Promotions 360…si ce cauta un inginer la o intalnire intre marketeri

Cristian Manafu si Evensys sunt prietenii mei de asta primavara cand am avut primul contact la un eveniment in calitate de blogger oficial la Mobile Marketing Forum & Mobile Awards 2013 si unde contrar celor spuse de ingineri mi-am dat seama ca marketerii sunt niste oameni foarte prietenosi si chiar plini de idei si bune intentii.

Promotions 360 desfasurat in perioada 13 – 14 noiembrie 2013 la Crowne Plaza Hotel Bucuresti un eveniment dedicat comunitatii de profesionisti din marketing, FMCG si retail si isi propune sa ofere multiple oportunitati de invatare si networking.

Pe parcursul celor doua zile,participantii au avut ocazia sa afle cele mai noi informatii despre inovatia in retail, comportamentul consumatorului roman, dar si despre strategiile si tacticile eficiente de realizare a promotiilor online si in-store.

In contextul economic al ultimilor ani, promotiile au devenit un instrument de baza in campaniile de marketing, punand accentul pe atragerea consumatorului si o mai mare expunere a brandului. Jucatorii din retail si marii producatori si furnizori de servicii sunt nevoiti sa foloseasca diverse tactici pentru a castiga expunere pentru brand sau companie fata de concurenta, dar si pentru a-si mari baza de clienti, venind, astfel, cu oferte mai bune si avantajoase.

Nu am avut ocazia sa urmaresc cele doua zile, insa cat am prins inceputul evenimentului din data de 13 si anume sectiunea Tendințe, Tactici, Buna cunoastere prezentarile au fost astfel distribuite:

1.       Gabriele Euchner, Management Consultant & Trainer, Personal Coach, Author, Speaker – Cum sa tii pasul cu schimbarile comportamentului consumatorului?

2.       Maia Novolan, Managing Director Syscom Digital – Cum  poate rezolva inovatia unele problem ale marketerilor?

3.       Ana Maria Paslaru, Customer Marketing Manager, Customer Development, Unilever – Eficienta canalelor de marketing in comunicarea cu consumatorii!

4.       Emanuel Sanda, Managing Partner, Merlin Research – Cum s-a schimbat comportamentul consumatorului in 2013?

Si pentru ca sunt inginer pe mine m-au impresionat exemplele concrete, la care am asistat pe langa toate exemplele teoretice, pe care le-am inghitit mai mult sau mai putin, asa cum a fost prezentarea Maiei Novolan, de unde am surprins un exemplu concret aplicat de promotie adresata barbatiilor, care de obicei sunt mai putin interesati de aceste campanii.

Evenimentul a fost interesant si atractiv asa cum se poate observa si in foto de mai jos si multa lume a reusit sa creeze un plus in intelegerea fenomenului care il reprezinta o promotie bine facuta insotita de urmarirea tuturor feedback-urilor dinspre consumatorii de promotii.

Views: 0

Lasă un răspuns