Profitul operaţional LG s-a dublat ca rezultat al majorării cu 39 de procente ale veniturilor diviziei de telefoane mobile
Profitul operaţional la nivelul întregii companii s-a dublat ca rezultat al majorării cu 39 de procente ale veniturilor diviziei de telefoane mobile, cu vânzări de aproximativ 17 milioane de smartphone-uri
LG Electronics (LG) anunţă venituri consolidate neauditate de 14,54 miliarde USD pentru cel de-al treilea trimestru al anului, o creştere de 7,4 procente de la an la an şi un profit operaţional de 449,61 milioane USD, mai mult decât dublul sumei din aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile LG reflectă performanţele sporite ale diviziei de telefoane mobile, care a înregistrat vânzări record de smartphone-uri în cel de-al treilea trimestru, respectiv 16,8 milioane de unităţi.
Compania LG Home Entertainment a raportat venituri de 4,56 miliarde USD în cel de-al treilea trimestru, înregistrând o mică scădere de 3 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Profitul operaţional de 127,19 milioane USD a crescut cu 5 procente faţă de trimestrul corespunzător din anul trecut, creştere datorată unui mix îmbunătăţit de produse. Vânzările de televizoare LCD au crescut de la an la an în regiuni precum America de Nord, Europa, Asia şi Orientul Mijlociu. LG estimează o creştere a vânzărilor de televizoare 4K Ultra HD şi a panourilor digitale comerciale, în timp ce pentru cererea de monitoare şi produse AV este estimată o scădere.
Compania LG Mobile Communications a vândut un număr record de 16,8 milioane de smartphone-uri în cel de-al treilea trimestru, o creştere de 39 de procente de la an la an şi o creştere de 16 procente faţă de trimestrul anterior. Vânzările de 4,14 miliarde USD şi veniturile operaţionale de 163,16 milioane USD au reprezentat cel mai înalt nivel atins în istoria companiei din cel de-al treilea trimestru al lui 2009. Având în vedere acest avânt şi cele două trimestre consecutive pe profit, LG preconizează că îşi va întări poziţia pe piaţa smartphone-urilor cu ajutorul modelelor din Seria G şi SeriaIII L, în ciuda creşterii competitivităţii în piaţă.
Compania LG Home Appliance a raportat venituri de 2,84 miliarde USD, înregistrând o uşoară scădere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în ciuda creşterii vânzărilor în Coreea, Europa şi pieţele în curs de dezvoltare, precum Orientul Mijlociu şi Asia de Sud-Est. Creşterea competitivităţii în America de Nord şi ratele de schimb ale valutei nefavorabile au rezultat în scăderea profitului operaţional pe trimestrul al treilea la 50,49 milioane USD. LG preconizează creşterea profitabilităţii în cel de-al patrulea trimestru datorită unei game extinse de produse electrocasnice şi a unei structuri îmbunătăţite a costurilor.
Compania LG Air Conditioning & Energy Solution a raportat venituri de 902,14 milioane USD, înregistrând o scădere de 5 procente faţă de anul trecut. Pierderile operaţionale în valoare de 2,44 milioane USD au fost rezultatul cererii slabe de aparate de aer condiţionat rezidenţiale din Coreea, datorată condiţiilor meteorologice, care au compensat creşterea constantă din Orientul Mijlociu şi America Latină. LG preconizează că vânzările de peste hotare vor creşte datorită sistemelor mai personalizabile şi mai eficiente energetic, în timp ce, în Coreea, produsele comerciale vizează industriile de construcţie şi civile în creştere.
Bucureşti, 30 octombrie 2014 — LG Electronics
Views: 0