Cât au cheltuit clienții în 2015 pe ceasuri inteligente
QuickMobile, cel mai mare specialist în tehnologie din România, smartwatch-urile au câștigat foarte multă popularitate în rândul românilor în 2015. Retailerul a vândut peste 11.000 de ceasuri inteligente anul trecut, în valoare totală de 14,5 milioane de lei, în creștere cu 340% față de 2014, când a comercializat 2.500 de unități, în valoare de aproximativ 1,5 milioane de lei. Prețul mediu plătit pentru un astfel de dispozitiv a fost, anul trecut, de 1.290 de lei.
Ceasurile inteligente au reprezentat 10% din vânzările QuickMobile în 2015, față de 1% în 2014. În funcție de numărul de unități vândute, din top trei cele mai populare modele din oferta retailerului în 2015 au făcut parte: Apple Watch 42 mm, Samsung Gear S și Pebble.
În funcție de valoarea totală a comenzilor pentru fiecare model în parte, clasamentul pe 2015 arată astfel: Apple Watch, Samsung Gear, Pebble, Moto 360, LG Watch și MyKronoz.
Mai mult, la o analiză a preferințelor în funcție de sexe, observăm că atunci când cumpără un ceas inteligent, bărbații țin cont de caracteristicile tehnice, iar femeile sunt interesate de design, culori și brand.
Totodată, cel mai scump smartwatch vândut în 2015 de QuickMobile a fost un Apple Watch Edition, varianta de lux, placată cu aur de 18k, în valoare de 79.999 lei. Din top trei cele mai populare versiuni ale Apple Watch din oferta magazinului, în funcție de numărul de unități vândute, fac parte: Apple Watch 42 mm cu carcasă din aluminiu negru și curea sport, Apple Watch 42 mm cu carcasă din aluminiu argintiu și curea sport de culoare albă, Apple Watch 38 mm cu carcasă din aluminiu negru și curea sport de culoare neagră.
„Vedeta acestui an pe segmentul de ceasuri inteligente a fost Apple Watch. Lansarea în premieră la QuickMobile a acestui smartwatch pe piața locală a dus la creșterea interesului românilor pentru acest tip de dispozitive și, implicit, la creșterea vânzărilor pe acest segment”, a declarat Tudor Țiboc, General Manager QuickMobile.
QuickMobile are în ofertă și un ceas special realizat pentru copii, LG Kizon. Compania a vândut anul trecut 150 unități din acest model.
Clasamentul mărcilor asiatice de ceasuri inteligente este condus, la QuickMobile, de Samsung, urmat de brandurile ASUS și Huawei. Aici, cele mai populare trei modele au fost, în 2015, în funcție de numărul de unități vândute: Samsung Gear S, Asus ZenWatch și Huawei Watch.
București, februarie 2016: Potrivit QuickMobile
Views: 0