Creștere de 14% a cifrei de afaceri pentru RTC în primele 8 luni din 2014

RTC Proffice Experience, liderul de piață în importul și distribuția de consumabile pentru birouri și alte spații de lucru, a raportat o creștere de 14% a cifrei de afaceri în primele 8 luni ale anului față de aceeași perioadă a anului anterior. Evoluția cifrei de afaceri se bazează pe o creștere organică, numărul de clienți care au ales RTC ca furnizor de consumabile pentru derularea propriei activități fiind cu 26% mai mare decât în aceeași perioadă de analiză a anului anterior.Catalog RTC_2014-2015

„În condițiile în care apreciem o stagnare a pieței în 2014, creșterea de 14% a cifrei de afaceri este notabilă. Această performanță a fost posibilă și prin ridicarea gradului de pregătire a echipei de vânzări, lucru care a dus la creșterea numărului de clienți cu aproape o treime față de portofoliul anului precedent.”, a declarat Gabriel Mureșanu, CEO RTC.

Gabriel Muresanu

În 2014, compania s-a concentrat pe categoriile-diferențiator pentru piața de profil, investind cu precădere în promovarea gamelor de protocol și curățenie, categorii ale căror vânzări au crescut cu peste 50% în primele 8 luni ale anului, clienții percepând din ce în ce mai mult avantajul de cost și timp pe care îl au apelând la soluții complete, oferite de același furnizor.

La începutul sezonului back to office, RTC a prezentat un nou catalog de produse, ce lansează o promisiune fiecărui angajat, indiferent de profesia pe care o are sau de mediul în care își derulează activitatea. Noul catalog aduce în prim-plan o abordare imediată pentru companii, dar mai ales pentru angajații acestora, prin lansarea sloganului “oricare ar fi meseria ta, avem produsul potrivit”

“Interacționăm zi de zi cu medici, avocați, administratori de birou, constructori, curieri, farmaciști, care au cu toții nevoie de sprijin pentru a-și face activitatea mai uşoară”, a mai punctat Gabriel Mureșanu

Odată cu noul catalog, RTC își completează oferta către clienți cu alte 3 mari categorii de produse utilizate în mediul de birouri și alte spații de lucru, și anume: echipamente de protecție personală, articole promoționale și tipărituri personalizate.

Cele 1.000 de articole listate în noul catalog pentru a susține lansarea unor game diversificate din cele 3 categorii de produse pe care compania se va concentra și în anul următor, aduc portofoliul de produse RTC la peste 6.000 de articole cu stoc permanent, RTC continuând să rămână jucătorul cu cea mai variată gamă de produse din industrie.

Cu o experiență de peste 20 de ani, RTC este cea mai mare companie de import şi distribuţie de produse necesare pentru birou și locul de muncă și furnizează o soluţie completă pentru companii: protocol, curăţenie, administrative, protecţia muncii, articole promoţionale, papetărie, birotică, mobilier, şcolare.

RTC Proffice Experience a fost preluată în 2011 de fondul de investiţii suedez ORESA Ventures, un fond activ din 1997 atât în Europa Centrală şi de Est, cât şi în ţară. ORESA Ventures are o experienţă semnificativă în investiţii private pe piaţa românească. În ultimii 14 ani a realizat preluări de succes, câteva dintre ele deja revândute (Flanco), iar altele încă în dezvoltare de portofoliu: Fabryo, Kiwi Finance, Medicover, Somaco.

București, 30.09.2014 – RTC Proffice Experience

Views: 0

Lasă un răspuns