Monitoarele AOC și Philips se mențin în fruntea pieței de monitoare din Europa

  • Piața europeană a monitoarelor arată semne de recuperare în urma perioadei tulbure de anul trecut. Piața din Europa de Vest aduce stabilitate, iar piața din Europa de Est a ajutat în privința problemei scăderii pieței în al patrulea trimestru al anului.
  • Monitoarele AOC și Philips își continuă dezvoltarea cu succes și domină în continuare piața europeană. Ambele branduri ocupă prima poziție în Europa.
  • În Europa de Est, împreună, cele două companii au crescut pe piață cu mai mult de cinci procente, comparativ cu anul trecut, când distanța dintre ele și locul 2 pe piață era mai mare de opt procente.

Potrivit ultimelor cifre ale contextului analitic, piața europeană de monitoare dă semne importante de recuperare după acea perioadă tulbure a anului trecut. Europa de Vest menține un echilibru, iar în Europa de Est scăderea pieței a încetinit în fiecare trimestru al anului trecut. În acest mediu de piață, AOC și MMD, partenerul de licență pentru monitoarele Philips, au obținut următoarea creștere pe piață.

AOC MMD

În ultimul trimestru al anului 2015, ambele companii au crescut cu un procent de 4.5, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2014. Cu o cotă de piață de aproape 15%, cei doi giganți împart prima poziție în Europa. AOC și MMD fiind filiale ale producătorului de top TPV.

image005 image003

În Europa de Vest, cele două companii au crescut cota de piață în mod constant, timp de patru trimestre și au avut o ascensiune de 12 procente în ultimul trimestru, comparativ cu cel de dinaintea sa. Împreună, cele două branduri ocupă locul 3 în Europa de Vest.

Cu o cotă de piață de aproape 24 de procente, monitoarele AOC și Philips ocupă primul loc pe piața Europei de Est. În al patrulea trimestru, Philips și-a crescut cota de piață cu 10 procente, comparativ cu anul trecut, când AOC a fost înaintea sa cu un plus de 33 de procente.

“Asemenea industriei IT, piața de monitoare a avut un 2015 plin de provocări. Toți jucătorii de pe piață au fost nevoiți să țină pasul cu rata slabă de schimb pentru dolar și nesiguranța economică pe diferite piețe. Axându-ne pe inovație și o strategie centrată pe consumator, am reușit să creștem în fiecare trimestru, chiar și în aceste împrejurări pline de provocare pentru ambele noastre branduri – AOC și Philips. Acesta este fundamentul pentru o creștere continuă, iar noi avem semne că piața se recuperează în acest moment”, spune Thomas Schade, Vicepreședinte Europa pentru AOC și MMD.

În România, unde piața a crescut cu mai mult de 10 procente în ultimul trimestru, cele două branduri au avut un succes extraordinar. Împreună, AOC și Philips au crescut cu mai mult de 21% în ultimul trimestru al lui 2015, comparativ cu același trimestru al lui 2014. Cu o cotă de piață mai mare de 20 de procente, Philips este numărul 1 pe piață. Cele două branduri, AOC și Philips, au atins cota de piață de aproximativ 32 de procente – deci, aproape unul din trei monitoare vândute este de la Philips sau AOC.

București, 24 martie 2016 – MMD

Visits: 0

Lasă un răspuns