Digital Marketing Forum la cea de-a opta editie
In ultima vreme am fost participant la cateva conferinte interesante de Marketing si nu puteam sa ratez una care se desfasoara acum la debutul anului 2014 si unde am fost invitat in in echipa bloggerilor oficiali Digital Marketing Forum 2014.
Digital Marketing Forum a ajuns anul acesta la cea de-a opta editie, fiind cel mai asteptat eveniment de marketing online din Romania. Evenimentul va avea loc pe 26 – 27 februarie la Crowne Plaza Hotel si cuprinde doua zile de seminarii si conferinte despre cele mai bune solutii de promovare online, optimizarea bugetului si strategiile de marketing ce genereaza rezultate vizibile.
Anul acesta, evenimentul isi propune sa ofere participantilor idei noi de promovare care pot fi aplicate in campaniile viitoare de marketing online. Seminariile vor aborda teme practice si de actualitate, iar specialistii vor oferi cele mai bune sfaturi si recomadari.
Evenimentul va reuni patru specialisti in digital marketing recunoscuti la nivel international:
Victor Knaap, Founder and CEO, MediaMonks, ce are o experienta de peste 10 ani in marketingul online si a realizat campanii pentru branduri importante precum: Jaguar, Heineken, Nintendo, (Olanda); Remco Van Der Beek, Digital Marketing Consultant, Trainer si Speaker cu peste 15 ani de experienta in digital marketing, a realizat campanii pentru: Bridgestone Europe, Neckermann, France Telecom, Liberty Global, Philips (Belgia); Ilyan Kovatchev, Creative Director, Ilyan.com ce detine peste 13 premii internationale pentru realizarea campaniilor de marketing online. (Bulgaria) si Alexander Bogdanov, CEO, AGIMA ce a dezvoltat de-a lungul timpului zeci de proiecte inovatoare de digital pentru diverse industrii: banci, companii de asigurari, media, FMCG.
Prima zi (26 februarie) cuprinde doua conferinte despre schimbarile prin care trece marketingul digital in Romania si sase seminarii interactive, despre noi idei de promovare online, campanii de marketing multi-channel si strategii de crestere a vanzarilor prin campanii de promovare online.
A doua zi (27 februarie) este dedicata workshop-ului avansat de marketing digital sustinut de Remco van der Beek, trainer cu peste 15 ani de experienta in comunicare si promovare online. Vor fi prezentate cele mai noi canale de online marketing, inclusiv engine marketing, display advertising si social media marketing.
Sa le uram succes participantilor si sa ma urmariti live blogging in ziua desfasurarii.
Views: 1