Îmbunătăţirile Oracle HCM Cloud oferă mai multă putere către forţa de muncă digitală 20 lulie 2015 – Redwood Shores, California
Pentru a ajuta organizaţiile în a găsi, în a păstra cele mai bune talente şi în a creşte agilitatea globală, Oracle a anunţat actualizări semnificative la Oracle Human Capital Management Cloud (Oracle HCM Cloud). Parte din aplicaţia Oracle Cloud Release 10, cea mai recentă versiune lansată de Oracle HCM Cloud ajută organizaţiile să sprijine o forţă de muncă digitală din ce în ce mai globală printr-o serie soluţii noi şi îmbunătăţite, incluzând: mediul de lucru work-life, optimizarea forţei de muncă, managementul de poziţie, managementul performanţei, toate alimentate de o experienţă de utilizator captivantă.
Organizaţiile sunt nevoite să regândească felul în care departamentele lor de resurse umane funcţionează, deoarece tehnologiile digitale schimbă fiecare aspect al modului în care o companie se raportează la angajaţii săi. Pentru a integra aceste schimbări şi pentru a crea o valoare reală de afaceri, organizaţiile de resurse umane au nevoie de o strategie de resurse umane modernă şi de aptitudini stragice care pot satisface așteptările tot mai mari ale angajaţilor. Tehnologiile moderne de resurse umane pot sprijini acest proces de tranziţie prin colaborări, prin optimizarea managementului aptitudinilor, oferind perspective complete angajaţilor, creșterea eficienței operaţionale şi prin oferirea de suport pentru ca angajaţii să se poată conecta pe orice dispozitiv.
Prin lansarea celei mai recente versiuni Oracle HCM Cloud, Oracle îşi extinde angajamentul de a ajuta organizaţiile în procesul de modernizare a departamentelor de resurse umane. Noile strategii ale domeniului HR, incluzând Managementul Reputaţiei, Soluţii de Bunăstare Organizaţionale, Competiţia şi Dezvoltarea Carierei, depăşesc strategiile tradiţionale ale resurselor umane şi sporesc implicarea angajaţilor unificând procesul, inovaţia şi comunitatea de angajaţi. Pentru a sprijini în continuare cererile unei forțe de muncă din ce în ce mai digitalizată, cea mai recentă versiune Oracle HCM Cloud oferă, de asemenea, o experiență îmbunătățită de utilizare. Implică utilizatorii ocazionali prin centrarea experienței utilizatorului pe toate dispozitivele şi browserele, pentru a facilita o experiență de zi cu zi mai productivă.
Prin Oracle Applications Cloud Release 10, Oracle HCM Cloud mai introduce şi capabilităţi de analiză îmbunătățite, care furnizează experţilor HR şi liderilor de branşă răspunsuri la cele mai importante întrebări de business, inclusiv evaluarea lipsei competenţelor cheie cauzate de proiecții de pensionare și evaluarea unor programe de formare și de dezvoltare împotriva rezultatelor efective de afaceri. În cea mai recentă versiune, Oracle HCM Cloud adaugă capacitatea de a combina datele departamentului de resurse umane din mai multe surse de date, într-o imagine cuprinzătoare, ce poate fi partajată în cadrul companiei pentru o evaluare, coordonare şi planificare a forței de muncă. Aceste perspective pot fi ușor adăugate în briefing-uri mobile pentru administratorii companiei printr-o interfaţă de tipul drag and drop, rapidă şi intuitivă.
“Suntem foarte încântaţi de noile inovaţii Oracle HCM Cloud Release 10, mai ales în ceea ce priveşte managementul funcţiilor.” susţine Joël Günter, manager, HRMS, FRHI Hotels & Resorts. “Release 10 oferă posibilitatea de a gestiona o forță de muncă diversă prin îmbunătățirea sprijinului managementului pozițiilor în companii. Cu această nouă caracteristică, vom fi capabili de a minimiza integritatea şi managementul datelor şi de a le sincroniza cu funcţiile, controlul funcţiilor, precum și cu capacitatea de a dezvolta și de a aplica modele de organizare. Prin mobilitate ridicată şi randamentul angajaților, lucruri fundamentale ale industriei ospitalităţii, această funcție a Release 10 este esențială pentru a controla efectiv numărul de angajaţi și pentru a vizualiza și a gestiona cu usurinţă schimbările în cadrul organizației noastre.”
Noua versiune a Oracle Cloud HCM le permite, de asemenea, organizațiilor să îşi sporească eficiența operațională. O nouă soluție de telefonie mobilă pentru evaluările de performanță permite directorilor de resurse umane să ofere feedback mai rapid și mai eficient tuturor angajaţilor. În plus, îmbunătățirea capacităţilor de optimizare a forței de muncă ajută companiile globale să ofere asistenţă birourilor locale. De exemplu, un calendar de vacanţă extins pentru filialele unei companii ajută departamentul de resurse umane să urmărească când şi care sunt birourile închise pentru sărbători legale. Creșterea capacităților de gestionare a plăţii salariilor și funcționalitatea specifică industriei, toate conduc spre eficiența operațională.
„Pentru a beneficia de toate schimbările pe care tehnologiile digitale le permit în domeniul forței de muncă, organizațiile trebuie să fie în măsură să profite rapid, cu ușurință și cu un cost eficient de cele mai bune practici moderne de resurse umane”, a declarat Chris Leone, Senior Vice President, Applications Development, Oracle. „Cea mai recentă versiune a Oracle Cloud HCM este special concepută pentru a ajuta organizatiile globale să integreze tehnici moderne de resurse umane și include o serie de inovații, interesante, în special în ceea ce priveşte mediul de lucru, ajutând-ne clienții să atingă rezultate pozitive pentru companiile lor .”
Soluţii Oracle Cloud
Oracle oferă cel mai larg și mai complet portofoliu de soluţii cloud publice sau private, oferin-
du-le clienţilor o gamă de modele de implementare. Oracle Cloud oferă o serie largă de servicii cloud publice pentru DAAS , SaaS , PaaS și IaaS . Oracle oferă, de asemenea, un portofoliu bogat de produse si servicii cloud, livrând companiilor servicii cloud private
20 lulie 2015 – Redwood Shores, California
Views: 0