FAN Courier si calendarul FAN 2015

FAN Courier pentru al 8-lea an consecutiv lider in piata serviciilor de curierat a tinut sa isi rasplateasca clientii in cadrul unui eveniment desfasurat la sala Galateca in data de 10 decembrie, si anume lansarea calendarului FAN 2015, in acest fel sprijinind inca o data creatorii de moda romani.

Am ramas surprins sa aflu despre dezvoltarea tehnologica si inovarea pe care compania FAN a intreprins-o de-a lungul anului 2014.

FAN Courier si-a propus să investească 8 milioane de euro in 2015, jumatate din suma fiind destinata extinderii si modernizarii parcului auto, iar 1-1,5 mlioane euro pentru infiintarea unui centru de tranzit la Brasov, a declarat directorul general al companiei, Felix Patrascanu.

Lansarea unor servicii inovative, Supply Chain, EUROCARGO, eFAN, pachetul de servicii integrate pentru e-commerce, Campus dedicat tuturor studentilor cazati in campusuri universitare, Collect Point, pentru expedierea oriunde in reteaua de acoperire FAN Courier, ePOD, optiunea de livrare cu semnatura electronica pe PDApentru platforma SelfAWB si extinderea ofertei de curierat international sunt numai cateva deschideri pe care FAN Courier si-a luat angajamentul ca le va urmari pe tot parcursul anului.

Trebuie sa recunosc faptul ca zilele trecute am avut contact nemijlocit cu noua viziune a FAN Courier, atunci cand din eroare am introdus gresit o adresa de livrare la un furnizor online. Comunicand cu platforma FAN Courier, de interoperabilitatea a zonelor de deservire al clientilor m-am bucurat si eu, pentru ca operatorii zonali interactioneaza foarte bine intre ei, sistemul FAN fiind neasteptat de flexibil si dedicat clientilor. Multumesc FAN!

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: