White Image și Lindab anunță un nou parteneriat pentru automatizarea muncii și a proceselor de vânzare

White Image, lider în soluții de automatizare și optimizare a proceselor de afaceri, și Lindab, companie de top în industria materialelor de construcții, anunță dezvoltarea unui nou parteneriat strategic pentru digitalizarea și automatizarea muncii și a proceselor de vânzare. Prin această colaborare, cele două companii își propun să revoluționeze modul în care industria construcțiilor gestionează procesele de vânzare și muncă.

Totodată, integrarea tehnologiei inovatoare și a soluțiilor digitale avansate va duce la creșterea vânzărilor și a eficienței angajaților din construcții, prin automatizarea și simplificarea unor produse complexe într-o prezentare prietenoasă.

“Suntem bucuroși să consolidăm parteneriatul nostru cu Lindab și să accelerăm un proces de digitalizare și de automatizare a operațiunilor în activitatea zilnică a companiei. Prin această colaborare am reușit să reducem munca manuală prin generarea automatizată de prezentări de oferte pentru produsele prezentate clienților Lindab. Inițial, angajații Lindab mergeau la întâlnire cu un excel stufos, greu de parcurs și de înțeles. Acum, ofertele sunt generate sub forma unor pagini web, care conțin toate informațiile necesare, dar și prezentări video ale componentelor din ofertă. Toate acestea sunt personalizate și se adresează direct nevoilor fiecărui client în parte. În plus, noua abordare nu doar reduce semnificativ munca manuală, dar permite și identificarea și gestionarea datelor despre potențialii clienți și intențiile lor de achiziție. Toate interacțiunile cu oferta sunt monitorizate și raportate în timp real, pentru o îmbunătățire a procesului de vânzare”, explică Andrei Georgescu, co-fondator White Image.

White Image a dezvoltat un mecanism care să includă specificații conform procedurilor actuale, prin integrarea cu un CRM, fără însă să afecteze fluxul actual de creare tehnică a ofertei. Prin integrarea acestei soluții, Lindab a înlocuit prezentările de ofertă simple în prezentări interactive, care conțin toate elementele tehnice detaliate vizual cu fotografii, video, componente, culori, descriere și beneficii.

“Prin implementarea acestui mecanism inovator, Lindab reușește să ofere clienților săi o experiență de achiziționare mai clară, mai detaliată și mai ușor de înțeles, care ajută la consolidarea poziției sale în piață și la îmbunătățirea relației cu clienții săi. În plus, sistemul custom creat permite gestionarea ofertelor la nivelul fiecărui reprezentant de vanzari, precum și a statusului în procesul de vânzare. Toate aceste date sunt agregate la nivelul managerilor și care astfel pot monitoriza ușor rezultatele echipei, dar și ale fiecărui reprezentant de vanzari în parte – numărul de oferte trimise, interacțiunea agentului cu clientul și numărul de oferte închise”, adaugă Andrei Georgescu, co-fondator White Image.

“Colaborarea cu White Image reprezintă un pas esențial în procesul nostru de digitalizare avansată. Ne dorim să îmbunătățim din punct de vedere cantitativ și calitativ interacțiunile cu clienții de acoperișuri, astfel încât să le oferim experiențe plăcute și să aleagă Lindab. Într-o lume în care totul este la un click distanță, românii interesți să achiziționeze un acoperiș, lasă cereri de ofertă la Lindab și primesc rapid oferta digitală, customizată pe nevoile lor. Oferta este ușor de întocmit de fiecare reprezentant de vânzări Lindab, conține toate informațiile relevante și are termen de valabilitate limitat”, spune Andrei Sulyok, director general Lindab.

Views: 6

Lasă un răspuns