Ericsson a contribuit la scăderea criminalității dintr-un oraș brazilian

  • Sistemul de răspuns în caz de urgență dezvoltat, integrat și administrat de Ericsson pentru orașul São José dos Campos, São Paulo, Brazilia a împlinit trei ani de la implementare
  • Sistemul include un Centru de Operațiuni Integrate, o soluție video conectată la Internet, 160 de km de fibră optică și soluții de integrare a sistemelor software
  • Datorită acestui sistem, numărul de incidente de siguranță publică s-a redus, iar rata de omucideri a scăzut de la 10,21 la 8,29 pentru fiecare 100.000 de locuitori

De fiecare dată când un locuitor din orașul São José dos Campos apelează numerele serviciului public de urgență sau ale poliției, municipalitatea este pregătită să acționeze imediat și să trimită echipele necesare. Indiferent dacă este vorba despre un incendiu, un accident rutier, o crimă sau un dezastru natural, cel care apelează serviciul va putea primi ajutor rapid, ceea ce i-ar putea salva viața lui sau a altora.

Ericsson

Pentru a putea obține timpii de răspuns pe care și i-a stabilit și să facă față oricăror tipuri de situații, indiferent cât de complexe, orașul brazilian São José dos Campos a ales să colaboreze cu Ericsson pentru dezvoltarea unui sistem complet de răspuns în caz de urgență.São José dos Campos este primul oraș din Brazilia ale cărui sisteme de comunicare pentru trafic și siguranță municipală au fost conectate prin intermediul sistemului Ericsson Emergency Response, o soluție completă, dar flexibilă ce integrează servicii de telefonie, radio, date și în orice loc în care accesul și disponibilitatea constantă sunt esențiale. Ea le permite utilizatorilor să controleze și să comunice rapid și eficient orice fel de informații urgente, contribuind, astfel, la salvarea vieților omenești, îmbunătățirea siguranței public și administrarea serviciilor publice.În plus, rata omuciderilor din oraș a scăzut semnificativ din momentul creării Centrului de Operațiuni Integrate. Datele oficiale disponibile de la Secretariatul de Stat pentru Siguranță Publică arată că, după ce municipalitatea a investit în noua soluție IT&C, rata omuciderilor a scăzut de la 10,21 la 8,29 crime pentru fiecare 100.000 de locuitori. Orvar Hurtig, Head of Industry & Society, Ericsson, a spus: „Evoluția tehnologică pune presiuni pe guverne să țină pasul cu nevoile în schimbare ale cetățenilor. În ceea ce privește siguranța publică, timpul de răspuns în caz de urgență și accesul la informații critice sunt niște parametri cheie. De aceea, observăm că tot mai multe orașe din toată lumea investesc în instrumentele potrivite cu ajutorul cărora să își protejeze mai bine cetățenii și să salveze vieți omenești. Obiectivul Ericsson este să ne folosim tehnologia și experiența pentru a construi o Societate Permanent Conectată în care oamenii să se simtă în siguranță.”

La nivel mondial, în fiecare zi, serviciile de urgență primesc un volum imens de apeluri și multe vieți depind de viteza cu care pot răspunde solicitărilor publice. De aceea, operațiunile de intervenție în caz de urgență au nevoie de resurse și instrumente cu care să poată lua mai ușor decizii în timp real. São José dos Campos nu diferă cu nimic față de alt oraș din lume: Centrul de Operațiuni Integrate a gestionat 50.000 de incidente anul trecut, incidente semnalate fie telefonic, fie monitorizate de ofițerii din centru. Aceste evenimente au inclus incendii, accidente sau delicte administrate, dar și crime și furturi.

Elvis de Jesus, Coordonatorul Centrului de Operațiuni Integrate și Inspector Regional pentru Garda Civilă Municipală din São José dos Campos, a declarat: „Atât numărul de crime, cât și timpul necesar intervenției în caz de urgență au scăzut datorită investiției în echipamente moderne de siguranță și securitate publică. Instituțiile guvernamentale vor să le ofere cetățenilor serviciile de care au nevoie și să se asigure că societatea noastră este sigură pentru toți cei care locuiesc în ea.”

Începând din 2012, anul în care orașul a început să investească în implementarea unui proiect de tip Smart City, numărul de incidente care au fost soluționate de Centrul de Operațiuni Integrate a crescut cu 15,5%, ceea ce a condus la îmbunătățirea în timp real a protecției oamenilor și clădirilor publice. Astfel, în 2014, s-au înregistrat 1.542 de incidente față de 1.335 în anul anterior.

Parteneriatul cu municipalitatea locală a inclus un contract de servicii de administrare de la distanță prin care Ericsson asigură sprijin și administrează platforma Centrului de Operațiuni Integrate, precum și implementarea unei soluții video conectate la Internet, 160 de km de fibră optică și servicii de integrare de sisteme software. Acesta este primul contract de servicii de administrare în domeniul siguranței publice încheiat de Ericsson în America Latină.

Ericsson – 19 mai 2015

Views: 0

Lasă un răspuns