Samsung & Niio Art lansează o competiție globală de artă digitală care sărbătorește artele vizuale pe „The Wall”

Deschisă artiștilor din întreaga lume, competiția va culmina cu o primă expoziție de acest fel la nivel global în luna mai

Samsung Electronics anunță lansarea unei competiții realizată în colaborare cu Niio, o platformă premium pentru new media art. Înscrierile sunt deschise, atât pentru artiștii la

început de drum, cât și cei consacrați, Samsung The Wall x Niio Art Awards având drept obiectiv să descopere cea mai inspirată artă digitală din întreaga lume. Participanții vor avea șansa de a fi expuși la nivel internațional cu ajutorul lui Samsung The Wall, cel mai mare TV produs de Samsung, Micro LED 4K, o adevărată pânză digitală de artă și vor avea șansa să câștige premii de până la 15.000 de dolari. Competiția va culmina cu expoziții de vară în zece locații, inclusiv în Coreea, Singapore, Regatul Unit și Statele Unite.

Câștigătorul primului premiu al competiției va fi invitat să participe la evenimentul de premiere, care va avea loc în luna mai, în showroom-ul Samsung The Wall. Toți câștigătorii vor fi selectați de un grup de experți de renume în arta vizuală. La evaluarea fiecărei înscrieri, membri juriului vor căuta opere de artă care să prezinte un concept artistic inedit, inclusiv creativitate, originalitate și detalii.

„Samsung continuă să exploreze noi modalități prin care conținutul premium să aibă impact și să ofere utilizatorilor un nou tip de experiență. Această oportunitate, realizată în colaborare cu Niio Art și comunitatea sa globală de artiști remarcabili, celebrează talentul în arta digitală și oferă comunității artistice o platformă în care sunt strânse la un singur loc numeroase creații artistice. Competiția joacă un rol important în ceea ce va însemna viitoarea generație a experiențelor de afișaj –  aduse la viață cu ajutorul lui The Wall”, a declarat Hyesung Ha, Senior Vice President în cadrul Visual Display Business, Samsung Electronics.

„În lumea conectată de astăzi, artiștii se folosesc de instrumente digitale pentru a-și spune poveștile. Suntem încântați de parteneriatul cu Samsung, pentru că în acest fel le oferim artiștilor de pretutindeni șansa să-și arate creațiile publicului pe cea mai iconică și exclusivistă pânză care există la momentul actual. În plus, planurile noastre pentru marea dezvăluite a operelor câștigătoare vor shimba felul în care arta digitială este experimentată și înțeleasă astăzi în lume”, a declarat Rob Anders, CEO of Niio.

Această prezentare necesită JavaScript.

Niio inspiră oamenii de pretutindeni, oferindu-le acces la video premium și la conținut new media art prin intermediul tehnologiei sale de ultimă generație și a platformei sale. Platforma Niio înseamnă o rețea care include operele a peste 4.000 de artiști și parteneri de artă din peste 70 de țări care vor să împărtășească munca lor cu publicul larg; lucrările de artă publicate pot fi împrumutate sau achiziționate pentru a fi vizualizate pe display-uri conectate oriunde în lume.Disponibil la nivel global, The Wall reprezintă cea mai recentă inovație a Samsung a în tehnologia modulară MicroLED, care poate fi customizată la orice dimensiune și raport, aducând un aport semnificativ la design-ul oricărui spațiu.

Pentru a afla mai multe despre înscrieri, artiștii pot vizita https://www.niio.com/get/the-wall-open-call/, unde pot sa își încarce operele, precum și să citească despre condițiile de participare, reguli, date importante și premii. Pentru a descoperi The Wall, vizitați: https://displaysolutions.samsung.com/led-signage/the-wall.

București, România – 31 ianuarie 2020 – Samsung Electronics

Views: 0