Studioul King din București aniversează trei ani pe piața de gaming din România

Patru titluri de succes, unul dintre cei mai doriți angajatori din industria IT&C, cel mai frumos birou din București și peste 100 de angajați reprezintă doar câteva dintre realizările ultimilor trei ani

Studioul King din București a aniversat trei ani pe piața de gaming din România, timp în care a lansat deja trei titluri 100% locale, și-a pus semnătura pe unul dintre cele mai populare jocuri la nivel internațional – Candy Crush Saga și a impus un nou model de management pe piața IT&C din România ce a adunat o comunitate de peste 100 de profesioniști pasionați de jocurile casual într-unul dintre cele mai frumoase birouri din București.

cosmindragomir_birouriKing-AMV_XL_035

“Sunt foarte mandru de performanțele pe care am reușit să le atingem până în acest moment și, gândindu-mă la momentul în care am pășit pentru prima dată în studioul King din București alături de alți trei colegi și uitându-mă acum în jurul meu, îmi dau seama că am reușit să realizăm ce ne-am propus – să demonstrăm că românii din IT sunt o resursă valoroasă, profesioniști extrem de bine pregatiți, și că te poți avea o carieră de succes și fără să parasești țara. Ne-am dorit să schimbăm mentalitați și să oferim libertate oamenilor din companie și am reușit,’’ declară Mihai Sfrijan, Head of Studio King București. “Mi-ar plăcea să văd mai multe astfel de studiouri de jocuri în Romania, iar împreună să contribuim la dezvoltarea industriei locale,’’ adaugă Mihai Sfrijan.

Timp de trei ani, King a reușit să devină unul dintre cei mai doriți angajatori și importanți jucători pe piața de gaming din România. Inspirat de modelul de management din Stockholm, unde King a fost desemnat cel mai bun angajator al doilea an la rând, depăşind companii ca H&M, Ikea sau Unilever, studioul din București a venit cu o nouă abordare asupra modului de lucru, care și-a demonstrat eficacitatea prin produsele de succes lansate și prin comunitatea de oameni pasionați pe care a crescut-o. Dincolo de pasiunea pentru jocuri, angajații au ales King datorită profilului companiei ce diferă prin modul de lucru, tehnologiile utilizate şi cultura organizaţională. Aceştia îşi doresc un mediu potrivit pentru dezvoltarea lor profesională şi să simtă că munca pe care o depun contribuie la succesul companiei, iar King le oferă acest lucru. Modelul de management presupune echipe mici de lucru, în care fiecare membru are resposabilitatea propriului proiect și libertatea de acțiune. Astfel, angajații își impun singuri deadline-uri și li se permite să experimenteze și să învețe din greșeli, nefiind presați de timp. Totodată, pentru a asigura angajaților oportunitați de dezvoltare personală și profesională, King oferă angajaților posibilitatea de a face schimb de experiență cu colegii de la celelalte studiouri din lume. Mai mult, compania vine în întâmpinarea noilor angajați care schimbă reședința și le pune la dispoziție un program de relocare, alocând un consilier care îi ajută să identifice cele mai avantajoase soluții în funcție de solicitări.

Ca parte a strategiei de dezvoltare, anul acesta studioul s-a mutat într-un birou nou în centrul Bucureștiului. Conceptul de design semnat de arhitectul Ana Maria Voinescu a recreat identitatea și atmosfera specifice studiourilor King, punând accent pe încurajarea spiritului creator și productivitate, care să le ofere angajaților libertatea de a crea și interacționa, dar și o sursă de inspirație.

De-a lungul celor trei ani, King a lansat trei titluri produse exclusive ale echipelor din București – celebrul Bubble Witch Saga, primul titlu care a sincronizat complet platfomele Facebook și mobile, Gospo’s Great Adventure, un joc de tip casual cu elemente de puzzle la care a lucrat o singură echipă de prototipare de la studioul din București, proiectul fiind finalizat în doar 4 luni și Lords of Bucharest, ultimul titlu lansat, a cărui idee a luat naștere în doar 48 de ore în timpul unui Game Jam organizat de King în luna septembrie a anului trecut. În plus, studioul a contribuit activ la dezvoltarea hitului internațional, Candy Crush Saga.

King București lucrează în continuare atât la dezvoltarea de noi titluri proprii, cât și în colaborare cu toate celelalte studiouri King din lume, precum și la extinderea și optimizarea titlurilor deja existente.

București, 3 decembrie 2014  – Studioul King

Visits: 0

Lasă un răspuns