A început GPeC 2015, ediția de 10 ani!

Astăzi, 19 martie, ia startul a 10-a ediție anuală a GPeC (Gala Premiilor eCommerce) – cel mai important eveniment de comerț electronic din România. Potrivit organizatorilor, urmează o ediție memorabilă, care marchează primul deceniu de existență printr-o suită de evenimente premium ce se vor desfășura în următoarele 8 luni sub egida GPeC 2015.

Competiția Magazinelor Online GPeC 2015

De astăzi până pe 27 aprilie, magazinele online se pot inscrie la cea de a 10-a ediție a Competiției GPeC, “cea mai complexă de până acum” – potrivit lui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

“Spre deosebire de edițiile precedente, numărul criteriilor de jurizare a crescut de la aprox. 90 la peste 120, am introdus în evaluare criterii specifice zonei de mobile, am actualizat o parte din criterii la nivelul anului 2015 ținând cont de tendințele globale în e-commerce și am introdus încă o etapă de discuții asupra rapoartelor de auditare între magazine și jurați”, spune Andrei Radu.

GPeC (2)

Pentru a fi acceptate în Competiția GPeC, magazinele online trebuie să îndeplinească, mai întâi, criteriile de preselecție care presupun respectarea legislației europene în domeniu și a bunelor practici în comerțul electronic, precum: publicarea tuturor informațiilor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor în 14 zile calendaristice fără invocarea niciunui motiv din partea clienților; informarea corectă a utilizatorilor cu privire la prețul final al produselor, modalitățile de plata acceptate, modalitățile de livrare, condițiile de garanție și service etc.

Odată ce au fost îndeplinite integral criteriile de preselecție, magazinele sunt atestate drept “Magazin Online de Încredere”, primind sigla Trusted.ro – Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online inițiat de GPeC împreună cu Legi-Internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România. De asemenea, doar după respectarea criteriilor de preselecție, magazinele sunt acceptate în Competiția GPeC.

În cadrul Competiției, magazinele vor fi evaluate de peste 20 de specialiști în e-commerce (membri în Juriul GPeC), ținând cont de cele peste 120 de criterii de jurizare esențiale pentru orice afacere online. Jurații vor analiza și nota fiecare criteriu în parte, oferind și scurte explicații/recomandări acolo unde este cazul, în așa fel încât magazinele să sție unde greșesc și, mai ales, cum pot remedia problemele pentru a vinde mai mult.

De asemenea, evaluarea magazinelor are loc în doua etape (în primavară și în toamnă) pentru a putea observa evoluția lor pe parcursul anului. În etapa finală de jurizare din toamnă, specialiștii din juriu vor face și mystery shopping, adică vor plasa comenzi reale pentru a nota profesionalismul și serviciile magazinelor înscrise în competiție.

“Deși se numește Competiția Magazinelor Online, suntem mult mai mult decat o competiție pentru ca GPeC le oferă magazinelor șansa de a primi un audit profesionist, făcut de specialiști cu ani de experiență în e-commerce și ținând cont de peste 120 de elemente esențiale pentru orice business online. Un astfel de audit le poate ajuta enorm să identifice problemele pe care le aușsi cum le pot soluționa, iar asta se traduce în optimizarea conversiilor și în creșterea vânzărilor”, spune Andrei Radu.

“Mai mult decât atât, la GPeC magazinele au ocazia să se perfecționeze chiar în timpul competiției pentru că toate primesc rapoartele de evaluare și le discută împreună cu jurații, având la dispoziție timp dedicat pentru a remedia problemele semnalate de aceștia. Cel mai mare câștig la GPeC este dat de rapoartele de audit și de consultanța primită pentru ca indiferent dacă vor fi desemnate câștigătoare sau nu, toate magazinele online primesc rapoartele de evaluare”, adaugă Radu.

Taxa de participare în Competitia GPeC 2015 pornește de la 250 de euro, dar magazinele online primesc beneficii în valoare de minimum 2.800 de euro. Lista completă de avantaje poate fi consultată pe website-ul GPeC la: www.gpec.ro/avantajele-participarii/

Înscrierile se fac completând formularul de pe website-ul GPeC (www.gpec.ro/inscriere-competitia-magazinelor-online-2015/) până cel târziu pe 27 aprilie 2015. Organizatorii au pregătit, însă, și o oferta Early-Bird valabilă până pe data de 10 aprilie care aduce discount-uri semnificative magazinelor online doritoare să participe în Competiția GPeC.

GPeC Summit, 11-12-13 Mai 2015

Pe lângă Competiția Magazinelor Online, au pornit înscrierile și la GPeC Summit – evenimentul de referință în comerțul electronic cu unii dintre cei mai buni speakeri din toate colțurile lumii, evenimentul care oferă participanților infinite posibilități de networking, multiple oportunități de afaceri, schimb de experiență și, mai ales, conținut premium.

Acesta va avea loc timp de 3 zile în București, pe 11-12-13 Mai 2015, iar organizatorii au anunțat deja 6 speakeri de renume mondial, specialiști ale căror cărți sunt best-sellers, majoritatea venind pentru prima oară în România la GPeC:
• Neil Patel, Co-founder CrazyEgg, HelloBar & KissMetrics (un adevarat geniu în marketing online la nivel mondial plasat de Președintele SUA, Barack Obama, în top 100 antreprenori sub 30 de ani);
• Chris Goward, Președinte & CEO Wider Funnel, autor al cărții “You Should Test That!”, pentru a doua oară în România la GPeC Summit;
• Matthew Woodward, Guru în SEO și Marketing Afiliat
• Craig Sullivan, Expert în Analytics, Split Testing, Optimizarea Conversiilor, User Experience și Voice of Customer;
• Simo Ahava, Head of Analytics Netbooster;
• Ivan Mazour, CEO & Founder Ometria.

Potrivit organizatorilor, cele 3 zile de GPeC Summit le vor aduce participanților:
• o zi întreagă de conferință, plină de keynote-uri și panel-uri de dezbatere cu speakeri de top, internaționali și romani;
• două zile de workshopuri tematice x 90 minute fiecare + 1 workshop special de o zi întreagă susținut de Craig Sullivan;
• GPeC E-Commerce Expo (expoziție B2B între principalele companii furnizoare de soluții și servicii e-commerce și magazinele online);
• modulul de “Investment in E-Commerce”, în premieră la GPeC – dedicat oricărui business online (magazin, tool, aplicație, serviciu e-commerce etc.) care caută investitor sau vrea să vandă afacerea;
• GPeC E-Commerce Party – petrecere în cadru informal alături de elita comerțului online românesc (networking).

Subiectele dezbătute în cadrul GPeC Summit sunt de maxim interes pentru toți cei care activează în piața de e-commerce sau au de gând să lanseze o afacere online: Cifre și Studii de Piață, Tendințe, Marketing Online, Optimizarea Conversiilor; Web Analytics; Google Tag Manager, SEO & SEM; Personalization; Usability; Social Media; Team Management; Loializarea Clientilor; A/B testing; E-Mail Marketing; Diferentiere & Value Proposition etc.

Biletele pentru GPeC Summit au fost puse în vânzare, existând și o Oferta Early-Bird, valabilă până pe 10 aprilie 2015, inclusiv, potrivit căreia un bilet pentru toate cele 3 zile de eveniment costă doar 147 euro (TVA inclus).

Mai multe detalii despre politica de prețuri, avantajele participării, speakerii confirmați până în prezent și înscriere, regăsiți pe website-ul GPeC: www.gpec.ro/gpec-summit-11-12-13-mai-2015/

8 luni de evenimente premium marca GPeC, ediția de 10 ani

De astăzi, 19 martie, a luat startul cea de a 10-a ediție anuală a GPeC – cel mai important eveniment de comerț electronic din România.

Pe lângă lansarea înscrierilor în Competiția Magazinelor Online și la GPeC Summit 11-12-13 Mai 2015, urmează 8 luni de evenimente care vor aduce participanților conținut premium și consultanță avizată de la unii dintre cei mai buni specialiști români și internaționali: Întâlnirile Consultative GPeC; Școala de Vară de E-Commerce GPeC; GPeC Summit (ediția de toamnă – Noiembrie 2015) și Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerțul Electronic Românesc, Gala Premiilor eCommerce (Noiembrie 2015).

Informații detaliate despre toate acțiunile GPeC regăsiți pe website-ul evenimentului la www.GPeC.ro.

—————————————————
GPeC 2015 este un eveniment powered by FAN Courier

Susținut de: ContentSpeed, DPD Romania, Garanti Bank, Microsoft Romania, New Black, NewsMAN, Orange Romania, Retargeting, SameDay Courier, Visa Romania, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Recommended Travel Partner: Paravion.ro

Cu sprijinul: 2Parale, AgileMedia, Alin Dobrin Photo Graphics, EasyHost, Ecompedia, enRose, Euroweb, Marketizator, Saveur, TeaForte, Trusted, WebDigital, ZeList Monitor

Parteneri Media: (AD)Hugger, Agora, Akcees, ANIS, ARIES, Business Days, Business Review, Business Woman, Business24, Cariere, ComunicateDeAfaceri, ComunicateDePresa.ro, Femei in Afaceri, IQads, Lumea SEO PPC, Romania Pozitiva, ShopMania, Smark, SoftBinator, SoftLead, Startups.ro, TechCafe, Ziare.com

Bloggeri parteneri GPeC: Anca Duma / Andra Zaharia / Auras Mihai Geambasu / Blogatu.ro / Carmen Albisteanu / Chinezu / Elena Ciric / George Hari Popescu / iYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian Breda / Raluca Popa / Sabina Cornovac / Sorin Rusi

GPeC 2015 – De 10 ani scriem impreuna Istoria Comertului Electronic Romanesc

Visits: 0

Lasă un răspuns