Meeting informal SEO/PPC la o cafea

Multi spun ca SEO/PPC este o cale moarta insa, in Romania inca, se mai fac bani pe anumite campanii strategic targetate. Aceasta concluzie am regasit-o la un meeting informal SEO/PPC la o cafea, organizat intr-o locatie pitoreasca Tonka Soul Cafe, mai precis in sala de la subsol, un loc intim si stimulant pentru brainstormingul generat de subiect:  „#91 – Invitație la discuții informale, Lumea SEO PPC: joi, 20 martie 2014, 18:30-20:00, Tonka Soul Café – invitație la discuții în jurul mesei”

Asociația SEMRo organizatorul prin reprezentanta  Andreea Disca  a adus fata in fata începători SEO și PPC, dar și profesioniști. Da au fost prezenti mai multi bloggeri de nisa, web designer, freelanceri, dar si profesionisti de la Vertify:  Mihai Aperghis, Alexandra Tanasa specializati SEO și PPC pe content marketing, ori Ovidiu Miron Category Manager Sports de la Okazii.ro, si chiar si Viorel Dinu antreprenor cu experienta in domeniul parfumurilor.

Vertify este o agentie profilata pe small business, campanii de inbound atragand atentia userilor prin continut si imagini. Povestile despre experientele personale ale fiecaruia nu au contenit, fiecare cu punctul sau de vedere. O concluzie a fost ca beneficiarul SEO/PPC are nevoie de o certitudine ca atunci cand investeste ar trebui sa aiba si un rezultat chiar daca acesta se va manifesta dupa o jumatate de an. Aceasta depinde de strategia firmei de PR in mare parte. Exista strategii bune si altele mai putin, si de aceea atat de multe rezultate variate.

Views: 0

Lasă un răspuns