Microsoft Summit 2014, cel mai mare eveniment de business din România

Mai mult de 1.500 de persoane participă în zilele de 12 și 13 noiembrie la Microsoft Summit,  cel mai mare eveniment de business din România organizat de Microsoft. Pe parcursul celor două zile, participanții au acces la 58 de sesiuni de prezentare, demonstrații și networking în care 58 de experți internaționali și reprezentanți ai industriei locale analizează cele mai importante tendințe și soluții digitale care contribuie la creșterea performanței companiilor din România.

Nu există tendință importantă în tehnologie care să nu fi fost abordată astăzi la Microsoft Summit. Mai important, însă, este că inovațiile tehnologice au fost strâns legate de impact – fie că vorbim de o echipă de dezvoltatori mai productivă sau de un business în care deciziile sunt informate și bazate pe date.

Tema lansată încă de la primul keynote este că „rolul IT-ului a evoluat, de la suport pentru business în vectorul de creștere a business-ului” și sesiunile care au urmat au oferit insight-uri și instrumente utile pentru participanți în acest sens. Astăzi au fost prezentate multe studii de caz și exemple de bună practică.

Între subiectele zilei s-au numărat inițiativa de transparență a Microsoft în România, anunțată pe 10 noiembrie și două granturi în valoare de 65.000 de dolari pentru programele Opening Opportunities și Innovation Labs de creare de oportunități pentru tinerii români, în principal în industria IT.

 O sesiune exclusivă cu David Chappell pentru jurnaliștii și bloggerii prezenți la Summit.

David este un consultant IT cu o vastă experiență și unul dintre cele mai importante nume confirmate pentru Microsoft Summit și scopul acestei întâlniri a fost de a oferi contextul general și de a intra în cele mai importante aspecte ale tendințelor tehnologice – într-o abordare cu valoare editorială pentru cei prezenți.

 

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: