Epson România: piața de imprimante inkjet a crescut în 2014 cu 10% ca valoare

 

  • Valoarea pieței locale de imprimante inkjet a depășit 5 milioane de euro
  • Segmentul imprimantelor ITS (cu recipiente de cerneală reîncărcabile) a fost principalul motor de creștere, înregistrând o majorare de 50%
  • Vânzările de imprimante foto care pot tipări până la dimensiunea A3 s-au dublat în acest an

 

Valoarea pieței de imprimante inkjet din România a crescut în 2014 cu aproape 10%, depășind 5 milioane de euro. Piața a revenit pe creștere din punct de vedere al valorii, pe fondul schimbării nevoilor clienților, care s-au orientat către echipamente având costuri de exploatare foarte reduse, chiar dacă prețul de achiziție al acestora a fost mai mare. Reducerea costurilor a fost principalul argument luat în calcul de clienți și care s-a aflat anul acesta la baza deciziei de cumpărare a unei imprimante. Astfel, preferințele consumatorilor s-au îndreptat în 2014 tot mai mult către imprimantele cu cerneală și, în special, către cele ITS (cu recipiente de cerneală reîncărcabile). Acest tip de imprimante aduce avantaje pe piaţa printing-ului prin costuri foarte mici şi volume mari de imprimare, costurile de tipărire ajungând la numai 10 lei pentru 1.000 de pagini printate.

Simona_Decuseara_Country_Manager_Epson_Romania&Bulgaria

 

„Am înregistrat o creștere semnificativă a numărului de imprimante cu recipiente de cerneală reîncărcabile vâdute. În primele 9 luni ale anului am avut o majorare de aproape 50%. Iar pentru noi acesta este un semn clar că tehnologia de ultimă generație de care dispun imprimantele Epson, dezvoltată în 50 de ani de inovație, calitatea produselor, viteza mare de imprimare şi costurile foarte mici de exploatare au fost pe măsura cerințelor clienților”, a declarat Simona Decuseară, Country Manager Epson România și Bulgaria.

Pe lângă aspectul dat de costul pe pagină scăzut al imprimantelor ITS, creșterea productivității și reducerea timpului pierdut cu reîncărcarea au fost alte argumente de care au ținut cont utilizatorii, alături de ușurința în folosire a noilor echipamente.

Comportamentul utilizatorilor a început să se schimbe și în legătură cu imprimantele foto, o dată ce tehnologia și noile echipamente de printare devin mai accesibile. Spre exemplu, piața imprimantelor foto inkjet care pot tipări până la dimensiunea A3 s-a dublat în acest an, Epson înregistrând o creștere cu 60% a numărului de unități vândute.

Pe acest segment, Epson mai comercializează în România și imprimante de format mare, destinate imprimării comerciale, centrelor de copiere, retail-ului şi educaţiei și imprimante POS, pentru printarea diferitelor documente precum chitanţe, bonuri, facturi sau reţete.

București, 22 decembrie 2014 – Epson

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: