Dell extinde disponibilitatea suportului Premium pentru PC-uri

  • Dell Premium Support este primul şi singurul serviciu de suport tehnic din cadrul industriei care combină accesul telefonic 24×7 la tehnicieni experţi, service onsite după diagnoză de la distanţă, suport pentru hardware şi software, şi suport proactiv automatizat (1,2).
  • Clienţii care dispun de Premium Support cheltuiesc cu până la 86% mai puţine minute la telefon cu echipa de suport tehnic şi parcurg cu până la 59% mai puţini paşi în cadrul procesului de suport faţă de serviciul de suport tehnic de bază de la Dell. (3)12491801_1120146921330906_6078390786640974972_o

Dell a anunţat disponibilitatea Premium Support, un serviciu pentru PC-urile de tip consumer, care îmbunătăţeşte semnificativ experienţa consumatorilor prin intermediul suportului tehnic simplificat şi fluid. Oferit actualmente în Statele Unite şi Canada, acest serviciu este acum disponibil pentru alte 110 ţări din regiunile Asia-Pacific, Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi America Latină. Serviciul Premium Support asigură acces 24×7 în orice moment, de oriunde, la tehnicieni experţi, service onsite după diagnoză la distanţă şi primul şi singurul suport proactiv automatizat pentru PC-uri şi tablete de tip consumer. (1,2)

Alimentat de SupportAssist, tehnologia Dell inovatoare şi premiată, suportul Premium detectează automat problemele de hardware şi software, şi alertează în mod proactiv consumatorii la apariţia lor. De asemenea, SupportAssist permite tehnicienilor Dell să iniţieze contactul (6) cu clienţii şi să înceapă rezolvarea problemei, adesea înainte ca aceştia din urmă să aibă habar de existenţa unei probleme.

Caracteristici cheie:

Premium Support a fost proiectat pentru satisfacerea nevoilor consumatorilor din zilele noastre şi reduce în mod semnificativ timpul necesar rezolvării unor probleme comune de hardware, prin parcurgerea cu până la 59% mai puţini paşi în procesul de suport tehnic şi prin cheltuirea cu până la 86% mai puţin timp la telefon cu echipa de suport tehnic (3).

Caracteristici cheie:

  • Acces 24×7 la suport tehnic prin telefon sau online (2)
  • Service onsite după diagnoză de la distanţă în maxim 1-2 zile lucrătoare (4)
  • Resursă unică de expertiză hardware şi software
  • Rezolvare proactivă a problemelor detectate automat de tehnologia SupportAssist
  • Suport software cuprinzător şi asistenţă colaborativă pentru pachete software preinstalate precum Microsoft Office, Explorer, Outlook şi altele
  • Ajutor şi ghid de tip “cum să” pentru conectivitate la reţea, setări imprimantă, backup, setare antivirus, actualizări sistem de operare şi altele.

Disponibilitate

Premium Support este deja disponibil în 109 ţări pentru sistemele Dell Inspiron şi Alienware, iar în Japonia va fi disponibil din 10 mai. Serviciul Premium Support pentru consumatorii care cumpără sisteme XPS va fi disponibil din 12 iulie. Serviciul de suport va fi, de asemenea, disponibil spre achiziţie de la magazinele partenere din lanţul de comercializare cu amănuntul ulterior în timpul acestui an (5).

În România şi în multe alte ţări, serviciul va fi disponibil sub forma primei actualizări majore de suport tehnic faţă de oferta Dell de suport hardware de bază.

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.dell.com/premiumsupport.

Despre Dell

Dell Inc. este o companie receptivă la cerinţele clienţilor săi, oferind tehnologii şi soluţii inovatoare care îi ajută să obţină mai mult. Pentru mai multe informaţii, accesaţi www.dell.ro.

București, 6 mai 2016 – Dell

Lasă un răspuns