Monitoarele AOC și Philips sunt în continuă ascensiune pe piața din Europa
Datorită produselor inovatoare și devotamentului pentru display-uri cu diagonale mai mari, AOC şi MMD, partener licenţiat pentru monitoarele Philips, și-au atins scopul de a deveni lideri pe piața europeană de monitoare. Companiile AOC şi MMD sunt subsidiare ale TPV, cel mai mare producător de display-uri din lume.
În cel de-al treilea trimestru, AOC și Philips au atins împreună o cotă de piață de aproximativ 15 procente, ceea ce înseamnă o creștere a cotei de piață cu peste 26 de procente.
“În ceea ce privește cele două branduri AOC și Philips, ne concentrăm în permanență pe inovație și pe nevoile consumatorului. Suntem specialiști în tehnologii de display, setăm trendurile și suntem mereu în frunte când noi categorii și soluții dau un impuls pieței. De exemplu, prin lansarea monitorului de 40 de inch cu rezoluție 4k am demonstrat ADN-ul nostru inovator. De asemenea, monitoarele cu ecrane de dimensiuni mari, cu QHD și rezoluție 4K, soluții ergonomice și prietenoase cu utilizatorii sunt doar câteva exemple ale dorinței noastre de a inova industria. Rezultatul constă într-o cotă de piață care ne face mândri și care evidențiază faptul că am ales strategia corectă”, a declarat Thomas Schade, vice președinte în cadrul AOC și MMD Europa.
Europa de Est, în mod special, este un pilon important care a condus la dezvoltarea de succes a celor două branduri. În vreme ce unele piețe sunt încă competitive, ambele branduri și-au majorat cota de piață semnificativ – de la aproximativ 18 procente până la aproape 27 de procente în prezent. Philips a înregistrat o creștere de peste 50 de procente atingând o cotă de piață de aproape 16 procente, ceea ce îl poziționează pe primul loc pe piața de monitoare. AOC a crescut cu mai mult de 40 de procente în ultimul trimestru, aducând brandul pe locul trei pe piața de monitoare din Europa de Est.
De asemenea, în România, cei doi specialiști în monitoare se bucură în continuare de un real succes. Philips este lider de piață deținând mai mult de 21 de procente din cota de piață. Împreună, cele două branduri au atins o cotă de piață de 34 de procente în cel de-al treilea trimestru al anului 2015. Unul din trei monitoare vândute în România aparține unuia dintre brandurile AOC și Philips. O contribuție importantă la acest succes îi aparține segmentului de monitoare cu display mare, care a crescut cu mai mult de cinci procente în total. Cu o creștere de mai mult de 30 de procente, cele două branduri au obținut rezultate semnificative în acest segment.
MMD este o companie detinuţă de TPV, înfiinţată în 2009 printr-un parteneriat de brand cu Philips. MMD distribuie şi comercializează exclusiv display-uri LCD Philips în întreaga lume. Combinând calităţile brandului Philips cu expertiza în producţia display-urilor a TPV, MMD urmează o strategie rapidă şi eficientă pentru a lansa produse inovative pe piaţă. MMD conduce piețele din Europa de Vest, Orientul Mijlociu și Africa de la sediul central din Amsterdam. Estul Europei și CIS sunt susținute de la sediul din Praga. Prin reţeaua de parteneri locali, MMD colaborează cu toţi marii distribuitori IT din Europa. Centrele de design şi dezvoltare ale companiei sunt situate în Taiwan. www.mmd-p.com
Despre AOC:
AOC este unul dintre brandurile globale de top de pe piaţa display-urilor. Calitatea înaltă, serviciile de primă clasă, designul atrăgător, inovațiile și funcțiile eco integrate în produse, precum și preţurile competitive reprezintă motivele pentru care din ce în ce mai mulţi clienţi şi parteneri de distribuţie au încredere în AOC. Gama largă de display-uri pentru computere a fost distinsă cu numeroase premii. AOC servește piețele din Vestul Europei, Orientul Mijlociu și Africa, prin intermediul sediului din Amsterdam. Piețele din Estul Europei și CIS sunt servite prin rețeaua biroului din Praga. Cu ajutorul echipelor locale de vânzări, AOC colaborează cu cei mai importanți distribuitori și reselleri din domeniul IT. www.aoc-europe.com.a
București, 23 decembrie 2015: MMD
Views: 0