Niciun compromis pentru Sony în materie de dispozitive portabile, cu noile produse SmartWear, stiluri și parteneriate anunțate la CES 2015

• SmartWatch3 va fi disponibil din Februarie 2015, cu un design nou și finisaje din oțel inoxidabil

• Lifelog Web și interfață deschisă API – cu primele colaborări cu If This Then That, Withings și Habit Monster

• Prezentarea unui concept prototip – Smart B-Trainer, un dispozitiv de tip headset, cu senzori optimizați pentru alergare

Sony a prezentat la CES 2015 noile produse, parteneri și experiențe din gama SmartWear, aflată în permanentă evoluție. Printre ele se numără ediția SmartWatch 3 din oțel inoxidabil, noi colaborări Lifelog și dispozitive concept portabile, precum un prototip de headset impermeabil, cu multisenzor, de la Sony Corporation, creat pentru performanță optimizată și care oferă informații în timp real pe parcursul alergării.

01_SmartWatch3

“Abordarea noastră în ceea ce privește tehnologia smart este bazată pe fundamentele oferirii unor experiențe variate și aprofundate în utilizare, dar și multiple variante de produse atractive și funcționale”, a declarat Kaz Tajima, Senior Vice President, Head of UX Creative Design and Planning la Sony Mobile Communications. “Extiderea funcționalităților Lifelog, atât din punct de vedere a interfeței deschise API, cât și a viziunii noastre în ceea ce privește noile concepte de dispozitive portabile, va permite partenerilor creativi integrarea propriilor aplicații și servicii în platforma noastră, astfel oferind utilizatorilor noștri acces la cel mai bogat și variat ecosistem de dispozitive portabile.”

Design pentru tehnologie modulară, cu SmartBand SWR10

Anul trecut, la CES, Sony a prezentat pentru prima dată SmartBand SWR10 – un dispozitiv complet impermeabil¹, care poate fi purtat 24/7 (cu indice IP58), în ciuda portului microUSB descoperit. Un dispozitiv portabil ușor și discret, care a beneficiat pentru prima dată de abordarea modulară a Sony – conceptul “nucleu” independent – grație căreia tehnologia poate fi utilizată în diferite stiluri și culori, pentru a se adapta la propriul gust și personalitatea utilizatorului.

Pe parcursul ultimului an, Sony Mobile a lucrat alături de personalități și branduri din lifestyle, modă și design pentru a explora echipamente personalizate, dezvoltând colecții Sony Smartwear marca Jack Vartanian, ALTEWAISOME și Ted Baker, alături de cel mai recent brand lifestyle pentru femei, renumitul ROXY.

O abordare creativ elegantă – SmartWatch 3, acum din oțel inoxidabil

După lansarea de toamna trecută în parteneriat cu Google, Sony SmartWatch 3 este ultima generație de smartwatch Sony.

Sony a dezvăluit ediția din oțel inoxidabil a SmartWatch 3, disponibil la nivel global începând cu luna viitoare.

SmartWatch 3, din oțel inoxidabil, îmbină perfect aerul contemporan cu estetica fără vârstă, pentru un look premium. Dispozitivul are un ecran transflectiv LCD de 1,6 inci și rezoluție de 320×320 pentru vizibilitate în lumina puternică a soarelui, este rezistent la apă2, cu un indice IP68 și se poate încărca prin intermediul unui port microUSB standard.
Pentru extinderea gamei de dispozitive portabile disponibile, Sony a dezvăluit un nou accesoriu pentru SmartWatch 3, care permite utilizatorilor să personalizeze SmartWatch 3 cu oricare brățară de 24mm; acesta va fi disponibil în prima parte a anului 2015.

Chiar și fără smartphone-ul Android, SmartWatch 3 este un dispozitiv distractiv și util cu funcționalități impresionante în regim de funcționare autonomă – cu fucție de redare muzică, senzor inteligent și un senzor GPS unic încorporat.

Golfshot și iFit sunt doi dezvoltatori creatori de experiențe pentru Android Wear, prin intermediul capabilităților inovative ale SmartWatch 3, utilizate atât pentru performanța pe terenul de golf, cât și pe pista de alergare. Începând din ianuarie, fiecare utilizator de SmartWatch 3 va avea acces exclusiv la aplicațiile Golfshot și iFit3.

De asemenea, Sony a anunțat o nouă colaborare cu Virgin Atlantic. Inițativa comună va explora zona SmartWear, cu scopul de a dezvolta soluții unice, destinate produselor Sony SmartWear. Acestea vor susține activitățile zilnice și vor lărgi universul de experiențe ale utilizatorilor Virgin Atlantic. Mai multe știri vor urma în lunile viitoare.

Lifelog – inspirație prin simplitate, pentru oricare utilizator de Android

Lifelog este aplicația celebră Android, care poate fi descărcată din Google Play Store, dezvoltată pentru a-l ajuta pe utilizator în setarea unor obiective personale, în monitorizarea progresului acestora, care conduce către o mai bună cunoaștere de sine și alegeri mai conștiente în ceea ce privește sănătatea, divertismentul și altele.

Utilizatorii pot accesa acum Lifelog și prin browser, la lifelog.sonymobile.com. Aceasta este o nouă interfață web care folosește funcționalitatea deschisă API și cele mai recente tehnologii HTML5, pentru o amplă experiență vizuală. Site-ul va funcționa pe orice dimensiune de ecran, de la smartphone la tabletă sau TV – prin simpla logare la contul Sony Entertainment Network4.

Această evoluție reflectă strategia Sony de a aduce noi funcționalități și caracteristici aplicației Lifelog, pentru a păstra experiențele cât mai actuale.

Noi experiențe create prin integrarea de multiple aplicații

Sony face echipă cu o varietate de aplicații de lifestyle și sănătate, pentru ca utilizatorii să poată obțină mai mult de la serviciile pe care le apreciază deja și să descopere altele noi, în completarea experienței SmartWear și Lifelog. În curând, Lifelog va face posibile:

• Accesarea IFTTT pentru conexiuni intuitive între Lifelog și aplicațiile preferate

• Deprinderea de obișnuințe sănătoase cu Habit Monster și mai multe detalii despre utilizator prin intermediul Lifelog

• Utilizarea Withings Smart Body Analyzer și a celorlalte dispozitive conectate, pentru monitorizarea greutății, IMC (indicele masei corporale) și grăsimea corporală, în cadrul Lifelog

“Lifelog ne inspiră prin simplitate, iar primii noștri parteneri ne ajută să aducem acest lucru la viață într-un mod nou”, a spus Yasuharu Nomura, Director of Experience Planning la Sony Mobile Communications. “Ca atare, am dezvoltat platforma Lifelog, având la bază integrarea de multiple aplicații, cu capabilități care vor ajuta dezvoltatorii să construiască experiențe noi și să acceseze ecosistemul Sony ca niciodată până acum. Urmează un an extrem de captivant.”
Noi produse concept portabile și tehnologie bazată pe capacitatea multisenzor

În urma lansării kitului de dezvoltare software, Sony Corporation pune la dispoziție aplicații noi pentru prototipurile curente, SmartEyeglass Developer Edition, alături de un nou stil conceptual, SmartEyeglass Attach! – o lentilă singulară cu afișaj, care se atașează de ochelarii obișnuiți, permițând dezvoltatorilor să creeze aplicații pentru sport și performanță.

Prototipul Smart B-Trainer de la Sony Corporation a fost de asemenea prezentat – un headset impermeabil cu capacități multisenzor, creat special pentru alergători. Prototipul actual include memorie și pune la dispoziție antrenamente audio, redare de muzică, inclusiv sugestii pentru cele mai potrivite coloane sonore care să însoțească utilizatorul în timpul antrenamentului.

CES, Las Vegas, 5 ianuarie 2015 – Sony Mobile Communications (“Sony Mobile”)

Views: 0

Lasă un răspuns