Liam Neeson aduce tehnologia TV a viitorului în primul spot realizat de LG pentru Super Bowl

În așteptarea marelui meci, LG Electronics (LG) a prezentat primul spot realizat de companie pentru Super Bowl. Acesta prezintă noul televizor OLED LG SIGNATURE și beneficiază de participarea cunoscutului actor Liam Neeson. Spotul, o colaborare tată–fiu între producătorul executiv Ridley Scott și regizorul Jake Scott, subliniază angajamentul LG de a aduce viitorul televiziunii pentru consumatori chiar acum.

Spotul se concentrează pe modalitatea în care LG realizează inovații de viitor pentru consumatori prin intermediul revoluționarei tehnologii TV OLED. Acesta aduce în prim-plan noul vârf de gamă al televizoarelor LG OLED, care oferă o calitate superioară a imaginii cu nuanțe perfecte de negru, nivel de contrast fără egal și multe culori pe un panou elegant și subțire. Design-ul unic Picture-on-Glass este posibil doar datorită tehnologiei OLED.1.LG Super Bowl Ad Preview

“Este un scurt metraj dinamic,” a declarat cunoscutul regizor și producător executiv al spotului, Sir Ridley Scott. “Acesta are ca subiect încercarea de a împinge mereu limitele inovației mai departe pentru a putea aduce mai aproape tehnologia zilei de mâine.”

Personajul lui Liam Neeson este “omul din viitor”, care are misiunea de a aduce tehnologia viitorului pentru lumea de astăzi, exact așa cu și LG a continuat să inoveze în categoria OLED TV.

“Personajul meu este un individ enigmatic, venit din viitor, care a călătorit înapoi în prezent pentru a îndeplini o misiune foarte importantă,” a spus Neeson. “El reprezintă atracția interioară, acea curiozitate de a descoperi cât mai multe despre viitor pe care o avem cu toții.”

“Obiectivul a fost acela de a realiza o lume nemaivăzută, o lume unică și specifică tehnologiei OLED,” a declarat Jake Scott, regizorul spotului LG.

Spotul LG se bazează pe expertiza și creativitatea a 2 mari oameni de succes de la Hollywood, Ridley și Jake Scott, care sunt cunoscuți nu numai pentru filmele lor, ci și pentru spoturile comerciale de succes. Amândoi și-au lăsat deja amprenta asupra edițiilor precedente Super Bowl cu alte reclame de succes, cum ar fi clasica reclamă 1984 realizată de Ridley pentru Macintosh și memorabila reclamă Lost Dog realizată de Jake pentru Budweiser.

Pentru Liam Neeson, aceasta este a doua oară când joacă într-o reclamă Super Bowl, după faimosul spot Clash of Clans de anul trecut, care a fost declarat cel mai vizionat spot Super Bowl pe YouTube. Cea mai recentă colaborare a lui Neeson cu Ridley Scott a avut loc în 2005, cu ocazia filmului de acțiune Kingdom of Heaven, iar spotul LG promite să fie la fel de antrenant.

“Ridley și Jake sunt o echipă creativă extraordinară,” a adăugat Neeson. “Îți poți da seama cu ușurință că ești pe mâini bune.”

Premiatul televizor LG SIGNATURE OLED, care a fost recent declarat Cel mai bun produs TV în cadrul premiilor Official Best of CES® 2016 prezentate de către Engadget, iese în evidență nu doar pentru calitatea extraordinară a imaginii, dar și pentru design-ul său. Dispunând de un panou OLED sofisticat cu o profunzime de doar aprox. 2,5 mm, un spate din sticlă transparentă și sistem audio sound bar integrat, acest televizor este o adevărată realizare a ingineriei moderne.

“La prima vedere, am fost impresionat de forma sa. Este foarte subțire, simplu și elegant,” a declarat Ridley Scott.

Vârfurile de gamă de 77 și 65 inch ale seriei de televizoare LG SIGNATURE OLED TV dispun de contrast și culori excepționale, precum și rezoluție 4K Ultra HD și capabilități high dynamic range (HDR). Certificate ca UHD Premium de către UHD Alliance, aceste televizoare integrează formatele standard HDR, standarde stabilite de către cei mai importanți distribuitori, studiouri de film și producători de electronice din lume, inclusiv tehnologii HDR10 și DolbyVision™. Această serie este printre primele care sunt compatibile cu toate formatele.

Spre deosebire de ecranele LCD, unde iluminarea LED poate afecta local doar secțiuni întregi din ecran, fiecare pixel din componența unui panou OLED se poate aprinde și stinge independent. De aceea, televizoarele OLED afișează imagini clare, culori vibrante și umbre detaliate, chiar și atunci când elemente deschise la culoare sunt plasate exact lângă zone întunecate – spre deosebire de televizoarele LCD, unde apare un efect de halo din cauza luminii.

Gama de televizoare LG OLED 2016, în vârful căreia se află noile modele LG SIGNATURE prezentate în spotul Super Bowl, este compusă din 4 serii care totalizează 8 modele, toate echipate cu platforma LG webOS 3.0, care dispune de noi funcții ce permit găsirea și comutarea între sursele de conținut – inclusiv transmisie TV, servicii de streaming și dispozitive externe – facil și rapid.

București, 2 februarie 2016 — LG Electronics (LG)

Views: 0

Lasă un răspuns