Au început înscrierile la Webstock 2014
Comunitatea online locală își dă întâlnire anul acesta la Webstock, cel mai mare eveniment de social media din România, ce se va desfășura la JW Marriott Grand Hotel, pe 26 septembrie 2014. Totodată, s-a dat startul inscrierilor la conferință și a înscrierilor la Webstock Awards, competiția care aduce în prim plan cele mai inedite proiecte din mediul online, lansate în ultimul an, în România.
Proiectele și campaniile pot fi înscrise în competiție gratuit în perioada 15 iulie – 1 septembrie, într-una din cele 12 categorii ce vor fi jurizate de un grup de practicieni în marketing, comunicare, digital, social media și mobile.
Categoriile anunțate în cadrul acestei ediții sunt: Publishing, Utility, Visual, Blogging Campaigns, Special Projects, Facebook Applications, Bloggers Projects, Mobile Applications, Corporate Blogs, Innovation, Social Campaigns in online, Video blogging.
În competiție pot participa doar proiectele care nu au participat în cadrul editiilor precedente Webstock Awards, iar un proiect poate fi înscris doar într-o singură categorie. Jurizarea include o etapă de preselecție, ce se va desfășura între 3-8 septembrie și notarea finală, ce va avea loc în perioada 9-19 septembrie.
Pentru mai multe detalii despre înscrierea proiectelor la Webstock Awards 2014 accesați linkul: http://webstock.ro/premii/
WEBSTOCK, FESTIVALUL INTERNETULUI
În fiecare an, Webstock oferă oportunitatea bloggerilor și persoanelor din agenții să întâlnească/reîntâlnească reprezentanți ai companiilor prezente la eveniment. Mai mult, evenimentul oferă și oportunitatea de colaborare a acestora.
Iată de ce nu ar trebui să ratezi nicio ediție a evenimentului:
- Webstock este un bun prilej de a reîntâlni prieteni din industria comunicării și social media, de a face cunoștiință cu persoane pe care le cunoști doar din online, dar și de a bate palma cu diverse companii pe care vrei să le cunoști mai bine. Webstock este unul dintre acele evenimente la care faci schimb de cel puțin 40 de cărti de vizită de-a lungul zilei.
- SUBIECTE. Timp de o zi, conferințele și cele trei micro-evenimente specializate aduc în prim plan cele mai actuale subiecte din indutrie. Pasionații de comunicare, de mobile, de blogging și social media vor asista la o serie de prezentări cu informații utile și se vor lăsa inspirați și motivați de către vorbitorii evenimentului.
TENDINȚELE.INDUSTRIEI. Unii dintre cei mai cunoscuți specialiști din domeniu vor aduce în prim plan tendințele care contează acum în comunicare și social media. Participanții vor afla care sunt oportunitățile momentului și cum să facă față provocărilor mai mult sau mai puțin neașteptate.
ÎNSCRIERI LA WEBSTOCK 2014
Modalitățile de participare la eveniment sunt numeroase și anul acesta. Webstock va reuni atât bloggeri interesați de social media, cât și bloggeri specializați pe diverse domenii și, în același timp, va oferi posibilitatea de participare creatorilor de aplicații și proiecte web & mobile. În același timp, Webstock rezervă un numar de locuri pentru oamenii din agenții și companii care doresc să interacționeze cu comunitatea online.
Pentru înscrieri accesați linkul acesta: www.2014.webstock.ro/solicita-invitatie
Pentru a fi la curent cu știrile despre Webstock, urmăriti atât site-ul www.webstock.ro, cât și contul dedicat de pe Twitter (www.twitter.com/webstockro) sau pe pagina de Facebook (http://www.facebook.com/webstock).
Views: 0