www.ClickShop.ro răsplătește clienții fideli

www.ClickShop.ro, magazinul online recomandat de Telekom Romania, anunţă lansarea primului său program de loializare, intitulat Franc, prin care, la fiecare comandă plasată pe website, cumpărătorii vor primi bani pe care îi pot folosi pentru alte comenzi de pe www.ClickShop.ro.

Programul de loializare, care este lansat cu ocazia aniversării a cinci ani de www.ClickShop.ro, prevede recompense în bani, disponibili la următoarea achiziţie din magazinul online. Paşii de urmat sunt simpli şi sunt descrişi în platforma online de loializare franc.clickshop.ro – cumpărătorii trebuie să se autentifice cu aceeaşi adresă de e-mail pe care au folosit-o la plasarea comenzilor pe www.ClickShop.ro, iar apoi, pentru fiecare comandă, primesc automat vouchere valorice pentru următoarele achiziții.

“În cei 5 ani de la lansare www.ClickShop.ro s-a dezvoltat continuu, cu noi produse, categorii, functionalități. Dacă acum 5 ani toate produsele proveneau din Germania, în ultimii ani ne-am orientat și către furnizorii locali, dezvoltându-ne în același timp expertiza și procese logistice 100% internalizate. Legat de portofoliu, dacă la început shop-ul oferea clienților produse IT&C, electronice și electrocasnice, în ultimii ani www.ClickShop.ro s-a extins prin adăugarea de noi categorii: parfumuri, cosmetice, genți, produse pentru copii și bebeluși. Programul de loializare a venit, așadar, ca un pas firesc la un moment aniversar” spune Alina Cazacu, Senior Manager Non-Core E-activities Telekom Romania.

ClickShop.ro - FRANC

Clienții pot vizualiza în profilul lor de pe franc.clickshop.ro statusul banilor acumulaţi pentru fiecare tranzacţie. După ce utilizatorul a plasat o comandă pe www.ClickShop.ro, suma de bani pe care o va primi înapoi, aferentă acelei comenzi, va fi afişată în contul său. Cei care au comandat anterior de pe www.ClickShop.ro pot beneficia retroactiv de avantajele Franc folosind aceeași adresă de email utilizată la momentul plasării comenzilor. În plus, clienţii vor primi cadouri şi bonusuri speciale de ziua de naştere sau în cadrul unor campanii speciale lansate dewww.ClickShop.ro.

www.ClickShop.ro este un mall online de unde clienţii pot cumpăra o gamă variată de produse, de la electronice şi electrocasnice de larg consum, IT&C, până la produse de casă şi de uz casnic, parfumuri, cosmetice, genţi sau produse pentru copii.

Pentru mai multe detalii, accesaţi franc.clickshop.ro.

Despre Clickshop.ro

Garantat de Telekom Romania, www.Clickshop.ro este primul mall online deţinut de un operator telecom. Acesta oferă o gamă largă de produse, de la electronice şi produse IT, la echipamente pentru casă şi grădină sau articole sportive şi de lifestyle, aparţinând unor branduri internaţionale de marcă, cu mai multe produse decât cele deja cunoscute pe piaţa românească. De la 2,000 produse în 7 categorii la momentul lansării (aprilie 2011), în acest moment, pe www.clickshop.ro sunt disponibile peste 15.000,  de produse, organizate în 9 categorii principale.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România. Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România. Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 angajați la nivel mondial.

Telekom Romania – 13 aprilie 2016

Lasă un răspuns