Black Friday Pro, vânzări de 10 ori mai mari pentru F64
Pentru al patrulea an consecutiv, F64 a derulat campania Black Friday Pro. Această acțiune dedicată fotografilor profesioniști oferă acces la prețuri avantajoase înainte cu aproximativ o lună față de termenul de desfășurare obișnuit al campaniei Black Friday. Dacă în primii trei ani compania și-a concentrat eforturile pe a oferi reduceri semnificative profesioniștilor din domeniul fotografiei, în 2016, F64 și-a propus ca avantajul de preț să fie însoțit și de confortul de a cumpăra relaxat.
Black Friday este cea mai agresivă și de impact campanie de reduceri, dar atrage și o multitudine de neplăceri pentru cei care își doresc să profite de prețurile foarte bune. Valul comenzilor de Black Friday depășește, de multe ori, capacitățile logistice și informatice ale companiilor participante. Iar clienții ajung adesea în situații ca imposibilitatea de a plasa o comandă online, livrările întârzie multe zile peste termenul comunicat inițial, iar comunicarea prin call center este defectuoasă (nepreluarea apelurilor, așteptări lungi pentru preluarea comenzilor, operatori irascibili din cauza supraîncărcării).
“An de an, acest eveniment al reducerilor preluat din afară enervează foarte mulți clienți. Noi am vrut să îmbunătățim experiența de cumpărare și clienții să se bucure de prețurile foarte bune, dar și de echipamentele proaspăt achiziționate. Black Friday Pro s-a desfășurat într-adevăr în intervalul 14 – 16 octombrie, însă noi ne-am informat din timp clienții că pot comanda fără griji echipamente high-end încă de la 1 octombrie. Dacă acestea au fost în campania de reduceri, ei primesc înapoi diferența de preț sub forma unui voucher pe care îl pot folosi oricând până la sfârșitul acestui an”, a declarat Marian Alecsiu, cofondator F64.
De asemenea, orice aparat foto aflat în promoție de Black Friday Pro le-a adus clienților un cupon de 4% din valoarea achiziției, acesta putând fi utilizat în perioada 1 – 31 decembrie 2016, pentru achiziția de obiective.
Inițiativa F64 are ca obiectiv principal o experiență de achiziții plăcută pentru toți iubitorii de imagine, inclusiv în ceea ce privește aspectele logistice – plasarea comenzii și livrarea la timp a acesteia. Clienții evită astfel neplăcerile generate de avalanșa cumpărăturilor din perioada Black Friday.
Ediția din 2016 a campaniei de reduceri Black Friday Pro a adus în cele trei zile de campanie comenzi de aproximativ 10,5 milioane de lei. Această valoare este echivalentă cu vânzarea medie lunară a companiei, astfel că acest weekend al reducerilor a adus rezultate de 10 ori mai bune decât cele obținute în restul anului. Mai mult, a fost înregistrată o creștere a numărului comenzilor cu 21% (4.682 comenzi de la 3.356 de clienți unici), iar vârful de cumpărături a fost atins la miezul nopții, odată cu lansarea campaniei, când au fist plasate peste 700 de comenzi plasate prin site-ul f64.ro. De-a lungul weekend-ului, ponderea între online și offline s-a menținut în tendința vânzărilor de până acum, respectiv 55% – 45%, iar cele mai multe comenzi au venit din București, Cluj, Timișoara, Iași și Brașov.
Clienții F64 au fost foarte interesați de Canon 6D, care a beneficiat de un discount de 1.700 lei. Acesta e un aparat foto full frame apreciat atât de profesioniști, cât și de entuziaștii care fac upgrade de la modele entry-level sau mid-level. De la același producător a venit și cel mai popular obiectiv: Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS II USM. Și anul acesta, cu pași mici, dar siguri, aparatele mirroless își fac loc printre preferințele utilizatorilor pro. Vedeta categoriei a fost aparatul foto Sony A7 II, extrem de apreciat de profesioniști. În acest top al produselor preferate este și imprimanta Epson L850, perfectă pentru a transpune în format fizic acele cadre memorabile surprinse de fiecare iubitor de fotografie.
F64 a procesat toate comenzile primite de Black Friday Pro şi din raportarea curierului reiese că până luni, la ora 18.00, 87% din comenzi au ajuns deja la clienți.
Black Friday Pro s-a încheiat, dar continuă concursul „Misiune fotografică 0015“ lansat de F64 cu ocazia aniversării a 15 ani de activitate. Echipamentele proaspăt cumpărate pot fi puse la treabă pentru a participa și câștiga unul dintre numeroasele premii oferite, dintre care o dronă, un smartphone și un weekend la munte. Campania e destinată tuturor pasionaţilor de fotografie indiferent de nivelul lor de pregătire. În perioada 5 octombrie 2016 – 17 ianuarie 2017, în fiecare miercuri, F64 lansează o nouă misiune și implicit o temă de fotografie pentru următoarea săptămână. Cei care doresc să se înscrie în una dintre cele mai mari provocări fotografice lansate până acum în România o pot face pe pagina campaniei.
București, 18 octombrie 2016 – F64
Views: 0