Soluție Telekom de monitorizare a pacienților pentru spitalul Polaris Medical din Cluj

  • Brățări de localizare în timp real a pacienților, dotate și cu buton de panică
  • Soluții personalizate IT&C pentru gestionarea spitalului

Telekom Romania furnizează servicii IT&C pentru spitalul Polaris Medical, cel mai mare spital privat de recuperare din România, deschis de curând în vecinătatea municipiului Cluj-Napoca, în comuna Sugeagu, contribuind astfel la îmbunătăţirea actului medical şi facilitând îngrijirea atentă a pacienţilor, la standarde internaționale.

12068712_1067749009904031_796269385476854945_o

Printre soluţiile şi serviciile dezvoltate de Telekom pentru spitalul Polaris se numără brățările cu buton de panică ce permit monitorizarea permanentă şi localizarea pacienților într-un spațiu delimitat. Astfel, personalul medical poate interveni rapid în situații de urgență. În plus, aparatura spitalului și echipamentele IT sunt interconectate și permit transferul de date în cadrul rețelei interne, dar și a celei externe.În perimetrul spitalului este disponibilă o soluție wireless de internet securizată, care permite separarea traficului de date util personalului medical de cel necesar pacienților sau vizitatorilor. Serviciile de internet wi-fi sunt disponibile gratuit vizitatorilor și pacienților. Spitalul dispune și de un număr scurt de informații, dar și de o centrală telefonică proprie, care asigură serviciile de voce fixă atât în interiorul spitalului, cât și extern, având la bază tehnologia VoIP, inclusiv telefonie via wi-fi. Soluția a fost dezvoltată în paralel cu construcția unității medicale, fiind concepută în funcție de nevoile specifice ale spitalului. „Ne dorim să oferim cele mai bune servicii pacienților noștri, drept urmare, tot ce se întâmplă în acest spital, inclusiv în zona de tehnologie, este la cel mai înalt nivel de performanță. Aparatura modernă a spitalului Polaris Medical este conectată la internet cu ajutorul serviciilor Telekom; astfel putem transmite rapid și în siguranță toate informațiile. O altă soluție de la Telekom ne permite localizarea pacienților în cadrul spitalului cu ajutorul brățărilor, acestea fiind dotate și cu buton de panică pentru urgențe. Prin rețeaua de internet wi-fi medicii pot accesa instant aplicațiile interne sau vizualiza analizele pacientilor. De internet gratuit beneficiază și pacienții sau vizitatorii spitalului”, a declarat Cosmin Mureșan director IT, Polaris Medical, Cluj. Spitalul Polaris Medical reprezintă cea mai mare investiție privată din domeniul medical din ţară. Structurat pe cinci nivele, spitalul dispune de 180 de paturi pentru spitalizare continuă şi 14 paturi pentru spitalizare de zi şi ambulatoriu. Pacienții pot beneficia de servicii medicale cu internare continuă în secțiile de recuperare neurologică, recuperare cardiovasculară, psihiatrie, reabilitare medicală şi îngrijiri paliative, în funcție de patologia acestora. Baza de tratament este foarte bine dotată, astfel încât să ofere pacienților o recuperare rapidă şi uşoară.

Despre Spitalul Polaris Medical

Spitalul Polaris Medical reprezintă cea mai mare investiție privată din domeniul medical din ţară. Structurat pe cinci nivele, spitalul dispune de 180 de paturi pentru spitalizare continuă şi 14 paturi pentru spitalizare de zi şi ambulatoriu. Pacienții pot beneficia de servicii medicale cu internare continuă în secțiile de recuperare neurologică, recuperare cardiovasculară, psihiatrie, reabilitare medicală şi îngrijiri paliative, în funcție de patologia acestora. Baza de tratament este foarte bine dotată, astfel încât să ofere pacienților o recuperare rapidă şi uşoară

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet fix de până la 1Gbps și televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum și conținut de calitate și exclusivități – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolidează poziția Telekom Romania de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C, pentru companiile din România, indiferent de dimensiunea lor.

La începutul lunii septembrie 2015, aproximativ 150.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții IT&C pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

Telekom Romania – 23.10.2015

Views: 0

Lasă un răspuns