Ieri Romtelecom & Cosmote …astazi Telekom Romania

Astazi 12 septembrie 2014, s-a produs trecerea granitei fata de ziua de ieri. De ce granita? Poate va este mai usor sa intelegeti ceea ce se petrece si prin prisma unui fost angajat COSMOTE, care nu trece numai de la o culoare la alta asa cum sunt tentati majoritatea sa catalogheze rebrandingul. Ci este clar o diferenta de mentalitate, de a intelege munca in echipa. Practic alipirea de companii, nu este numai a pune doi angajati unul langa celalalt si de maine vor functiona ca o entitate. Este o constructie migaloasa care cere in mod imperativ dezlipirea de trecut si construirea unei noi performante. Si toate acestea pentru o noua experienta impreuna cu clientul care va fi sigur al treilea ce va trebui sa se obisnuiasca cu o noua performanta a serviciilor. Daca ieri am admirat lampioanele magenta de pe Bulevardul Magheru, vesele si incitante, astazi cand am primit legitimatia de Telekom Romania am constientizat ca deja voi avea alte prioritati, care vor fi legate de intrarea unui nou brand in Romania, care fiind german va cere in primul rand corectitudine, civilizatie si respect fata de client. Momentul o impune.

Sigur am admirat articolele jurnalistilor si bloggerilor pe tot parcursul zilei si poate mi-as fi dorit sa particip si eu la conferinta de presa ce s-a desfasurat astazi la Howard Johnson. Insa cu sufletul deja am intrat in atmosfera de acolo, fiind in special un loc mai adecvat pentru invitati decat pentru gazde. In principal am obtinut si eu comunicatul de presa de astazi de la Telekom Romania si vi-l reda mai jos:

TELEKOM se lansează oficial pe piața din România

Obiectivul nostru: să devenim prima alegere ca brand de telecomunicații care te conectează la tehnologie, atât în viața personală, cât și în cea profesională;

Promisunea noastră către clienți: oferte integrate pentru milioanele de experințe care merită împărtășite; pachete all inclusive și conceptul multi-screen TV;

Propunerea noastră comercială: o experiență integrată în toate punctele de contact, dezvoltată în baza conceptului One Stop Shop.

Începând de mâine, 13 septembrie 2014, unul din doi români care folosesc în prezent servicii Romtelecom sau COSMOTE România vor deveni utilizatori ai Telekom Romania și cele două companii vor intra oficial în familia internațională Telekom.

Ca urmare a unui proces foarte rapid de adopție a noului brand, Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications vor fi reprezentate comercial prin intermediul brand-ului Telekom Romania, folosind sloganul “EXPERIENȚE ÎMPREUNĂ”.

Produse și servicii complet integrate, create pentru a livra experiențe de calitate pentru clienți, vor fi oferite sub brand-ul „T”. Telekom Romania adoptă întocmai valorile brandului Telekom: Inovație, Simplitate și Competență, prin utilizarea întregului portofoliu existent de tehnologii.

Viziune clară

Momentul “Telekom” a fost construit în baza unei strategii solide, cu scopul de a deveni furnizorul numărul 1 pentru servicii telecom și divertisment pe piața locală. Ca rezultat, România contribuie semnificativ la performanța Grupului Deutsche Telekom în Europa.

Ne dorim să devenim prima alegere ca brand de telecomunicații din România care te conectează la tehnologie, atât în viața personală, cât și în cea profesională. Întrucât deține capabilități și puncte forte unice, Telekom devine o opțiune integrată fix-mobilă pe piața românească, pentru milioanele de experiențe ce merită împărtășite”, a declarat domnul Nikolai Beckers, CEO Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications.

Doamna Claudia Nemat, Membru în Board-ul Deutsche Telekom pentru Europa și Tehnologie, a declarat “Adăugarea României pe harta Magenta este un pas firesc în extinderea amprentei Deutsche Telekom în Europa. Este în linie cu strategia noastră de a oferi cea mai bună experiență pentru clienți, prin leadership în tehnologie. Ca furnizor de top în Europa, vom aduce experiența și abilitățile noastre pe piața românească. Suntem puternic implicați în susținerea Telekom Romania și vom contribui semnificativ la societatea românească”.

Experiența Telekom Romania pentru clienți

Telekom Romania intră pe piață cu conceptul one-stop-shop și cu unul comercial inovator. Pe o singură factură, clienții Telekom Romania Communications S.A. se vor bucura de divertisment și comunicare de 4 ori nelimitat: pentru broadband mobil și fix, voce mobilă și fixă și, de asemenea, divertisment TV. Mai mult, toate pachetele Telekom Romania Communications S.A. vor include acces la noul Telekom TV interactiv, sub formă de servicii web și mobile.

Noua experiență oferită de Telekom TV va include 3 beneficii unice pentru divertisment nelimitat: 1. multi-screen pentru fiecare, indiferent de dispozitivul utilizat; 2. conținut exclusiv pentru sute de ore de divertisment; 3. o experiență TV personalizată, întrucât Telekom TV oferă clienților control complet asupra a ceea ce vor să vadă și asupra momentului când vor să urmărească programul favorit. Lista completă a beneficiilor Telekom TV va fi disponibilă în viitorul apropiat.

Pentru comunitatea de afaceri din România, conceptul One Stop Shop al Telekom aduce o experiență unică, adaptată pentru orice companie, și un punct unic de contact pentru toate nevoile de comunicare: un portofoliu complet de soluții fixe și mobile, aplicații și soluții IT integrate, plus cea mai variată gamă de echipamente IT&C. Brand-ul Telekom intră pe piață ca un furnizor de încredere pentru servicii integrate destinate clienților companii. Scopul este de a asigura cea mai bună experiență prin produse inovatoare și servicii ușor de accesat, la cele mai înalte standarde de calitate susținute de cele mai bune acorduri de garantare a serviciilor (SLA) de pe piață.

Clienții se pot bucura de noua experiență de brand și de ofertele comerciale Telekom prin intermediul magazinelor integrate fixe și mobile, al unui call-center unic, a unui nou website – www.telekom.ro – sau prin intermediul conturilor unice de social media active începând de sâmbătă, 13 septembrie.

Românii sunt invitați să participe la momentul lansării brand-ului Telekom Romania prin evenimente interactive, ce vor avea loc sâmbătă, 13 septembrie în București, Cluj și Iași. Mai multe detalii sunt disponibile pe www.fanmagenta.ro. Pentru a sărbători momentul în care România aprinde Magenta, simultan, va avea loc un eveniment special la Berlin.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.

 Revenind la ceea ce simte un fost angajat la Romtelecom & Cosmote, actual Telekom Romania si cu tot respectul pentru cladiri istorice ce au reprezentat progresul in epoca respectiva, va pot raspunde vizualizand cateva obiecte representative din industria trecuta a telecomunicatiilor. Oare s-ar fi realizat streaming cu acesta tehnologie?

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: