Black Friday: TP-LINK țintește dublarea vânzărilor cu primul produs localizat în limba română – TL-WR841N
TP-LINK, producător de echipamente de networking și lider mondial și local pe segmentul routerelor wireless, lansează în ediția de anul acesta a evenimentului de shopping, Black Friday, primul produs localizat complet în limba română – TL-WR841N. Acesta este unul dintre cele mai populare modele de router TP-LINK comercializate în România. Face parte din categoria routerele Wireless N300 Mbps și oferă conexiuni cu fir și wireless, fiind proiectat atât pentru utilizarea acasă, cât și în birouri mici. Varianta localizată va fi semnalizată cu particula “(RO)” pentru a fi ușor de recunoscut.
”Fiind unul din cele mai bine vândute produse din portofoliul TP-LINK, am decis să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri cu o variantă complet localizată în limba română, la un preț foarte bun. Ne propunem să continuăm procesul de localizare cu noi produse TP-LINK pentru a oferi utilizatorilor o experiență cât mai plăcută și facilă”, a declarat directorul general al TP-LINK România, Hermes Song.
Pe lângă routerul TL-WR841N, TP-LINK va pune la dispoziția clienților alte 15 produse, dintre cele mai fiabile și mai bine vândute de-a lungul timpului. Printre acestea se numără gama completă de routere AC: cel mai puternic router wireless AC1900, Archer C9, Archer C7 și C8 AC1750, Archer C5 AC1200, Archer C2 AC750, routerul Gigabit TL-WR1043ND, routerul dual band TL-WR4300, dar și modelele wireless N300 TL-WR841ND, TL-WR940N sau modelul TL-MR3420 cu 3G.
”60% din stocurile pe care le-am pregătit pentru această a cincea ediția e Black Friday sunt produse wireless din categoria de mijloc (single și dual band), restul de 40% fiind produse de ultimă generație, cele mai multe cu tehnologie Wi-Fi 802.11ac. Pe lângă anunțarea primului produs TP-LINK complet localizat în limba română, mai marcăm o premieră în această ediție a Black Friday, respectiv extinderea gamei de produse cu bateriile universale”, a mai adăugat Hermes Song.
Producătorul estimează dublarea vânzărilor față de ediția precedentă a evenimentului de shopping și se așteaptă să genereze aproape jumătate din livrările totale aferente trimestrului 4/2015.
Aceasta este a patra ediție a Black Friday la care TP-LINK participă, din cinci organizate. Produsele TP-LINK cu discount vor fi putea fi cumpărate din magazinele eMAG, Flanco și Altex, dar și din alte magazine online, prin intermediul partenerilor și distribuitorilor TP-LINK.
În România, partenerii de distribuție ai TP-LINK sunt: Network One Distribution, Royal Computers și ABC Data.
Lista completă a produselor TP-LINK comercializate cu discount în ediția 2015 a Black Friday sunt:
TP-LINK România pune la dispoziția clienților săi o linie de suport tehnic (numărul de telefon: +4 031 1011290, tarif normal), care alături de Live Chat-ul de pe pagina www.tp-link.ro, poate fi utilizat de luni până vineri între orele 10:00 și 19:30. În afara orelor de program, utilizatorii pot lasa un mesaj offline in chatul de pe www.tp-link.ro, pot folosi formularul de suport dedicat, http://www.tp-link.ro/support/contact sau pot trimite un email la adresa support.ro@tp-link.com.
Despre TP-LINK: TP-LINK este producător global de echipamente de rețea pentru clienți SOHO și IMM-uri şi furnizorul numărul 1 pe segmentul WLAN şi CPE în bandă largă la nivel mondial. Produsele TP-LINK sunt disponibile în peste 120 de ţări și deservesc zeci de milioane de clienţi. Cu sediul la Shenzen, TP-LINK derulează activități de cercetare și dezvoltare de produs, dar și producție în două fabrici în China. Portofoliul de produse al TP-LINK cuprinde echipamente recunoscute și premiate la nivel internațional din categoria wireless, ADSL, routere, switch-uri, camere IP, adaptoare powerline, servere de imprimare, convertoare media şi adaptoare de reţea. Bazându-se pe încrederea a zeci de milioane de clienţi, TP-LINK își propune să ajungă în top 3 cei mai mari producători globali de echipamente de networking.
ROMÂNIA, București, 18 noiembrie 2015 – TP-LINK
Views: 0