Huawei Analyst Summit 2017

Huawei Global Analyst Summit a avut loc la Shenzhen și a găzduit peste 500 de analiști și organizații media din lumea întreagă. La eveniment, Huawei Consumer BG i-a informat pe participanți cu privire la performanțele de business, la nivelul de percepție a brandului în 2016, la ecosistemul care stă la baza serviciilor Huawei Consumer Cloud, precum și în ceea ce privește strategiile viitoare pentru dispozitivele sale.

hw

Conform International Data Corporation (IDC), anul trecut, livrările de smartphone-uri la nivel mondial au crescut doar cu 2.3%, în timp ce Huawei s-a bucurat de o evoluție ascendentă, livrând o cantitate de smartphone-uri mai mare cu 29% de la an la an, ajungând la cifra de 139 de milioane de unități, mult peste media înregistrată în industrie. Veniturile din vânzări au înregistrat o creștere de 44%, ajungând pâna la 179.8 miliarde yuani chinezești.

În anul 2017, Huawei Consumer Business Group își va consolida prezența la nivel mondial și va continua să își întărească și să își dezvolte poziția de brand global premium. Huawei va continua să investească în rețelele de distribuție și în magazinele de retail, îmbunătățind în permanență serviciile oferite, concentrându-și atenția în peste 20 de piețe influente din Europa, Statele Unite ale Amercii și Asia.

În timp ce întărește prezența brandului pe piața globală, Huawei Consumer Business Group va stabili colaborări cu parteneri de top la nivel mondial și se va concentra să genereze inovații semnificative în era digitală.

Privind în perspectivă, Huawei este de părere că suntem pe cale să intrăm în “Era Inteligentă”, o nouă era a revoluției tehnnologice. În cadrul erei “+Intelligence”, digitalizarea evoluează într-un ritm dramatic, permițând percepției umane să atingă noi culmi, iar interacțiunea dintre om și tehnologie să fie mai umanizată. Cu ajutorul Inteligenței Artificiale, smartphone-urile devin Super-telefoane. Până în 2025, 90% dintre dispozitive vor beneficia de serviciile inteligente și personalizate ale Super-telefoanelor.

Huawei a făcut schimbări tehnologice revoluționare în ceea ce privește algoritmii bazați pe senzori, viziunea computerizată, tehnologii pentru motoare de căutare, precum și în cazul înțelegerii semanticii. În plus, a lansat un Asistent Inteligent care oferă servicii inteligente pentru utilizatatori, în cazul unui număr de situații unice. Huawei Honor a lansat modelul Honor Magic în 2016, un prototip ce încorporează ultimele reușite în materie de Inteligență Artificială.

Huawei Consumer BG

Views: 0

Lasă un răspuns