Samsung Electronics România, lider pe majoritatea piețelor

Samsung Electronics România a încheiat al doilea trimestru al anului 2014 cu o cotă de piață de 30% în valoare și 25% în volum pe categoriile de Consumer Electronics pe care este prezent, fiind lider pe piața televizoarelor, a cuptoarelor cu microunde și aspiratoarelor și pe locul doi pe piața frigiderelor și a aparatelor de aer condiționat cu inverter.

„Așa cum cifrele o arată, suntem în topul preferințelor clienților pe mai multe categorii de produse, de la televizoare, unde avem o cotă de piață valorică de 50%, la cuptoare cu microunde, cu 40%. Creșterea înregistrată de Samsung este generată de oferta cuprinzătoare pe care o avem în fiecare categorie și de produsele inovatoare pe care le lansăm an de an, tocmai pentru a răspunde nevoilor variate ale consumatorilor noștri”, a declarat Victor Armășelu, director Consumer Electronics la Samsung Electronics România.

Curved UHD

Piața de electronice

Pe segmentul televizoarelor, Samsung este lider atât în volum, cât și în valoare, având o cotă de piață valorică de 50%, fiind pe primul loc atât pe segmentul Smart TV, lansat în urmă cu doar patru ani, cât și pe UHD, segment lansat anul trecut. Piața Smart TV a avut o creștere spectaculoasă, practic dublându-și volumul.

De asemenea, Samsung a intrat anul trecut pe piața locală segmentul de televizoare UHD, aducând anul acesta în România televizorul curbat UHD, tehnologie lansată de Samsung în premieră globală, care oferă o experiență de vizionare unică prin combinarea tehnologiei ultra high definition cu forma curbată care lărgește câmpul de vizionare, profunzimea și definiția contrastului. Experiența premium oferită de Curved UHD TV le-a atras atenția utilizatorilor, Samsung țintind în acest an vânzări de 1.500 de unități pentru televizoarele Curved UHD.

Piața de electrocasnice

Și piața electrocasnicelor a fost foarte dinamică în al doilea trimestru al anului. Pe piața de frigidere, Samsung a avut o creștere de peste 35% în valoare, iar pe piața de mașini de spălat a înregistrat în primul semestru al anului un ritm de creștere de circa 20% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, ambele evoluții fiind peste creșterea pieței pe categoriile respective.

Astfel, Samsung are o cotă de 15% din piața frigiderelor, în valoare. Principalul motor de creștere a fost gama de frigidere No Frost, unde Samsung se apropie de o cotă de piață valorică de 50%. Utilizatorii sunt atrași de gama de frigidere No Frost datorită beneficiilor oferite, precum prevenirea formării gheții și condensului în interiorul frigiderului, eficienței energetice ridicate și a costurilor reduse de funcționare.

Samsung este lider și pe segmentul frigiderelor Side by Side, o gamă premium spre care compania și-a îndreptat atenția în ultima perioadă, ultimul model lansat în România fiind frigiderul Food ShowCase.

În ceea ce privește piața mașinilor de spălat, Samsung a avut o creștere cu 5% peste media pieței, obținând o cotă de piață de aproximativ 10% atât în volum, cât și în valoare. Creșterea pe acest segment a fost impulsionată de tehnologia Eco Bubble, care protejează hainele în timpul procesului de spălare și economisește, în același timp, până la 70% energie. În plus, Samsung a lansat anul acesta, în parteneriat cu designerul vestimentar Stephan Pelger, mașina de spălat Crystal Blue, un produs premium, cu design minimalist.

De asemenea, Samsung este lider și pe piața aspiratoarelor, având o cotă de 27%. Deși piața a avut un ritm de creștere de doar câteva procente, Samsung a înregistrat un avans important, de aproape 40% în volum și de circa 30% în valoare.

Samsung este prezent pe piața locală și cu produse de top pe segmentul cuptoarelor cu microunde, unde anul acesta a obținut o cotă de piață de circa 40% atât în volum cât și în valoare, față de 30% anul trecut.

Victor Armaselu

În ultimii ani, Samsung s-a impus pe piața electrocasnicelor cu tehnologii inovatoare, ceea ce s-a reflectat în rezultatele prezente. Ne propunem să ne consolidăm locul pe care l-am obținut pe piață și, de asemenea, ne dorim să avansăm pe categorii de produse precum mașinile de spălat, unde țintim să ajungem în top 3 cât mai curând”, a adăugat Victor Armășelu.

București, 27 august 2014 Samsung Electronics România

Visits: 0

Lasă un răspuns