Studiu Ericsson: Persoanele care folosesc des mijloace de transport au așteptări mai mari de la călătoriile lor

  • 82% și 79% dintre persoanele care folosesc des orice mijloace de transport în Londra, respectiv New York, folosesc aplicații mobile dedicate pentru a-și planifica mai eficient călătoriile.
  • Persoanele care folosesc smartphone-uri percep mijloacele de transport în comun ca fiind neadaptate din punct de vedere tehnologic. În același timp, își doresc conectivitate fără întreruperi pe tot parcursul călătoriilor lor.
  • Ideea de a beneficia de conectivitate permanentă este cel mai atrăgător concept pentru persoanele care folosesc des orice mijloace de transport în Londra, New York, Sao Paulo și Shanghai.

Ericssson ConsumerLab (2)

Cel mai nou raport Ericsson (NASDAQ: ERIC) ConsumerLab analizează experiențele persoanelor care folosesc des atât mijloacele de transport în comun, cât și mașinile personale pentru a se deplasa în unele din cele mai mari și importante orașe din lume: Londra, New York, Shanghai și Sao Paulo. Studiul explorează și atitudinile acestora față de eficiența soluțiilor IT&C dedicate rețelelor de transport.

În general, timpul pierdut petrecut în orice mijloace de transport este perceput ca fiind plictisitor și neproductiv. Mai mult decât atât, 47% dintre toate persoanele participante la studiu consideră că pierd peste 9 ore pe săptămână în mijloace de transport.

„Săptămânal, la nivel global, consumatorii petrec cu 20% mai mult timp în mijloace de transport decât desfășurând activități de relaxare sau socializare”, spune Radhika Jade, Senior Researcher, Ericsson. „Astfel, ei percep conectivitatea ca fiind o necesitate atunci când se află în orice mijloace de transport, dar această nevoie nu este satisfăcută de către furnizorii de servicii de transport. Informațiile neactualizate și disparate, sistemele vechi de taxare a biletelor, cât și ineficiența gestionării problemelor legate de aglomerația din orașe, constituie factori care contribuie la disconfortul călătorilor.”

Raportul surprinde atât așteptările, cât și nivelul de satisfacție al consumatorilor legat de acoperirea soluțiilor IT&C în toate formele de transport urban, atât public, cât și personal, incluzând autobuze, metrou, taxiuri și autovehicule personale. Astfel, la nivel global, 55% dintre călători sunt nemulțumiți de acoperirea serviciilor de telecomunicații în mers, iar 66% sunt nesatisfăcuți de acoperirea serviciile de streaming video.

Studiul relevă și faptul că persoanele care își utilizează smartphone-ul aproape oriunde au sentimentul că sunt în pas cu tehnologia, spre deosebire de industria de transport, despre care cred că nu a reușit încă să se adapteze. În același timp, 82% și 79% dintre persoanele care folosesc des orice mijloace de transport în Londra, respectiv New York, utilizează aplicații mobile dedicate pentru a-și planifica mai eficient călătoriile.

„Călătorii vor informații legate de călătoria lor în timp real”, afirmă Radhika Jade, Senior Researcher, Ericsson. „Printre cerințele lor se numără conectivitatea permanentă și aplicațiile cât mai personalizate pentru a-i ajuta să-și planifice călătoriile mult mai ușor, cât și pentru a câștiga mai mult timp pentru alte activități.”

Întregul raport poate fi accesat la adresa: http://www.ericsson.com/res/docs/2015/consumerlab/ericsson-consumerlab-commuters-expect-more.pdf

16 IULIE 2015 – Ericsson

Hits: 0

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: