Castile RETRO STEREO GAME & GO Gioteck TX20 – review

Sa iesi pe strada cu niste casti moderne de gaming mi se pare o fita pe care nu ti-o poti permite atat timp cat se stie ca acestea sunt destul de masive si creeaza oarecum imobilizarea prin unghiuri in anumite pozitii. Si iata ca Gioteck s-au gandit sa apara pe piata cu niste casti care se preteaza la utilizare multipla, reducand volumul asteptat al cupelor cu care de obicei cotidianul ne-a obisnuit. Castile beneficiaza de o compatibilitate versatila, putand fi folosite atat pe PC/MAC cat si pe console precum PlayStation 4 sau 5, Xbox One sau Xbox X sau Nintendo Switch. Design confortabil si vintage – Acest set cu casca are perne Alcantara si o structura usoara, reglabila. Cu designul sau retro, setul cu casca pare sa vina direct din anii 1980 si ofera atat confort, cat si calitate, indiferent daca este pentru jocuri sau pentru uz zilnic.

Practic punand in dispozitie de lucru aceste casti STEREO ce imprumuta multe caracteristici din trecutul castilor, pe care si eu le-am avut in tinerete, la intalnirile cu prietenii, capul imi ramane la dimensiunile normale, iar trecerea de la un device la altul prin intermediul unui cablu plat incheiat cu o mufa Jack de 3,5 mm se va face mecanic cu destula usurinta, in diferitele locatii unde voi migra in pelerinajul zilnic. Cu driverele sale de 23 mm, aceste casti va garanteaza un sunet de joc clar si de inalta calitate. In acest fel, veti obtine cele mai bune rezultate din joc si va cufundati complet in lumea jocului.

Castile in sine sunt placute si adopta toate calitatile asteptate de la o pereche de casti din anii ’80. Spuma portocalie ofera un contrast frumos fata de bentita din plastic negru si argintiu si se potriveste confortabil peste urechi. Comenzile in linie va permit in mod convenabil sa reglati volumul audio si sa dezactivati chat-ul in timp ce jucati. Setul cu casca are, de asemenea, tehnologie bidirectionala si feedback minim pentru a va permite sa conversati clar, fara zgomot sau ecouri.

Impresiile initiale despre ambalaj au fost bune, a fost o atingere placuta, iar setul cu casca din interior este fixat cu un manson interior din carton, facandu-l reciclabil. Este furnizat un ghid de pornire rapida pliabil – evidentiind configurarea cu o serie de diagrame care va arata cum sa conectati o mufa de 3,5 mm la controler sau dispozitiv. Nu as fi de acord ca este necesar, avand in vedere cumparatorii produsului, dar daca este acolo nu supara pe nimeni.

Nu este greu deloc sa beneficiezi de un pachet de culoare portocalie din care sa iti apara castile de o greutate imperceptibila pentru purtarea zilnica dar care sunt extrem de robuste, rezistente la tensiuni elastice, fiind in partea solicitata si de reglaj, o combinatie intre un otel flexibil si un plastic de o rezistenta foarte bune. Banda de sustinere este una metalica si reglabila pe mai multe trepte. Gioteck ofera pasionatilor de gaming o gama larga de produse fiabile, performante si accesibile, ce se potrivesc perfect cu nevoile utilizatorilor.

Am testat o serie de stiluri de muzica: Rock, Dance, Punk iar pretul castilor a fost scos se pare dintr-un bas mai putin persistent. Am observat ca volumul nu era suficient de puternic de la smartphone asa incat m-am conectat audio la o unitate din linia mea audio, la maxim. Am auzit sunete de medii peste muzica. Desi sunetul nu avea bas, sunetul era clar, definit si niciodata distorsionat. Pot spune ca asa erau cu siguranta si castile din anii 90, adica fara un castig prea mare si bas mai redus. De asemenea am testat sunetul in filme, Youtube, jocuri (dar nu pe consola, pentru ca de data aceasta nu am avut disponibilitati).

Microfonul audio face o treaba acceptabila de a va captura vocea, calitatea este comparabila cu microfonul de  ureche inclus in majoritatea castilor testate. Singurul inconvenient pe care l-am observat a fost intreruperea zgomotului suplimentar prin contactul cu unitatea de plastic in care se afla microfonul. Este un set cu casti bugetar, care, fara indoiala, va satisface nevoile unora intr-un mod foarte rezonabil si nu este cu siguranta un produs numai pentru batrani, cat este pentru toata lumea care isi doreste o intoarcere in timp din punct de vedere al designului.

Visits: 0