, în regim Video on Demand (VOD), fără costuri suplimentare.

Telekom Romania extinde oferta de conţinut TV pe platforma Telekom TV Web & Mobile și introduce AXN NOW, opțiunea disponibilă în regim Video on Demand a AXN, care oferă utilizatorilor o colecţie bogată de filme şi seriale, pe care aceștia le pot viziona oriunde şi oricând doresc. Începând cu 1 noiembrie, AXN NOW este disponibil în exclusivitate în România pe www.telekomtv.ro şi în aplicaţia mobilă Telekom TV din Google Play şi App Store.

Star Wars_telekomtv_AXN NOW

În plus, în perioada 1 – 30 noiembrie 2015, clienții Telekom TV se pot bucura de celebrele filme, documentare și animația Războiul stelelor, fără costuri suplimentare, prin opțiunea Video on Demand AXN NOW, pe platformele Telekom TV Interactiv şi Telekom TV Web & Mobile.

„În linie cu misiunea noastră de a oferi clienţilor cea mai bună experienţă TV şi de divertisment, ne bucurăm să anunţăm astăzi un nou parteneriat în exclusivitate. AXN NOW ne permite să extindem oferta de programe de calitate şi de conţinut atractiv, pe care clienții noștri le pot accesa atunci când doresc, pe orice dispozitiv, prin intermediul platformei www.telekomtv.ro şi al aplicaţiei mobile Telekom TV”, a afirmat Mathias Hanel, Director Executiv Comercial Segment Rezidenţial Telekom Romania.

“Sony Pictures Television continuă extinderea serviciilor de tip SVoD pe piețele din Europa, adăugând Telekom printre platformele noastre partenere din această regiune. Prin preocuparea de a oferi cel mai nou conținut de la cei mai buni creatori, ne propunem să creștem segmentul digital în portofoliul nostru, în linie cu tendințele pieței”, a spus John Rossiter, Director General CE Sony Pictures Television.

Pe lângă celebrele titluri Războiul stelelor, noul pachet în regim VOD AXN NOW aduce clienţilor Telekom TV noi şi existenţi o selecție variată și de calitate de programe AXN şi seriale, precum Polițiști fără frontiere (Crossing Lines), Daune și interese (Damages), Falco, Grand Hotel, Hannibal, Călători în preistorie: O nouă lume (Primeval: New World), Regina (Reign) sau Merlin. Producţiile sunt disponibile gratuit și pot fi vizionate accesând secțiunea de Filme din meniul VOD al serviciului Telekom Interactiv şi pe Telekom TV Web & Mobile, care include platforma www.telekomtv.ro şi aplicaţia Telekom TV în Google Play şi App Stor

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet fix de până la 1Gbps și televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum și conținut de calitate și exclusivități – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolidează poziția Telekom Romania de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C, pentru companiile din România, indiferent de dimensiunea lor.

La începutul lunii septembrie 2015, aproximativ 150.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții IT&C pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

DESPRE SONY PICTURES TELEVISION

AXN, companie Sony Pictures Television, are peste 16 milioane de abonaţi doar în Europa centrală, unde este difuzat în şase ţări: Ungaria, Polonia, Cehia, Slovacia, România şi Bulgaria, şi în cinci ţări din regiunea Adriatică – Serbia, Croaţia, Slovenia, Macedonia şi Muntenegru. Postul este pe primul loc în preferinţele tinerilor adulţi din grupul de vârstă 18-34 de ani când este vorba de divertisment dinamic. Pe lângă seriale de bună calitate, AXN difuzează şi unele din cele mai îndrăgite filme de la Sony Pictures, precum şi de la alte studiouri.

Sony Pictures Television (http://www.sonypicturestelevision.com), companie a Sony Pictures Entertainment, este unul dintre furnizorii principali ai industriei micului ecran, producând şi distribuind programe pentru fiecare gen, peste tot în lume şi pentru o multitudine de platforme. Pe lângă faptul că are una dintre cele mai mari librării de filme apreciate cu premii, emisiuni si formate de televiziune, SPT se mândreşte şi cu o listă de programe actuale, printre care se numără drame populare şi emisiuni tip joc, seriale de referinţă, seriale animate originale şi comedii, filme artistice şi drame ce au primit votul criticilor. SPT are 18 companii de producţie, deţinute în totalitate sau în parteneriat, în 11 ţări în afara Statelor Unite, menţinând birouri în 31 de ţări. Portofoliul global SPT conţine 150 de posturi în 178 de ţări, ajungând astfel, cumulat, la mai mult de 1,3 miliarde de abonaţi din întreaga lume. Pe lângă acestea, SPT creează conţinut original şi gestionează activitatea site-ului de video premium Crackle.

În plus, SPT este proprietar al companiei de producţie Embassy Row şi detine parţial canalul de televiziune prin cablu Game show Network (GSN) şi compania naţională de vânzări media, ITN Networks, Inc. Agenţia de vânzări media SPT este una dintre principalele companii naţionale de vânzări media, făcând inventarul comercial al serialelor SPT, precum şi al platformelor digitale SPE din Statele Unite, printre care the Rural Media Group şi DrOz.

Telekom Romania – 30 octombrie 2015

Hits: 3

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: