Romtelecom și COSMOTE România anunță agențiile selectate pentru servicii media și de creație

logo_RTC_CST_365x200
Romtelecom și COSMOTE România au anunțat agențiile câștigătoare pentru contul comun. Astfel, GMP se va ocupa de serviciile de creație, iar Media Investment, de serviciile media. Agențiile au semnat un contract de 2 ani.Procesul de selecție a fost unul complex, implicând numeroase etape și a beneficiat de suport din partea Grupurilor

Selecția serviciilor de creație a inclus unele dintre cele mai importante agenții de pe piața românească, care și-au demonstrat abilitățile, bazându-se atât pe criterii tehnice, cât și financiare. Prin urmare, serviciile de creație vor fi preluate de GMP. Agenția s-a clasat prima, în funcție de următoarele criterii: abordare strategică și creativă, răspuns rapid și eficiență. GMP va furniza servicii de advertising standard (strategie, creație, servicii clienți, producție de advertising) pentru întreg portofoliul de branduri al companiilor, pentru o perioadă de doi ani.

Pentru serviciile media, cele mai importante cinci companii din industrie din punct de vedere a veniturilor s-au calificat în procesul de selecție. Agenția selectată a fost Media Investment, ca urmare a evaluării strategiei media, a instrumentelor și metodelor propuse, precum și a prețurilor. Media Investment se va ocupa de servicii media și de planificare pentru grupul de companii COSMOTE și Romtelecom, pentru următorii doi ani.

Leave a comment

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: