ASUS ROG Strix Impact II – review

Nu credeam ca vreodata un tipicar si „clasic in viata” ca mine, se va reindragosti de un tip de mouse cu iluminare RGB, care la inceput parea pur si simplu o instalatie de pom de Craciun, si va patrunde cu timpul, de-a lungul testelor, pe nesimtite, in intimitatea sistemului meu neuronal. Practic acum am comutat catre aceste deviceuri iluminate, care isi modifica nuantele. Si nu numai ca nu ma mai deranjeaza deloc, dar am ajuns sa le si simt lipsa, atunci cand ajung la birou. Ciudat mod de a evolua mintea omeneasca, dar sper ca nu sunt singurul de pe planeta.

ASUS ROG Strix Impact II este un mouse optic predestinat gamerilor ce vor sa prinda intre degete pentru o dirijare cat mai rapida un mouse usurel la vreo 79 de grame si dimensiuni: 120 mm lungime, 62,5 mm latime si 39,5 mm inaltime ales in principal pentru performante.

ROG Strix Impact II este un mouse de joc usor, ambidextru, care ofera o actiune lina si o flexibilitate superba. Dispune de butoane pivotate si un cablu soft pentru clicuri rapide, tactile si alunecari nestingherite. Exista, de asemenea, un senzor de 6.200 dpi cu o rata de 1000Hz pentru precizie. De asemenea, Impact II este echipat cu o priza exclusiva cu comutator push-fit pentru a-si prelungi durata de viata si un comutator DPI reglabil pe patru niveluri, care face usoara variatia sensibilitatii pentru a se potrivi cu modul de joc. Cursa mai scurta a butoanelor pivotate ce aduc clicuri mai rapide. Mecanismul foloseste arcuri si balamale metalice pentru a echilibra tastele si a minimiza distanta dintre butoane si intrerupatoare, asigurand o viteza, sensibilitate si consecventa cu fiecare clic.

Cateva specificatii mai jos,

  • Constructie usoara si ergonomie ambidextra co-proiectate cu jucatorii pro pentru o performanta optima, dedicat jocurilor de tip MOBA.
  • Mecanism cu buton rotativ pentru raspuns rapid si performanta precisa, insotit de o senzatie tactila curata.
  • Alunecari rapide, netede si flexibile cu un cablu usor, din cauciuc moale.
  • Senzor optic de 6.200 dpi, cu comutator DPI la patru niveluri pentru ajustarea sensibilitatii.
  • Doua butoane laterale programabile.
  • Buton DPI in zbor pentru ajustari de precizie fara efort, cu indicator pentru modificarea foarte rapida a sensibilitatii senzorului.
  • Proiectarea exclusiva a soclurilor comutatorului cu presa pentru a varia cu usurinta rezistenta la clic.
  • Comutatoare Omron cu rezistenta de 50 de milioane de apasari
  • ASUS Aura RGB iluminare in trei zone in compatibilitate cu ecosistemul Aura Sync.
  • Cablu cu frictiune redusa si protejat impotriva agatarilor accidentale cu ajutorul unui finisaj specializat cauciucat, moale;
  •  Interfata software ROG Armoury foarte intuitiva, pentru customizarea butoanelor, performantelor si setarilor de iluminare.

Mouseul pentru o gama de preturi corecta, soseste intr-o cutie impreuna cu manualul de utilizare si garantia si mult timp de joc garantat pentru calitatea materialelor utilizate. Si cam atat pentru cei care nu sunt colectionari de brizbrizuri si vor trece imediat la joaca, adica acolo unde device-ul va face wow-urile necesare.

Trecand la cele practice in joc, ca prima observatie, este ca IMPACT II este construit dintr-un plastic negru extrem de rezistent. Nu il percep ca un obiect usor de distrus chiar si atunci cand te enervezi. Mai degraba cablul nu are o constructie prea rezistenta, pentru „nervosi”. In plus pe laterale dispune de niste rizuri oblice care il fac stabil intre degetele de conducere. Aceleasi rizuri oblice se mentin si pe partea cauciucata a rotitei de scroll ceea ce asigura o precizie de „robotel pe senile”. Aceasta ergonomie functionala se mentine si atunci cand pe „talpa” mouse-ului vom regasi intr-un mod neobisnuit butonul DPI introdus intr-o incrustatie, ce nu este jenanta in functionarea normala, adica la o posibila apasare accidentala.

Forma carcasei este extrem de futuristica, dar in acelasi timp placuta, iar cele trei zone de iluminare: la rotita de scroll, la emblema ROG, si in partea care e orientata catre iesirea cablului, mi se par bine alese, incat sa nu deranjeze vizibilitatea gamerului, ci doar sa mentina treaza starea de veghe. Interesanta mi se pare si secventa programabila de butoane, inclusiv cele laterale atat de utila in gaming. De altfel, mai mult de 5 butoane pe un mouse, mi se pare o irosire de resurse pe care un gamer nu are cum sa le utilizeze in mod eficient.

%d blogeri au apreciat: